חשמל על הגל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 21/12/2010 18:10 ● ערב ערב 2477
קבלו את החוף עם האווירה הכי מחשמלת באילת. ספורט ימי, אירועים ואטרקציות לרוב. והכל ממש על קו המים. כי מה צריך יותר מזה?
חשמל על הגל

תמונת כתבה


"ההנאה שלכם, זו המומחיות שלנו", אומר לנו ליאור כהן החייכן, אילתי בדם, אשר מפעיל מזה 10 שנים, יחד עם אשתו מור, את חוף 'חשמל על הגל', פנינה מקומית הממוקמת בחוף החשמל.

"חשמל על הגל בע"מ' היא חברה צעירה ודינמית, בה אנשי מקצוע מהטובים בתחומם, שיהפכו כל פעילות לחוויה בלתי נשכחת. הקווים המנחים אותנו הם שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצועיות ללא פשרות ובטיחות בפעילויות", אומר ליאור.
בפינה הקסומה הזו תהנו מדק היושב ממש על קו המים, ממזנון קל המגיש: גלידות, חטיפים, משקאות קלים וחמים ואלכוהול בשילוב מוסיקה מענגת.
בחוף המדליק הזה, תוכלו להנות ממגוון פעילויות ספורט ימי וביניהן: שייט, קטמרנים, מפרשיות, אבובים, בננות, אופנועי ים, מצנחים, חסקה, סירות פדלים וסירות מנוע להשכרה ללא צורך ברשיון. בחורף, מצטרפים לחגיגה הזו גם טיולי ג'יפים בהרי אילת.
את האירוע הבא שלכם וודאי תרצו לערוך ב'חשמל על הגל'. בחוף המדהים מתקיימים אירועים במהלך היום והלילה: ימי הולדת, בת מצווה, ימי כיף לקבוצות וחברות, בהם ניתן לשלב סתלבט על החוף עם ספורט אתגרי, אקשן, תחרויות קיאקים, מפרשיות ואבובים ועוד ועוד. האירועים כוללים קייטרינג כשר מבית 'קייטרינג אתרוגים'.
יש לציין, כי המקום מוגן מרוח, ובימי שישי מתקיימת במקום קבלת שבת, עם המון סתלבט, מוסיקה רגועה ובירה בזול.
אז קבענו ב'חשמל על הגל'?

תמונת כתבה


לפרטים נוספים: ליאור – 052-2626548.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש