עלו על מסלול ההמראה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 11/1/2024 11:18 ● ערב ערב 3154
22 שוחרות ושוחרים חדשים הצטרפו למסלול היוקרתי ''פלדה כחולה'', שמפעיל חיל האוויר בבית ספר התיכון ע''ש ''בגין''. השוחרים החדשים, תלמידי כיתות ט' ו- י', נשבעו אמונים בטקס מרגש שהתקיים אמש (ג') בבית הספר, במעמד אל''מ מיכאל גורבמן - מפקד המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר (בח''א 21) וראש העירייה – אלי לנקרי, שברכו את השוחרים וחיזקו את חיל האוויר וכל כוחות צה''ל בימים אלה של המלחמה.
עלו על מסלול ההמראה
תגיות:

מסלול "פלדה כחולה" פועל בבית ספר התיכון ע"ש "בגין" בניהולו של אלדד חיימוביץ', כבר 17 שנים כשלוחה של המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר והוא מיועד לתלמידי כיתות ט'-י"ב.  השוחרים הצעירים עולים על מדים כבר בכיתה י', מבטיחים עתיד צבאי ביחידות האיכותיות ביותר של חיל האוויר, מקבלים תעודת בגרות טכנולוגית ברמה של 15 יחידות הגברה טכנולוגיות ואף יכולים להמשיך ללימודי הנדסאי (י"ג-י"ד). כיום לומדים בשלוחת אילת מעל 100 תלמידים מכיתות י'-י"ב, ביניהם השוחרים החדשים. על המסלול מפקד זו השנה השלישית, סמ"ר סתיו צנגאוקר, בן אילת בוגר המסלול.

 

 

בשלב גיוסם למערך הטכני, יכולים השוחרים לבחור בעצמם את מקצועם העתידי במערך הטכנולוגי של חיל האוויר. בנוסף יכולים כאמור השוחרים להמשיך ללימודי הנדסאי אלקטרוניקה, ובסיומם יוצאים השוחרים עם דיפלומה המאפשרת להם להשתלב באזרחות במקצועות טכנולוגיים בתעשיית ההייטק השונות.

ראוי לציין, כי "פלדה כחולה" הינה אחד ממסלולי לימודים ייחודיים המוצעים לתלמידי אילת ביניהם מחול ופרחי רפואה בתיכון "בגין", מוסיקה ורובוטיקה (רות"ם) בתיכון "גולדווטר", שפה ואומנות חזותית בתיכון "רבין" לצד כ – 30 מקצועות בחירה להגברה 5 יח"ל.  ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש