ש.אל אילת, כשעיצוב ויוקרה פוגשים טכנולוגיה

מאת: ניר אמיתי ● 4/1/2024 10:23 ● ערב ערב 3153
עם שני מותגים מנצחים בבלעדיות, אלוני וחמת, תחת קורת גג אחת, אולם תצוגה מרהיב ביופיו עם אין סוף אפשרויות, ש.אל אילת נמצאים בחוד החנית של עולם העיצוב ומזמינים אתכם להכיר מקרוב את המילה האחרונה והכי אלגנטית בתחום חדר הרחצה, המטבח והשירותים ▪ החל מריצוף מושלם ועמיד, חיפויי קירות ומבחר פרקטים, דרך ברזים יוקרתיים, כיורים מיוחדים, מקלחונים וכלה באסלות חכמות ואביזרים נלווים ▪ כל הקולקציות החדשות, הטכנולוגיות המתקדמות, הגימורים המיוחדים והחומרים המפתיעים, מחכים לכם עכשיו באולם התצוגה
ש.אל אילת, כשעיצוב ויוקרה פוגשים טכנולוגיה
צילום: בר שריר
תגיות:

בחירת ריצוף לבית זו אינה החלטה פשוטה. ישנם לא מעט סוגי אריחים ומאות דגמים ואולם, בין אם מדובר בריצוף ובין אם בבחירת ברזים וכיורים, כנראה שרובנו היינו מעדיפים ״לעשות השקעה חכמה״ ולרכוש מוצרים כמה שיותר אמינים ועמידים, שיתנו לנו ראש שקט לשנים רבות ואם אפשר, אז רצוי גם בעיצובים על זמניים וברמות גימור מהפנטות, כאלו שתמיד יעשו לנו טוב בעין. אם זה נשמע כמו משהו שגם אתם מחפשים, כדאי שתכירו את ש.אל החנות המובילה באילת, למוצרי ריצוף, קרמיקה, אמבטיה ומטבח.

 

הקלף המנצח של ש. אל אילת


אחד האתגרים בעולמות הריצוף והברזים הוא הרצון להתבדל ולחדש, קל וחומר בעיר קטנה עם שוק תחרותי כמו של אילת. התשובה של ש.אל עברה דרך שיתוף פעולה עם שתי השחקניות המשמעותיות בשוק הישראלי - 'חמת' ו'אלוני', שזוכות למוניטין של חברות אמינות עם מוצרים איכותיים ומעוצבים, שכבשו את לב הקהל הישראלי. 
במשך שנים  הייתה ידועה ש.א.ל כחנות הדגל של חמת המתמחה במוצרים לאמבטיה ולמטבח, עד שבשנת 2020 נוספה גם החבירה לאלוני, שמובילה את ענף הריצוף והקרמיקה בארץ. 
הבשורה הגדולה  שהביאה  ש.אל, - האפשרות לרכוש ממיטב מוצרי החברות הללו במחיר פטור ממע״מ - עברה מפה לאוזן והתפשטה בעיר, כך שהיום, האילתים כמו גם אורחי העיר, שמחפשים אחר המילה האחרונה בתחום הריצוף והברזים כבר יודעים להגיע לאולם התצוגה של ש.אל באילת.

 

 

אולם תצוגה מרהיב 


כבר בכניסה לאולם התצוגה של ש.אל ברחוב הבורסקאי 20 באילת, ניכר הדגש על שילוב בין פונקציונאליות, חדשנות ואסתטיקה בעיצוב הבית וחדר הרחצה בפרט. אי אפשר היה שלא להתרשם מהאובייקט המרכזי בחלל - מעין שדרה של ברזים הבנויה מקורות עץ היוצרים מעין חופה מעוטרת בעציצים ירוקים לכל אורכה, המציעה לעוברים דרכה מבחר ברזים  צבעוני, יוקרתי וסוחף עם גימורים ברמה אחרת. אין ספק שאם אתם בחיפוש אחר ברזים ו״בודקים״ את השוק, כאן תקבלו חוויה מקורית ונעימה עם המון גירויים שיתפסו לכם את העיניים ולכן, ההמלצה שלנו היא שתיקחו את הזמן כדי שלא תחמיצו אף פרט, מדוגמאות האריחים היוקרתיים שעל הקירות, לקולקציית הברזים הנוצצת שבקומה השנייה ועד לאסלות החכמות.

 

ממשיכים לחדש ולהפתיע


ב- ש.אל אילת לא שוקטים על השמרים וממשיכים לרענן את אולם התצוגה מדי כמה חודשים ופעם אחר פעם, מצליחים להפתיע עם קולקציות מיוחדות ועוצרות נשימה. לכן, זהו לא פלא, שכיום אדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים שעובדים באילת מקפידים לפקוד את אולם התצוגה כדי להתעדכן בטרנדים החדשים ולמצוא מוצרים באיכות ללא פשרות לצד עיצובים חדשניים.
אם אתם מסתובבים  ברחובות אילת, אתם ודאי נתקלים בלא מעט פרויקטים של ש.אל כמו למשל, פרויקט נווה דקלים, פרויקט השדרה, פרויקט נווה צדק ועוד. 
בין אם מדובר בשיפוץ דירה ובין אם בפרויקט גדול, זמני אספקה הוא עניין רגיש ואולם, עבור ש.אל אילת מדובר באחת מנקודות החוזקה המשמעותיות שלהם בשוק - האפשרות לבדיקת זמינות מלאי המוצרים של אלוני בכל רגע נתון, ככה שגם אם המוצר שאתם מעוניינים בו אינו זמין במלאי, תוכלו לדעת בדיוק מתי הוא צפוי להגיע ולהיערך בהתאם.    


מה כדאי לקחת בחשבון כשבוחרים ריצוף לבית?


הריצוף הוא החלק הכי משמעותי בעיצוב כל אחד מחללי הבית - לא רק שהוא יוצר את האווירה, אלא הוא גם מכתיב את הטון לכיוון העיצובי של יתר החלל. לכן, יש חשיבות רבה לבחירת החומרים, לצבעים, לחיבורים, לגודל, לצורה וכמובן להרמוניה ביניהם. עם הריצוף הנכון תוכלו להפוך חלל גדול ומנוכר לחמים ומזמין או לשדרג חדר קטן וחשוך למואר ונעים. הסוד הוא בבחירה נכונה.
 ב-ש.אל אילת  תמצאו מגוון מרשים של אפשרויות ריצוף מבית אלוני, בין היתר,  חיפויים של גרניט פורצלן, הלא הוא ״מלך אריחי הקרמיקה״ - בשנים האחרונות נרשמת מגמת מעבר לאריחי פורצלן מזוגג , זאת בשל עמידותם הגבוהה ואטימתם לספיגת נוזלים בשימוש לחדרי אמבטיה ושירותים. מלבד נוחות השימוש בו, ניתן למצוא עושר של דגמים בעיצובים ייחודיים, החל מריצוף דמוי פרקט איכותי ועמיד המיועד למי שמעוניין במראה העץ הטבעי, על שלל סוגיו, אך אינו מעוניין בהוצאות הגבוהות ועד לטראצו יצירתי ומלא אופי. כמות אפשרויות העיצוב היא אינסופית.
את מגוון מוצריה, כאמור, משווקת אלוני בבלעדיות באולם התצוגה של ש.אל אילת. שם, בחלל מעוצב ונעים תוכלו להתרשם ממגוון העצום.

 

 

מה הופך את חמת למותג הברזים המוביל בישראל?


המוצרים של חמת מציעים שלל יתרונות, אך אין ספק שהיכולת ליצור וודאות עבור הרוכשים באמצעות בקרת איכות קפדנית, מוצרים עמידים במיוחד וכמובן, ראש שקט עם אחריות של עד 10 שנים, היא יתרון המשמעותי ביותר. לא סתם הפך המותג האהוב על הישראלים לתו תקן של איכות בתחום הברזים, שכן מוצרי חמת ידועים בעיצוב חדשני, רמת גימור יוקרתית וטכנולוגיה מתקדמת, תוך מתן דגש על פונקציית חיסכון במים ושילובה בכל הדגמים. חמת עובדת עם מעצבים מובילים מהארץ ומהעולם על מנת להמשיך ליזום ולהפתיע במבחר עצום של סדרות ברזים בעיצובים קלאסיים ומודרניים המתאימים לחדר האמבט והמטבח, והתוצאות מדברות בעד עצמן - החזות האלגנטית של כל ברז ונוחות תפעולו רק מעצימים את חווית השימוש במטבח.

 לאחרונה הציגה חמת קולקציית ברזים בטכנולוגית  PVD - ציפוי מתכתי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת העושה שימוש בקרני אלקטרונים לציפוי עמיד ואיכותי לברז לאורך שנים רבות במרקם מבריק או מט - חפשו את סדרת ברזי האמבט  Scala  עם הגימור האלגנטי.

בגזרת הכיורים, הקולקציה כוללת כיורי רחצה מונחים או תלויים, בקווים עגולים וזורמים ובעיצובים נקיים או פרועים.  הבשורה האחרונה בתחום הינה כיורי חרס בסגנון כפרי עם חזית חשופה המתאימים מאוד למטבחים בסגנון פרובאנס או רטרו.


לבחור את הטוב ביותר


אז בין אם אתם אנשים של  ברז קלאסי בקו נקי, ברז אמבט בכיפופים דקורטיביים או ברז יוקרה במראה מבריק, ב- ש.אל אילת תמצאו מענה זמין ויצירתי לצרכים משתנים, חדשנות, ומעל הכל- שירות יוצא דופן המעניק ללקוח ליווי צמוד, סבלני ומדויק. כדי להבטיח שאתם עושים את הבחירה הנכונה עבורכם, יועצת מקצועית של ש.אל תלווה אתכם באולם התצוגה ותעזור לכם להבין, להשוות, להתאים ולהחליט. 
טיפ: מומלץ להגיע כבר עם מידות מדויקות מהבית. 
ש.אל אילת מזמינים אתכם לחלום בגדול, לחשוב הכי מקורי ויצירתי  וליהנות מתהליך עיצוב נעים,  עם תוצאות מושלמות בראש שקט. 

 

 שעות פתיחה: א'-ה':09:00-17:00 , ו': 09:00-12:30

 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/explore/locations/743329232436313/

 

פייסבוק: https://www.facebook.com/hamatEILAT/?locale=he_IL

 

אתר אינטרנט: https://www.hamateilat.com/

 

הבורסקאי 20, איזור התעשייה אילת  

 

 טל: 08-6334949

 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש