בוםבמלה- פסטיבל החופש בעיר הנופש

מאת: או-מד מדיקל ● 12/4/2011 14:53 ● ערב ערב 2493
פסטיבל בוםבמלה, הוא הפסטיבל הגדול והמשמעותי ביותר במדינה לצעירים ובני נוער. השנה חוגג הפסטיבל את שנתו ה-13 ושמח על מיקומו החדש – "לגונת השלום". שלושה ימים של התרחשויות מגוונות ומיוחדות באחד החופים הקסומים בארץ
בוםבמלה- פסטיבל החופש בעיר הנופש

מידי שנה נוהרים צעירים רבים לפסטיבל בוםבמלה, לשלושה ימים. הם מצפים לו כל החורף, מתכוננים ומתרגשים אליו. הפסטיבל שהחל דרכו כפסטיבל שוליים, הפך תוך מספר שנים לסמן דרך בחברה הישראלית ולאחד מפסטיבלי הקמפינג הגדולים בעולם.
השנה הפסטיבל מעתיק את מקומו לעיר הנופש, אילת. ההחלטה לארח את האירוע באילת, נובעת מהרצון לאפשר לבוםבמלה להתפתח בעשור הקרוב, למותג בין לאומי בכלל ואזורי בפרט, לייצר נגישות קלה יותר לקהל המגיע מכל הארץ ולאפשר שדרוג משמעותי בתנאים ובאפשרויות שהפסטיבל מציע למבקריו.
השנה, הפסטיבל יתקיים סביב החוף היפה בארץ: חוף הלגונה הצפונית המכונה "לגונת השלום". המקום המושלם לפסטיבל טבע וקמפינג.

החוויה הבוםבמלית


ייחודו של פסטיבל בוםבמלה הוא בהעברת מסרים חברתיים באמצעות התכנים בפסטיבל: מוזיקה, יצירה, ביטוי אישי, חיבור וכבוד לסביבה ולטבע. זהו פסטיבל של המשתתפים בו, והקהל מוזמן בכל דרך, לקחת חלק בפעילויות הרבות. במשך שלושת ימי הפסטיבל מתנתקים אורחי בוםבמלה, מהמציאות האינטנסיבית של החיים במדינתנו, מול החוף המקסים והשקט, כשמסביבם חבריהם ואין ספור אפשרויות בילוי ועיניין בפסטיבל.

תוכן הפסטיבל


פסטיבל בוםבמלה מאופיין בהפקה ייחודית במינה, ולוקח השראה מפסטיבלים מסוגו בעולם. הפסטיבל מחולק לעולמות תוכן שונים, המוגדרים בעזרת רחובות אזורים או מתחמים. הבא בשערי הפסטיבל יכול לבחור בהופעה כלשהי, להשתתף בסדנאות, לשבת מול הים, לקנות ביריד אומנים צבעוני, לאכול ולשתות או פשוט להלך ברחבי הפסטיבל וליהנות מתפאורה ייחודית לפסטיבל, עבודת יד של כמה שבועות הקמה לפני.
בהצצה חטופה על תוכניית הפסטיבל, שמופצת בימים אלו, ניכר כי לרגע לא משעמם והיקף התוכן הוא כה גדול, כך שבלתי אפשרי לחוות את הכל בבת אחת, וגם לא בשלושה ימים כנראה.
במת מופעים מרכזית עליה יופיעו כנסיית השכל, מוקי, הפיל הכחול, אלישע בנאי, מיכאל גריילסאמר ועוד.. מתחם וודסטוק, מתחם הוליסטי, כפר תפילה, במת מסיבה, תיאטרון רחוב, איפור גוף, מתחם מתופפים, רגאיי וקרקס ועוד שלל פעילויות מעולמו הצבעוני של הפסטיבל.
בחישוב מהיר ובהשוואה לבילויים אחרים, כל התענוג הזה בכרטיס אחד נוח לכל כיס של נערה מתבגרת ואפילו כבילוי לכל המשפחה.

מחירי כרטיסים מיוחדים לתושבי אילת, בכל מדרגות המחירים וכן בכרטיס החד יומי
90 שקלים כרטיס חד יומי - במקום 120 שקלים בקופה.
225 שקלים לכל ימי הפסטיבל - במקום 250 שקלים בקופה.
150 שקלים כרטיס משפחתי – זוג הורים וילדים מתחת לגיל 12

ניתן לרכוש כרטיסים בקופה במבצעי ישראכרט. הנחה של 60 שקלים תמורת 320 כוכבים וגם ילדים מתחת לגיל 12 - בחינם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש