פרסומת
דלג

למי יש דומיין תיירותי אילתי עם מיליון כניסות בשנה?

מאת: איה פלשקס ● צילום: מערכת ערב ערב ● 20/9/2017 09:26 ● ערב ערב 2829
שנה וחצי פועל אתרה הרשמי של אילת 'אילת פלוס' ללא מכרז ● השבוע סוף סוף פורסם המכרז שדורש מהמציעים לעמוד בתנאי של מינימום 1,000,000 כניסות בשנה ● רק שתנאי הסף הנדרשים מהמגישים מעלים סימן שאלה – למי באילת יש אתר שעומד בדיוק בתנאים האלה?
למי יש דומיין תיירותי אילתי  עם מיליון כניסות בשנה?

לאחר למעלה משנה וחצי של פעילות ללא מכרז, פרסם תאגיד התיירות העירוני מכרז להפעלת אתרה הרשמי של אילת -  'אילת פלוס'. בתקופה שחלפה מאז סיום ההתקשרות עם החברה הקודמת הופעל האתר באמצעות התאגיד, על ידי חברת 'אילת סיטי', שמסד הנתונים שלה משרת את האתר כיום. גלישה לכתובת אילת סיטי (http://eilat.city) מעבירה את הגולשים לאתר אילת פלוס של התאגיד. לא ברור על פי איזה מודל חבירה בוצע האיחוד בין האתר הפרטי לאתר הרשמי ובידי מי מצויה כיום הבעלות על חלקיו השונים. 
כחלק מהמכרז אותו ניתן למצוא באתר התאגיד ניתנו שתי אפשרויות לצורת ההתקשרות: הראשונה שהמציע ישתמש בדומיין (כתובת האתר) של התאגיד redseaeilat.co.il אך יתחייב כי סך הכניסות הממוצע לרבעון לאתר המוצע בדומיין של התאגיד, יעמוד על מינימום של 250,000 כניסות לרבעון (כמובן שניתן להציע גם יותר). האפשרות השנייה היא מציע המחזיק בעצמו בדומיין קיים, בעל זיקה לתחום התיירות באילת, בעל תעבורה של מינימום 250,000 כניסות ברבעון. אמנם כל חברה מאילת או מחוצה לה, היכולה להוכיח שהיא עומדת באחת משתי הדרישות, יכולה לגשת למכרז ואולם עולה השאלה לשם מה או מי נכתבה האפשרות השנייה. 
כך למשל קובעים תנאי הסף כי על כתובת האתר של המציע באפשרות השנייה, להיות מספיק וותיקה ומתוחזקת וכן כי עליה להיות בעלת וותק של לפחות 7 שנים ברשת עם בולטות ניכרת בתוצאות חיפוש וכן 10 שנות וותק וניסיון מוכח בפיתוח והטמעה של תוכנות, אתרים ואפליקציות, וכן ניסיון של לפחות שלוש שנים בניהול עריכה והטמעת תוכן דיגיטלי בתחום התיירות. כן דורשים תנאי הסף כי יהיה מדובר במציע בעל מחזור של לפחות מיליון שקל בשנה בכל אחת משלוש השנים האחרונות. באמת מעניין למי באילת יש אתר שעומד בדיוק בתנאים האלה.


חדשות אילת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש