תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 17/11/2023 04:39 ● ערב ערב 3147
מה יקרה השבוע במלחמה? אנחנו עדיין בשיאה של מלחמה כשהחטופים עדיין לא חוזרים ומספרם של הנופלים ממשיך לעלות. גם בשבוע הקרוב ממשיך לפעול כוכב המלחמה בעוצמה וכך עד לסוף החודש ולכן על כולם להיות זהירים ולא להיכנס לשאננות, גם אם כמות הטילים פוחתת. בזמן זה כוכב המלחמה מפעיל בצורה מאוד אינטנסיבית ואף אגרסיבית כוכבים שמאפיינים הרס, חורבן אך גם התחלה חדשה. בצפון , עד לסוף החודש אנחנו במצב קשה שכן אנחנו רק פסע קטן מלפני מלחמה כוללת שעתידה לפרוץ אם עד סוף שבוע זה ייקרע החבל הדק שמפריד בין הסלמה למלחמה כוללת, כיוון שמשם אין דרך חזרה. אנו רגישים מאוד לגבי השבויים ומבחינתם לצערי, מצב הכוכבים הינו מאוד מעורפל. כוכב היחסים הבין אישיים שנקרא וונוס שמסמל את השבויים ונמצא במזל מאזניים מאופיין כרגע בהרבה חוסר וודאות. לצערי חלון הזדמנות אחד הסתיים ונאלץ לחכות לחלון נוסף , כשבנתיים הפינג פונג של המגעים גורם ללחץ מתמיד כשרף העצבים רק עולה ועולה עד לתחילת דצמבר. סבלנות, מתינות ופרופורציה הוא שם המשחק ולגמרי לפעול רק מתכנון קר והגיוני ולא מהרגש. בנוגע לשינוי המערך המדיני בממשלה, אכן יהיה שינוי אך רק לקראת סוף 24. הצבא שיש לנו הוא אכן הכי טוב ויודע להוכיח את עצמו כפי שאנו נוכחים לדעת ולכן יש לנו על מי לסמוך. ביחד ננצח. יש מקום לאופטימיות זהירה רק מינואר.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טיפ לילידי  מזל השבוע

 

השבוע עבר כוכב התקשורת למזל שלכם ולכן דלתות חדשות מתחילות להיפתח בפניכם . החשיבה תהייה חדשה ושנונה יותר ויכולת הדיבור תהייה במיטבה.


 

טלה

 

הצורך שלכם בעצמאות אישית וכלכלית לוקח אתכם אל מעבר למקומות שהתכוונתם אליהם מראש ולכן ייתכנו מצבים של שינויים במצב הרוח. הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית השותפויות ונותן לכם תחושה טובה בכל הנוגע ליחסים עם הקרובים לכם. כל עוד כוכב השפע נמצא אצלכם בבית הכספים חשוב מאוד שתנצלו זאת ככל יכולתכם.


 

שור

 

אתם נמצאים בתקופה משמעותית שהיא מחצית השנה שלאחר יום הולדתכם והפעם היא רוויה במתחים וקונפליקטים על רקע כלכלי ביניכם לבין הקרובים לכם. כוכב השפע עדיין במזל שלכם ונותן לכם תחושה של אופטימיות שדברים יסתדרו כפי שאתם רוצים. הצורך שלכם בחופש מונע על ידי כוכב אוראנוס שגורם לכם לרצות לשבור מסגרות, אך בכל זאת קחו הכול בפרופורציה.


 

תאומים

 

הכוכב וונוס שאחראי על יחסים, יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית המקושר עם קשרים לגבי אנשים הקרובים לכם במובנים מקצועיים הגובלים גם בתחביבים משותפים. צפו לכך שאנשים שאתם קרובים אליהם במיוחד, עלולים לאכזב אתכם כיוון שאתם רגילים לעשות מה שנוח לכם ולכן אתם מגיבים בצורה אימפולסיבית. חוסר הסבלנות שלכם להכיל מצבים עלול להיות בעוכריכם.


 

סרטן

 

הכוכב מארס המביא איתו כוחות פיסיים לעשייה נמצא אצלכם בבית העבודה ביחד עם השמש בשמיים שמאירה תקופה זו ותחומים אלה של שיתופי פעולה מקצועיים. יש לכם חשיבה שהיא מחוץ לקופסא ולכן אתם יכולים עכשיו ולמעשה בכל התקופה הזו לפעול כאוות נפשכם ואנשים יבואו לקראתכם ואף ייהנו מהחשיבה שלכם שיכולה להועיל לכולם בפרק זמן זה.


 

אריה

 

הכוכב אוראנוס שעדיין נמצא בבית הקריירה שלכם נמצא ביחד עם כוכב השפע יופיטר ושניהם ביחד מביאים תחושה של התחלות חדשות ועשייה מהנה בתחומים חדשים מצד אחד, אך מצד שני גורמים לכם צורך בשינויים תכופים. מהפכים אלה גורמים לכם לתחושת חוסר יציבות, אך לא מבטלים את הצורך בהתחלות חדשות . ההתחלות תהיינה מלוות בקשיים שונים שידרשו מכם כוחות נפשיים.  


 

בתולה

 

הכוכב שלכם מרקורי נמצא בבית המעגל המשפחתי הגדול ביותר שלכם ומלמד על כך כי קיימת תכונה גדולה בתחום זה. אתם עסוקים מאוד וייתכן שלא תמיד תרגישו שאתם מזדהים עם החשיבה של שאר המשפחה עובדה שעלולה לגרום לחיכוכים שונים עם כולם. מאחר ואתם אנשים ותרנים מטבעכם, נראה שתוכלו להחליק על מצבים לא נוחים והסביבה הקרובה שלכם, תפרגן לכם על כך.


 

מאזניים

 

הכוכב שלכם וונוס נמצא במזל שלכם וגורם לכם לרצות להרגיש טוב יותר לפנק ולהתפנק עם הקרובים לכם במקומות שגורמים לכם לתחושה טובה ומשפחתית. עובדה זו חשובה מאוד לאור העובדה שגם הכוכב סטורן המביא איתו לקיחת אחריות נכנס אליכם לבית העבודה וגובה מכם אחריות משמעותית שעלולה לשאוב מכם כוחות, במידה ולא תלמדו לשמור על פרופורציה.


 

עקרב

 

השבוע נמצא הכוכב וונוס בבית המקושר עם מערכות יחסים במקום המעורר מחשבות והתלבטויות פנימיות עמוקות. מאחר וכוכב זה אחראי גם על כספים, הרי שזה לא הזמן לתכנן מהלך כלכלי כלשהו אלא לדבוק בקיים. את רגשותיכם השאירו לעצמכם ואל תמהרו לשפוט אנשים על סמך תחושות רגעיות. עליכם להיות בשלים עד אשר תגיעו להחלטה משמעותית בנוגע לעשייה כלשהי.  


 

קשת

 

השבוע עומד להיות מאוד משמעותי עבורכם כיוון שכוכבים רבים נמצאים אצלכם במזל וגורמים לכם לעשייה והתעוררות אחרי תקופה שבה הרגשתם שאין לכם כוח לעשות כלום ואכן המלחמה לא אפשרה לכם להתבטא במקומות רבים שאותם רציתם והרגשתם שזה אינו הזמן הנכון. הקדישו את הזמן שנותר עד לתקופת יום ההולדת לעריכת חשבונות נפש ותכנונים עתידיים.   


 

גדי

 

זוהי תקופה בת חודש שבה תרגישו שאין לכם צורך לחלוק את רגשותיכם עם אף אחד, אלא להיות יותר עם עצמכם. תקופת המלחמה גורמת לכם להיות מכונסים יותר בתוך עצמכם ונראה שזה בהחלט הזמן הנכון לכך ,כיוון שאתם באמת צריכים זמן כדי להפנים את המתרחש ולבדוק את עצמכם ביחס לכל מה שקורה לאחרים ולהחליט מה אתם רוצים לעשות.


 

דלי

 

כוכב סטורן שגורם לתחושת הגבלה נכנס אצלכם לבית הכספים ויגרום לחלקכם הגדול תחושה של חסך כלכלי עם צורך לחסוך בכסף. כמובן שאתם משייכים זאת למלחמה אך גם ללא המצב הקשה במדינה, הייתם חשים בתחושת קושי מבחינה כלכלית. מבחינה חברתית אתם בולטים ומתלבטים בתחומכם ואתם יכולים להיות גאים על הישגיכם הגבוהים בתחומים אלה.


 

דגים

 

יש לכם עוד כחודש ימים עד אשר כוכב העשייה המוכר בשמו מארס ייצא מבית הקריירה שלכם ביחד עם השמש בשמיים. כוכבים אלה מפעילים אצלכם את כל התחום המקצועי והקריירה שלכם נמצאת בעשייה רבה. גם להיות במרכז העניינים בתוך הבית, נחשב לקריירה אישית ולכן חשוב שתהיו מתואמים עם כל האנשים הקרובים שאיתם אתם באים במגע.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש