שוחררו הצעירים שנחשדו באונס באילת

מאת: ● צילום: אילוסטרציה ● 10/5/2024 05:51 ● ערב ערב 3171
שלושה חשודים בשנות העשרים שנעצרו בחודש שעבר בחשד כי אנסו צעירה במלון באילת שוחררו השבוע ללא תנאים מגבילים ● סנגורם תוקף: הכל היה בהסכמה, כל חטאם הוא שהם ערבים
שוחררו הצעירים שנחשדו באונס באילת
קשיים בביסוס תיק אונס קבוצתי באילת

   ב-14.4 נעצרו באילת שלושה צעירים בשנות העשרים, מהכפר עין נקובא שליד ירושלים, בחשד כי אנסו ביחד צעירה (19) בה פגשו בעת ביקור במועדון בבית מלון באילת. החשד שעלה מהתלונה הראשונית היה, כי השלושה ניצלו את מצבה של הצעירה, הובילו אותה לבית מלון בעיר וביצעו בה את זממם. מי שהוביל להגשת התלונה היה אביה של הצעירה שטען בפני השוטרים כי בתו שבה מהבילוי כשחבלות על גופה. "הם אנסו אותי בכוח וגרמו לי לחבלות בכל הגוף", טענה הצעירה בפני החוקרים. "לא נתנו לי לצאת מהחדר".
   כעת, חודש לאחר האירוע, שוחררו ביום שלישי השבוע שלושת הצעירים לביתם ללא כל תנאים מגבילים, ובפרקליטות מתלבטים אם להגיש בכלל כתב אישום במקרה.
   בפרקליטות מחוז דרום מדגישים כי טרם התקבלה החלטה האם להגיש כתב אישום כנגד המעורבים בפרשה ואולם העדר בקשה להארכת מעצר עד תום ההליכים ושחרור ללא תנאים מגבילים מהווים אינדיקציה טובה למדי לקשיים שהתגלעו ככל הנראה בתיק. 

   מה שהוביל לשינוי במעמדת הפרקליטות הוא קיומו של סרטון של קיום יחסי המין עם הצעירה בבית המלון שהוכיח לחוקרי המשטרה כי אלה התקיימו בהסכמה מלאה של כל המעורבים, ומכאן ההחלטה על שחרורם.

   "בלי הסרטון השלושה היו בבעיה גדולה מאוד. הסרטון למעשה הוכיח שלא היה מדובר באונס ושהגרסה של המתלוננת הייתה מלאה בסתירות", טוען גורם המעורה בפרטי הפרשה.

    עו"ד בן מעוז, סנגורם של שניים מהחשודים, מסר: "כפי שטענתי מהיום הראשון, מרשיי חפים מפשע וכל 'חטאם' הוא שהם ערבים. מדובר בתלונת שווא שהוגשה ממניע לאומני-גזעני - לאחר שאביה של המתלוננת התוודע לכך שביתו קיימה יחסי מין עם בחור ערבי. חשוב לומר בצורה ברורה ושאינה משתמעת לשני פנים - כל מערכת היחסים בין מרשיי למתלוננת הייתה בהסכמה מלאה ומרצונה החופשי. טענות המתלוננת ואביה לא נכונות, לכן מרשיי שוחררו לחופשי לאחר כחודש במעצר. תיק החקירה קרס, אך עם זאת למרשיי ייקח עוד זמן רב להתמודד עם הנזקים הקשים שנגרמו להם בעקבות אותה תלונה זדונית שהרסה את חייהם ופגעה בשמם הטוב". ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת