תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/2/2024 14:22 ● ערב ערב 3158
טיפ לילידי השבוע - כוכבים משמעותיים מבקרים אצלכם בבית תת המודע ולכן השבוע הוא זמן מעולה להתחבר אל האני הפנימי שלכם, ולקבל משם תשובות.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם המזל שעובר תהפוכות רבות בנושאי קריירה ודרך הצגתכם האישית בחברה. הדבר שחשוב לכם ביותר בתקופה זו הוא לשווק את עצמכם בצורה בולטת על מנת שתישארו בתודעה של אנשים שאינם מכירים אתכם, לפרק זמן רב במיוחד, על מנת להוכיח שהעשייה שלכם הינה משמעותית ובעלת אפקט לזמן ארוך. היעזרו בחברים קרובים לשם כך.


 

שור

 

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם עסוקים להראות לכולם עד כמה אתם מצליחים וחיוניים, בעיקר בנושאי הקריירה ואולם עובדה זו משאירה אתכם לעיתים קרובות מדי בעימותים עם הסביבה הקרובה ולכן חשוב מאוד לבדוק האם אתם פועלים בדרך הנכונה. זה הזמן שלכם לגייס את כל מרצכם וכוחותיכם על מנת לחזק את היחסים האישיים שלכם.  


 

תאומים

 

אתם נמצאים בנקודת זמן שבה הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא במקום המקושר עם התעסקות ענפה בנושאי כספים . מסתבר שמגיעים לכם כספים ממקורות שונים שרק לאחרונה נהייתם מודעים להם, ולכן אתם עסוקים בכך יותר מהרגיל והמציאות מראה לכם על מי אתם יכולים לסמוך בכל הנושאים האישיים שלכם.  


 

סרטן

 

נראה שמערכות היחסים עם היקרים לכם עולים כרגע לשלב שבו אתם חייבים לשנס מותניים כדי לעזור להם בדרכם החדשה. ייתכנו אירועים ושינויים שייכנסו לחייכם ולמרות שיגרמו לכם לאינטנסיביות, תרגישו שאתם חייבים לעזור לאלה התלויים בכם. זה הזמן שלכם להשקיע יותר זמן איכות עם הקרובים לכם ולצפות מהם לתגמול רגשי.


 

אריה

 

אתם עוברים את אחת התקופות הבונות יותר בחייכם. כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא אצלכם בבית הקריירה ומביא לכם הצלחה . עליכם לחשוב מעט מחוץ לשגרה ולנצל את היכולות האישיות שלכם. עכשיו שאתם בחצי השנה לאחר יום ההולדת, זה בדיוק הזמן לעשות חשבונות נפש ולהעז לפרוץ לעצמכם דרך חדשה וטובה יותר.


 

בתולה

 

אתם עוברים תקופה שבה אתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי העבודה ונראה שיש עליכם עומס גדול בתחום זה. בסביבה בה אתם חיים ונמצאים ביום יום, יש אנשים שמפרגנים לכם מאוד על דרך פועלכם, אולם ייתכן כי במשפחה הגרעינית שלכם לא תמיד מבינים אתכם ועובדה זו יכולה ליצור מריבות. חשוב שתבלו זמן איכות עם הקרובים ללבכם.  


 

מאזניים

 

אתם עסוקים מאוד בתקופה האחרונה בכל הקשור לנושאים חברתיים אך מתייחסים אל כך כעבודה שיש לה מטרה משמעותית. זה בדיוק הזמן הנכון לחשוב ולפעול בדרך יצירתית שמאוד דורשת ביטוי על מנת שתוכלו לקדם את עצמכם ואת מטרותיכם. הקשיבו למה שחברים קרובים מייעצים לכם, יש הרבה טעם בדבריהם.


 

עקרב

 

אתם המזל שבתקופה זו מאוד מסור ונאמן למשפחה שלכם ויתכן שיהיו פעמים בהם תרגישו ניגוד בין לעשות מה שטוב לעשות למען עצמכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים. בתקופה הזו אתם מבינים את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום, ולכן אתם גם פתוחים לקבל את ההזדמנויות והאפשרויות הטובות שעד היום אולי הייתם פוסלים אותן.  


 

קשת

 

אתם המזל שמאוד מרגישים מחויבים לסביבה הקרובה ולמעשה זוהי טעות כיוון שקודם כל אתם צריכים לחשוב על מה שטוב לכם ורק אח"כ על אחרים.  הכוכב סטורן שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם המשפחה הגרעינית שלכם ובהחלט ייתכן שתמצאו שתובנות שהייתם בטוחים לגביהם לפני שנים רבות – הגיע הזמן לשנותם.


 

גדי

 

מבחינה כספית אתם עוברים תקופה בונה ומפרה כיוון שהשמש בשמיים מאירה ונותנת לכם הזדמנות אמיתית לעשייה במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. אל תתנו לפחדים וחשש מחסימות להשבית את תוכניותיכם. הגיע הזמן שלכם להצליח וכוכב העשייה שנמצא במזל שלכם, כבר ייתן לכם את הכוחות.


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם האישיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות כך חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים שינויים . מאחר וכוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת והיחסים הבין אישיים נמצאים אצלכם במקום הדורש אינטואיציה. זה הזמן להקשיב לה ולפעול לפי התובנות שתקבלו.   


 

דגים

 

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שהשמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית תת המודע. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם גם אם זה עלול לסתור את הצרכים האישיים שלכם. החיים מזמנים לכם אירועים שונים מבחינה חברתית, וזאת על מנת שתוכלו לבחון את כדאיותם והיכן נכון לכם לעשות שינוי.    


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש