תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 29/3/2024 03:36 ● ערב ערב 3165
טיפ לילידי השבוע - השבוע נכנסה השמש בשמים למזל שלכם ולכן אתם עומדים בפני סבב חדש של החלטות לקראת השנה הקרובה ונראה שתהיינה עם הרבה אנרגיות טובות והתחלות חדשות.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכב התקשורת מרקורי מבקר במזל שלכם ואיתו תגיע גם תקשורת יותר פתוחה, למרות נסיגת הכוכב, עם אנשים שאתם מכירים וכבר מזמן רציתם לשוחח איתם, אך מסיבות כלשהן לא הצלחתם ליישם זאת. החודש תמצאו את הרעיונות המתאימים על מנת שתוכלו להגשים את מטרותיכם בדרך נעימה שלא תקומם עליכם את קרוביכם , לעומת פעמים אחרות שנתפסתם כחסרי יכולת לעמוד בדחיית סיפוקים.


 

שור

 

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית תת המודע שלכם ולכן נראה שזה הזמן בהם תרגישו שאתם מעדיפים להיות מכונסים בתוך עצמכם ופחות בקשר עם אנשים אחרים שמבטיחים לכם הבטחות, אך אינם עוברים את רף הציפיות שלכם. הכוכב שלכם הידוע בשמו וונוס נמצא במקום בו קשה לכם לבטא את רגשותיכם ומחשבותיכם ולכן זה הזמן עבורכם לתכנן תוכניות, אך עדיין לא להגיע לשלב הביצוע.


 

תאומים

 

הכוכב מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם יימצא במשך כל החודש הקרוב בבית המקושר עם המבנה החברתי אליו אתם משתייכים. זה לא הזמן להתעמת, אלא יותר להתרכז בבדיקה אישית ופנימית כיצד אתם רוצים לארגן את חייכם ומהם הדרכים הנכונות לשם כך. מומלץ לכם לנסות ולהבין את המניעים של הקרובים לכם, כדי לוודא שאתם מתואמים איתם מבחינה מעשית.


 

סרטן

 

בשבוע הקרוב הכוכב מרקורי יימצא בבית הקריירה שלכם, אך בנסיגה ויביא איתו שיחות רבות בנושאי העבודה שלכם. מאחר וכוכב זה נמצא בתהליך של נסיגה לא בטוח שהתשובות שתקבלו תספקנה אתכם ובעיקר תרגישו שמבקרים אתכם במקום לפרגן לכם. הקשיבו לחברים קרובים שבאים לעזור לכם ורוצים בטובתכם. מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה יותר לבקש עזרה ולקבל אותה.  


 

אריה

 

הכוכב יופיטר שמביא איתו הצלחה ועשייה נמצא אצלכם במקום המקושר עם נושאי קריירה ולכן תקופה זו תהייה מעולה לבנייה חדשה של תחום זה ולניסיון לפרוץ את תקרת הזכוכית אליה הגעתם ואתם מעוניינים לנפץ אותה. החודש זה הזמן לשווק את עצמכם בדרך חדשנית ולהתפרנס מכך היטב. היעזרו בבני המשפחה שלכם , בכל פעם שאתם מרגישים שאתם נתקלים במבוי סתום וצריכים עזרה.   


 

בתולה

 

הכוכב סטורן שמביא חוסר ודאות לצד קשיים משמעותיים בנושאי השותפויות בחייכם גורם לכך שאתם שואלים עצמכם כיצד אתם צריכים לנווט את חייכם מחדש בתוך כל הקשיים שאתם חווים. כוכב מארס שמביא עשייה אף הוא נמצא בבית זה ומתקרב אל הכוכב סטורן בשמיים, ולכן - סביר להניח שתחוו תסכול כיוון שדברים שרציתם עדיין לא מסתדרים. זה הזמן לבדוק מי חושב כמוכם ויעזור לכם להגיע למטרה.  


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה שבה אתם קרובים לעשות את חשבונות הנפש הפנימיים שלכם על מנת שתוכלו להמשיך בדרך שבה החלטתם ללכת. ייתכן ותמצאו את עצמכם אומרים דברים שבזמנים אחרים לא היה עולה על דעתכם לשתף את האחרים, אך נראה שהפעם אתם יודעים שאי אפשר יותר לשאת מצבים שאינם לרוחכם, ולכן חשוב שתאמרו את דעתכם.


 

עקרב

 

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא בבית העבודה שלכם ולכן סביר להניח שנושא זה יהיה דומיננטי במיוחד בחודש הקרוב ובמשך כל תקופת נסיגת הכוכב, בעיקר בנושאי עבודה ולכן חשוב מאוד שתבדקו את עצמכם בכל פעם שאתם רוצים להיות ספונטניים בשיחה ולהגיד את מה שאתם חושבים – האם אתם עושים זאת מול האדם הנכון . חשוב  מאוד  שלא תנהגו בצורה אימפולסיבית אלא בשיקול דעת.  


 

קשת

 

הכוכב סטורן המעכב נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם ולכן נראה שבגלל נסיבות חדשות שלעיתים מאוד מטרידות אתכם, אתם נאלצים לעשות חישוב מסלול מחדש ולהתנהל אחרת ממה שהיה עד כה. בשורות טובות עשויות להגיע אליכם ואתם תיהנו ביכולת החדשה שלכם עם בני המשפחה מדרגה ראשונה שמאוד מחפשים אתכם ורוצים בקרבתכם , גם אם לא תמיד נראה הדבר כך.


 

גדי

 

בשבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש תהיו עסוקים עם הסביבה הטבעית שלכם וגם עם המשפחה הגרעינית על  כל המשתמע והמתבקש מהקרבה היתרה שאתם חשים זה לזה. ייתכן וזה הזמן שפעמים רבות תרגישו שאתם משקיעים יתר על המידה ולא תמיד מתוגמלים בהתאם למה שהייתם מצפים. מוטב שתדעו שלמרות שלעיתים קרובות מדי אתם מתלוננים, בכל זאת דבריכם נשמעים ומוערכים.


 

דלי

 

אתם עסוקים מאוד עם מה שקורה בסביבתכם האישית ובעיקר ברמה הכספית בגלל ריבוי כוכבים שיש לכם במקום בו עליכם ללמוד להתנהל בצורה שונה מבחינה כלכלית. הכוכב סטורן שנקרא המורה הגדול נמצא אצלכם בבית הכספים וגורם לכם לקחת אחריות על תחום זה, גם אם אתם בטוחים שאתם עושים את המקסימום הנדרש ובכל זאת - כל עוד הכוכב בבית הכספים שלכם, עדיין יש לכם עבודה לעשות.


 

דגים

 

הנושא הכספי מאוד מטריד אתכם כרגע, כיוון שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה ובבית הכספים שלכם ולכן יש לכם הוצאות מרובות יותר מההכנסות ולעיתים קרובות מדי אתם נכנסים לתחושה של לחץ בגלל התחושה שהקרקע נשמטת מתחת רגלכם ומערערת לכם את היציבות. בעוד כחודש כאשר הכוכב יצא מהנסיגה תוכלו גם אתם לחזור לעצמכם, ובינתיים לזכור שהמצב לא כזה גרוע.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש