תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 22/12/2023 05:46 ● ערב ערב 3151
טיפ לילידי מזל השבוע - השבוע ייכנס מרקורי למזל שלכם ויעניק לכם יכולת טובה מאוד להביע עצמכם ביחסים בעיקר בין אישיים. יכולת כזו שתעזור לכם לבטא את עצמכם ולממש את תוכניותיכם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

מצב הכוכבים במלחמה מראה כי גם השבוע כוכב המלחמה מכה בעוצמה והאש לא תפחת, יהיו הרבה מצבים של עצבנות וחוסר וודאות ולכן חשוב מאוד להיות זהירים במשנה זהירות כיוון שהעצבים של החיילים כבר רופפים וזאת כדי להימנע מטעויות אנוש כפי שקרה. בחודש ינואר תפחת אש המלחמה, אך בפברואר תחזור בשנית. בנושא החטופים בעוד כ8 ימים תהיינה בשורות שתאפשרנה לחלק מהמשפחות לשמוח. ועד אז אסור לאבד תקווה.


 

טלה

 

בשלב הזה בית הקריירה שלכם מכיל כוכבים משמעותיים , כמו כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי וגם השמש בשמיים שביחד הם גורמים לכם לרצות לעשות שינויים משמעותיים אולם כאלה שלא תמיד חפצתם בהם , אלא יותר כאלה שהוכרחתם אליהם. מהלך זה אמור לעזור לכם לבדוק מיהם האנשים הקרובים לכם ביותר בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם המקצועיות.


 

שור

 

הכוכב יופיטר ממשיך את פעילותו הענפה לטובה במזל שלכם ולמרות היותו בנסיגה הוא עדיין מתפקד לטובה ונראה שכל התוכניות שלכם עומדות בפני סיטואציות חדשות שבהן אתם נדרשים להיות עקביים ולהביע את מחשבותיכם ביחס לנושאים המתבקשים. ייתכנו נסיעות למקומות קרובים ואף רחוקים, שבהם תידרשו לתת כתף ולעזור לאחרים. זה גם הזמן שלכם לבקש תמורה הולמת למאמציכם.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה מצוינת ברמה האישית שבה אתם מרגישים שאתם זקוקים ליותר אינטימיות ואכן אתם יכולים לקבל את מבוקשכם בשבוע הקרוב על ידי האנשים הקרובים לכם ביותר. ייתכנו שינויים חברתיים שלא אתם יזמתם, אך אתם נאלצים לקבל החלטה מאחרים בנוגע לאופן היחד שלכם במערכות יחסים ולכן כדי לא להישאב רגשית, זה הזמן הנכון להשקיע ולטפח את הפן המקצועי בחייכם.


 

סרטן

 

מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם השותפויות של חייכם האישיות או/ו המקצועיות. נראה שהגיע הזמן לעמוד על דעתכם ביחס לאנשים המקושרים איתכם בקשרים אישיים. זוהי בדיוק התקופה של חצי שנה לאחר יום ההולדת המאופיינת בהתלבטויות רבות ולכן נראה שאתם מאוד מהססים במה לעשות וכיצד לפעול בדרך שתתאים לכם.


 

אריה

 

נושאי משפחה ועבודה יעלו מחדש על הפרק השבוע, כיוון שנראה שהיחסים הבין אישיים במשפחה לא נוחים כפי שהם נראים למראית עין. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם ביחס לאייך אתם רוצים לנהל את חייכם המקצועיים ומיהם האנשים שהכי מתאימים לכם כדי לממש את תוכניותיכם. במידה ואתם פועלים גם מאחורי הקלעים, הרי שהגיע הזמן לחשוף את עצמכם ולגלות את תוכניותיכם האמיתיות.


 

בתולה

 

בית המשפחה שלכם מופעל על ידי הכוכב מארס שמביא איתו שפע של עשייה ואינטנסיביות ביחס לאייך אתם רוצים לחיות את חייכם בהמשך ובמקרה הזה עם המעגל הראשון של חייכם והוא בית המשפחה. מאחר וכצפוי זהו תחום מאוד משמעותי עבורכם, הרי שמומלץ לכם לפעול מאוד בזהירות ולא לחשוף את תוכניותיכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם פועלים נכון ובזהירות . זה הזמן להשקיע יותר במשפחה.


 

מאזניים

 

הכוכב מארס נמצא במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם ונותן לכם הרבה כוח פיזי לביצוע תוכניות ומטרות. החודשים הקרובים עומדים להיות מאוד אינטנסיביים עבורכם בכל התחום של גיוס המשפחה הגרעינית למטרות האישיות שלכם. ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזל. זה הזמן שלכם לפעול ולעשות את המיטב על מנת לממש את עצמכם ואת תוכניותיכם העתידיות.


 

עקרב

 

נראה שאתם מאוד עסוקים בלקיחת אחריות על חייכם בתחומי החיים השונים ולכן אתם נוטים להתעמת עם הקרובים לכם כדי לבדוק את הגבולות שלכם ביחס אליהם. השבוע נמצא הכוכב מארס שמביא עשייה בבית הכספים שלכם וגורם לכך שאתם אמורים לבדוק שוב ושוב את היכולות הכספיות שלכם, במידה ואתם מעוניינים לבנות את חייכם בהצלחה בתחומים חדשים.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב נראה שתהיו עסוקים בכל הנוגע לתוכניותיכם הכלכליות ובדיקת היכולות שלכם לממש זאת. ייתכן וישנם תחומים נוספים שעדיין לא סיימתם לטפל בהם ובניירת בירוקרטית ולכן דברים מתעכבים עבורכם. הגיע הזמן שתיקחו החלטה ואחריות כדי לטפל בנושאים אלה ולהביאם לסיומם המוצלח. יהיה לכם את כול הכוחות האנרגטיים לטיפול בכל הנושאים שנסחבו מסיבות שלא תמיד תלויות בכם.


 

גדי

 

אתם עוברים מהפכים שונים ולכן אתם גם יכולים לעזור לעצמכם במימוש תוכניות לטווח הארוך. אתם פועלים כרצים למרחקים ארוכים ולכן ראייה עתידית תוכל מאוד לעזור לכם בזמן זה של חייכם. הכוכב מרקורי שנמצא בנסיגה בבית תת המודע שלכם יגרום לכם לרצות להסתגר, אך באותה המידה ייתן לכם גם את יכולת השכנוע לאחרים שיעזרו לכם במידה ותצטרכו אותם כתומכים.


 

דלי

 

כוכב משמעותי כמו כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא בבית המקושר עם החברים הקרובים שלכם ולכן זה הזמן לנסות להבין את הצרכים האמיתיים שלכם ולנסות לעזור לעצמכם במימוש הרצונות מול החברים שלכם. ייתכן ויהיו לכם מערכות יחסים שלא תרצו לשוחח עליהן בגלוי וזאת בגלל העובדה שגם אתם עצמכם לא בטוחים שאתם מעוניינים בהן להמשך דרככם.


 

דגים

 

זוהי תקופה מצוינת מבחינה מקצועית להכיר אנשים חדשים ולעזור לעצמכם להתקדם בסולם זה למקומות שאתם באמת ראויים להם ורוצים להגיע אליהם. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל, לא בטוח שאתם רואים את הדברים בעין אובייקטיבית ולכן מומלץ לכם להיעזר בעצת מומחים שיעזרו לכם להגיע להחלטות בנושאים חשובים על מנת שלא תטעו בתהליכי קבלת ההחלטות.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש