מבנה קבע לשבט הצופים

מאת: דוברות עיריית אילת ● 18/1/2024 16:39 ● ערב ערב 3155
שבט צופי אילת הוותיק יתחדש לראשונה במבנה קבע, שייבנה בצד הדרומי של הכביש העוקף המערבי, בסמוך למעונות הסטודנטים של קמפוס אוניברסיטת בן גוריון ● מבנה זה יצטרף לרשימה של מרכזי נוער בהם פועלות תנועות הנוער, ומתוך הכרה בחשיבות פעילות הנוער בעיר ותרומתם הרבה לעיר ולקהילה
מבנה קבע לשבט הצופים
עלות בניית מבנה הקבע כ-4 מיליון שקל (הדמייה)

   כזכור בשנה שעברה עם שיפוץ מתחם "אלון" בו פועל שבט הצופים משך שנים, התחייב ראש העירייה – אלי לנקרי לבית קבע ראוי ואיכותי לשבט הצופים הוותיק, שיאפשר להם להרחיב את השבט ואת הפעילות. לאחר שאישרה מועצת העיר אילת את התקציב (תב"ר) לתכנון המבנה, הוצעו להנהגת השבט 2 חלופות שעוצבו על ידי האדריכל דניאל אזרד. 
   בשבוע שעבר (ד') בפגישה שהתקיימה בין נציגי העירייה, ביניהם  מנכ"ל העירייה  -פיליפ אזרד, נציגי מינהל הנדסה בעירייה ואדריכל הפרויקט לבין הנהגת השבט בראשותו של שי כהן הוצגו החלופות ונבחרה החלופה שתיתן את המענים המרביים לשבט הצופים האילתי המונה כיום למעלה מ-300 חניכים. המבנה החדש בהתאם לתכנית שנבחרה, ייבנה על שטח של מעל 1 דונם והוא יכלול 6 חדרי פעילות עם חצרות פנימיות, חדר הדרכה, חדר בוגרים, אולם רב תכליתי, אמפי, מטבחון, מחסן, שירותים ומרחב מוגן. עלות בניית המבנה כ-4 מיליון .₪ הנהגת הצופים הודתה לעירייה ולעומד בראשה על ההיענות למציאת בית קבע לילדי אילת הפעילים בצופים. 
   עם בחירת התכנון על ידי הנהגת השבט, תחל העירייה בהליך להיתר בניה והבניה צפויה להתחיל ברבעון האחרון של שנת 2024. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש