אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 21/12/2010 17:59 ● ערב ערב 2477
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות



טיפ לילידי השבוע
זוהי תקופה של הפנמה. חשוב מאוד שתנסו להבין את התמונה הכוללת מבלי להכניס את עצמכם למצב רגשי קשה, בכל פעם שהדברים לא מסתדרים בהתאם לרצונכם המיידי.

גדי
כוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית תת ההכרה שלכם ומביא אליכם תובנות שלא תמיד נעימות לכם בגלל העובדה שאתם לוקחים כל דבר ללב ומאבדים פרופורציה בשל כך. הכוכב מארס הנמצא כרגע במזל שלכם ייתן לכם את היכולת להיות אסרטיביים ויצירתיים בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם. זה הזמן לנסות ולפתור בעיות עם הסביבה הקרובה לכם שנוצרו עקב צרכים מנוגדים.

דלי
בחודש הקרוב, תהיו הרבה יותר מחוברים אל האני הפנימי שלכם, וזאת בגלל הצורך שלכם בהסתגרות. אין לכם הסבר מתאים אפילו לעצמכם מדוע אתם מעדיפים להתנתק ולתפוס מרחק מאחרים. מבחינה מקצועית, תגלו שאנשים שמחים לעזור לכם, ואפילו כאלה שלא היו לכם ציפיות מהם שמחים לעזור ולפרגן לכם. ייתכנו חברויות חדשות על רקע עבודה, עובדה שתעזור לכם להתקדם במובן החברתי.

דגים
אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל עוד יכולים לנצל את הימים האחרונים של מעבר כוכב השפע יופיטר אצלכם והפוטנציאל להצליח - גדול מתמיד. אם כי אתם באופן אישי, חשים בחוסר יציבות שמפריע לכם להתנהל בצורה עקבית בתוכניותיכם. שאר ילידי המזל: נושאי קריירה מדאיגים אתכם, כיוון שאתם מרגישים שהדברים אינם כתמול שלשום, וההשקעה שלכם חייבת להיות גבוהה מתמיד במידה ואתם רוצים להצליח.

טלה
בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים, כך שנראה שזה הזמן הנכון לעשות את השינויים המתבקשים על מנת לחזק את עצמכם במובנים אלה. העשייה שלכם אינטנסיבית יותר מתמיד, ונראה שפעמים רבות אתם נקלעים לסכסוך עם עצמכם בגלל שאינכם שלמים עם צורת ההתנהגות הכללית של האנשים מסביבכם שמושכים אתכם לכיוונים שאינכם מוכנים להיכנס אליהם, ובוודאי לא להיות מעורבים בהם.

שור
נסיעות קצרות למטרות לימודים יעזרו לכם מאוד בכל הקשור לתחושה הפנימית שלכם. אתם משקיעים אנרגיה רבה בלימודים והתפתחות סביב הנושאים החשובים לכם, אך מבחינה כספית אינכם מרגישים את התוצאות המקוות. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק שאכן אתם פועלים נכון. ייתכן שאתם צריכים לשנות במקצת את דרך ההתנהלות שלכם על מנת שתוכלו להפיק יותר רווחים אישיים, וגם כספיים.

תאומים
כוכב התקשורת מרקורי נמצא בבית השותפויות והזוגיות שלכם, כך שסביר להניח שנושאים אלה עולים על הפרק ואינכם מרוצים מההתנהלות הכללית. מאחר וכוכב זה מקושר עם המזל שלכם, מומלץ לכם בשלב הזה לא להגיע להחלטות, אלא להפנים את העובדה שהקשיים שאתם חווים עכשיו הינם כדי לחדד לכם את ההבנה והמחשבה שחייבות להיות מטרות זהות בזוגיות ובשותפות, אחרת אתם מזמנים קשיים לחייכם.

סרטן
כוכב התקשורת מבצע את סיום הנסיגה בבית העבודה שלכם, כך שעליכם להיזהר מלתת אמון מתוך רצון טוב לעזור ולסייע לאנשים שמצד אחד מעוניינים בכם לעבודה, אך מצד שני עדיין אינם מגובשים בדעתם. כמו כן, היזהרו לא להשליך על האנשים הקרובים לכם את התסכולים שלכם. ייתכן תהיו נוחים לכעוס ולהתפרץ יותר מהרגיל בתקופה הקרובה, ולכן אתם זקוקים לביקורת פנימית שתעזור לכם לחזור לאיזון.

אריה
מרבית הכוכבים בשמיים נמצאים בבית העבודה שלכם, כך שנושא זה על הפרק. עליכם לבדוק עם עצמכם האם אתם מעוניינים בסגנון עבודה שהוא רק עבודה או בקידום עצמכם בקריירה? נכון לרגע זה, נראה שאתם עובדים קשה, אך לא בהכרח מתוגמלים בהתאם לציפיות שלכם, לא מקצועית ולא בשאר התחומים החשובים לכם. עשו פסק זמן לחשיבה פנימית והתייעצו עם אנשים שאתם סומכים על דעתם.

בתולה


הנושאים הכספיים שבדרך כלל מאוד מטרידים אתכם נמצאים כרגע בסטטוס קוו, כך שאין צורך שתרכזו את הכוחות דווקא בנושא זה. המשפחה הגרעינית שלכם מאוד מטרידה אתכם, ואתם עסוקים גם עם הקרובים לכם במשפחה, וייתכן שגם עם אלה שקטנים מכם. במידה ואתם מעורבים יתר על המידה בחיי ילדיכם, תגלו שיקשה עליכם לנהל חיים רגילים ושגרתיים. השקיעו קצת יותר זמן ביצירה שתרגיע אתכם.

מאזניים


מרבית האנשים בסביבה הטבעית שלכם ובעיקר במעגל הראשון של חייכם מטרידים אתכם, ואתם אינכם מרוצים מהתנהלות העניינים. עליכם להיזהר בתקופה זו לא להתפרץ במקום שאינכם בטוחים שאתם עושים את המעשה הנכון. יש לכם אנרגיות חזקות מהרגיל שמבקשות לצאת החוצה ואתם עוצרים אותן בכל פעם, בגלל הצורך שלכם להיות בסדר עם הסביבה. אתם עשויים לגלות שההתאפקות קשה עליכם מדי.

עקרב


אתם נמצאים בשלב שבו אתם פורחים מבחינה אישית וחברתית וזאת בגלל ביקור כוכב וונוס שנמצא אצלכם כבר זמן רב ומשפיע על כל מהלך חייכם לאחרונה. ואולם, ביחד עם הרווחה החברתית, חשוב שתמצאו לכם רגעים בהם אתם צריכים להיות עם עצמכם כדי לשאול את השאלות המתבקשות החשובות להמשך דרככם. אל תחששו להיכנס לעובי הקורה בכל פעם שתרגישו קושי. רק התמודדות תביא איתה הצלחה.

קשת


בשבוע הקרוב, עדיין יעסיקו אתכם ענייני כספים כיוון שנראה, שלמרות שאתם פועלים נכון, הרי שהדברים עדיין אינם מסתדרים כפי שאתם רוצים. עליכם לבדוק שני דברים: האחד- האם אתם באמת פועלים נכון, והדבר השני - האם אתם מספיק אסרטיביים להביע את דעתכם בכל פעם שאתם בטוחים שאינכם מקבלים את התמורה להשקעה שלכם. ייתכן ועדיין עליכם לפעול יותר מאחורי הקלעים למימוש מטרותיכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש