החורף כאן וזו התקופה האידיאלית להיערך לתופעת הזעת היתר

מאת: תוכן שיווקי ● 15/1/2024 21:29 ● ערב ערב 3154
רשת כללית אסתטיקה ממליצה לטפל בתופעת הזעת היתר גם בחורף.  ישראלים רבים סובלים מתופעל מהזעת יתר המביאה לכדי כתמי ריח גם בחורף.  מרפאת כללית אסתטיקה אילת  ביום טיפולים מיוחד , במסגרתו יבוצעו טיפולי הזרקת בוטוקס לטיפול בזיעת יתר בבית השחי. הטיפולים יבוצעו ע''י דר' אפיר שיר עז, מומחה בכירורגיה פלסטית במרפאת כללית אסתטיקה ב-אילת 21.01.24, בין השעות 10:00-17:00. טיפולי הזעת יתר בבית השחי ניתנים גם ביום זה במחיר מסובסד של 429 ₪ בלבד לכל לקוחות כללית מושלם
החורף כאן וזו התקופה האידיאלית להיערך לתופעת הזעת היתר

כיום הזעת יתר היא אינה גזירת גורל וזו הבשורה בתחום האסתטיקה. יותר ויותר ישראלים כבר נערכים ותרים אחר פתרונות שיסייעו להם להגיע לטפל בתופעת הזעת היתר.

מרפאת כללית אסתטיקה  מקיימת יום טיפולים מיוחד וממוקד, בו יבצע דר' אפיר שיר עז, מומחה בכירורגיה פלסטית, טיפולי הזרקות בוטליניום טוקסין (בוטוקס) לטיפול בתופעת הזעת היתר, אותו חומר מפורסם המשמש להעלמת קמטים בפנים. טיפול הבוטוקס, הפועל לשיתוק בלוטות הזיעה, מאפשר פתרון אפקטיבי, מהיר, נטול כאבים וללא תופעות לוואי, עם תוצאות משמעותיות של הפחתת כמות הזיעה בכ-80%.

במסגרת יום הטיפולים מבוצע ייעוץ וטיפול ייעוץ וטיפולי הזרקות לבית השחי במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד למבוטחי כללית מושלם של 429 ₪ כולל עלות הייעוץ.

סופיה קובי, מנהלת מרפאת כללית אסתטיקה: "אנו ברשת כללית אסתטיקה עדים לעלייה הולכת וגוברת בביקוש לטיפולים המספקים פתרונות לתופעת הזעת היתר. כמו כל הטיפולים והניתוחים ברשת, גם טיפולי ההזרקות לטיפול בהזעת יתר מבוצעים רק על ידי רופאים מומחים, מנוסים ומובילים בתחומם. החומרים המוצעים ברשת הנם אך ורק חומרים איכותיים העומדים בתקני הבטיחות הקפדניים ביותר ומאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות . אנו מזמינים את תושבי העיר והסביבה להגיע וליהנות מכל שירותי המרפאה".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש