מ.מ.א בשיתוף מכללת 'אדמה'

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 2/10/2017 12:27 ● מה נשמע 516
בחודש פברואר השנה, תחגוג מ.מ.א. המכללה הטכנולוגית באילת, 39 שנים להיווסדה על ידי פסיה ומשה ארוך ● מזה כ- 13 שנה מנוהלת המכללה על ידי בנם, יהונתן ארוך, השומר על הצביון והרמה המקצועית במכללה ורמת הלמידה הגבוהה אותה קבעו הוריו ● במשך שנות פעילותה, הוציאה המכללה מתוכה עשרות אלפי תלמידים שרכשו מקצוע, למדו לבחינות בגרות, ורכשו ידע והכשרה בתחומים שונים ● ועם הצלחות לא מתווכחים
מ.מ.א בשיתוף מכללת 'אדמה'

 למרות היותה אחת המכללות הוותיקות בעיר, ואולי אפילו הוותיקה ביותר ללימודי מחשב והעשרה במקצועות הליבה באילת, מכללת מ.מ.א אינה מפסיקה להשתדרג ולהפתיע בכל פעם מחדש. חידוש אחרון אטרקטיבי ביותר במ.מ.א. המכללה הטכנולוגית, הוא  שיתוף הפעולה עם מכללת 'אדמה'. יחד מעניקות שתי המכללות לתושבי אילת  אפשרות לרכוש את כל לימודי הרפואה המשלימה (הרפואה הטבעית), תוך מתן  שירות מקצועי, יחס אישי ומחירים שוברי שוק. בחצי מהמחיר המקובל בשוק במקצועות אלה, יכול תושב אילת ללמוד ולהשתלם, ולקבל תעודות הסמכה בקורסים שיועברו על ידי מיטב המרצים בארץ, כמו המרצה הבכיר למקצועות המגע- גבי בן שימול, איש מקצוע בעל עשרות שנות וותק בתחום הרפואה הטבעית, עם עשרות תעודות. קורסים אלה יאפשרו לו להשתלב מקצועית בתחום הרפואה המשלימה ולהוביל פרויקט ראשון במעלה של שילוב הרפואה הטבעית בקהילה האילתית. 

 

כל אחד יכול


תוכנית הלימודים בנויה באופן שכל אחד יוכל להשתלב בה ברמה שהוא מחפש – החל מחודש השתלמות לבני זוג, כדי לעזור זה לזו, ועד ללימודים מקצועיים הנמשכים עד שתי שנות לימוד ומקנים תעודה מוכרת על ידי הלשכה למקצועות משלימים בישראל, המאפשרת לבוגרים להשתלב בשוק העבודה בתחום, ולהשתכר החל משישים ₪ ועד למאתיים  ₪ לשעה ולהתפרנס בכבוד.  "במ.מ.א ובמכללת 'אדמה' אנו בונים תוכניות לימוד מתאימות לכל תלמיד לפי צרכיו האישיים ובהתאם לתקציבו, ומציעים נגישות למקצוע שבחר לעצמו, בכל הרמות. משהסטודנט סיים את לימודיו  אנו מסייעים בידו להשתלב בשוק העבודה. אנו עובדים עם מספר גדול של מכוני בריאות וספא באילת ואלו מעדיפים את חניכי מ.מ.א  ומכללת 'אדמה' על מועמדים אחרים בתחום העיסוי והמגע", מספר יהונתן ארוך ומוסיף: "המכללה מציעה מגוון רחב של קורסים בתחום העיסוי והמגע, ביניהם עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי תאילנדי, שיאצו מוסמך, רפלקסולוגיה ( רפלקסולוג מוסמך), כוסות רוח, ארומותרפיה, רייקי ויוגה. כמו כן, מכללות מ.מ.א ו'אדמה', הן הראשונות באילת להביא לתלמידיהם שתי שנות לימוד של דיקור סיני".

 

 

בואו לבנות אתרים


שיתוף פעולה מבורך נוסף של מ.מ.א הוא שיתוף הפעולה עם מכללת 'הקואופרטיב' מתל אביב, המתמחה בבניית אתרים, בניה וקידום אתרי אינטרנט וקידום עסקים בפייס בוק. מחזור חדש לבנית אתרים נפתח בתאריך 30/10/17 . לקורס זה נותרו מספר מקומות פנויים וההרשמה נמשכת. המכללה מביא לתושבי אילת את מיטב המורים המקצועיים מתל אביב בתחום בניית האתרים. מורים שבנו אתרים של גדולי החברות בארץ.
בנוסף לחידושים אלו, ממשיכה המכללה במסורת הוותיקה שלה- עזרה בלימודי הליבה לתלמידי כתות א' עד יב' במקצועות: מתמטיקה, אנגלית ועברית. הכנה לבגרויות, חיזוק, וקורסים לתואר ראשון ושני באנגלית למבוגרים, וכל זאת באמצעות תוכנית החינוך הבלעדית של המכללה,  שמוכיחה הצלחה של 39 שנה עם עשרות אלפי תלמידים. רק כאן תוכלו למצוא לימוד בקבוצות של עד 6 תלמידים, עם קצב אישי לכל תלמיד, עם תוכנית לימודים אישית ובמחירים שוברי שוק, החל מ- 19 ₪ לשעת לימוד אקדמאית.

 

מחשבים, גרפיקה וצילום


לאורך 39 שנות קיומה, מתמחה מ.מ.א המכללה הטכנולוגית בהכשרת תלמידים בתחום המחשבים. "אנו היחידים באילת המלמדים את תכנית הלימודים של 'אדובי' בגרפיקה ממוחשבת  –  התקן למקצועיות בינלאומית", מספר יהונתן, "ונכון להיום מקיימת המכללה קורס "טכנאי משולב" בו מקבלים התלמידים ארבע הכשרות במסלול אחד – טכנאי ' P.C  , טכנאי סמרטפונים  וטבלטים, מנהל מעבדה ומנהל רשתות. כל הקורסים מעניקים לבוגרים תעודות מקצוע המאפשרות להם להשתלב בשוק העבודה. נכון להיום יש אפשרות לקבל במ.מ.א  גם חבילות לימודי מקצוע, הכוללים את כל תחום ה"ניו מדיה": עריכת וידאו, צילום מקצועי, גרפיקה ובנית אתרים, ואנו היחידים באילת המלמדים עריכת וידאו על תוכנת 'פריימר', שהיא התוכנה המקצועית ביותר הנדרשת בשוק העבודה".
מזה שש שנים מתקיים במ.מ.א  קורס צילום מקצועי הרץ בהצלחה ומייצר מאות בוגרים לשוק העבודה כצלמים מקצועיים. תוכנית הלימודים של קורס זה חופפת לגדולי בתי הספר לצילום בישראל. תבדקו בעצמכם. בנוסף להקניית השכלה וקורסים מרתקים  שותפה מ.מ.א. ב'אידיגיטל', ומתמחה במכירה ותחזוקה של כל מוצרי 'אפל' במחירים הזולים ביותר באילת. לנוחות התלמידים מתקיימים במ.מ.א שני מסלולי לימוד - מסלול בוקר ומסלול ערב, והתלמידים יכולים לבחור במסלול הלימודים הנוח להם. הלימודים במכללה הם בקבוצות של החל משני תלמידים ועד חמישה עשר תלמידים בכתה. 

המכללה הטכולוגית מ.מ.א
ליצירת קשר ולקביעת מפגש ייעוץ והכרות חינם:
 טלפון 08-6317011 . בימים א'-ה'  בשעות 10:00-17:00


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש