'גל אור', ואתם נראים הרבה יותר טוב

מאת: אביבה דקל ● 6/7/2011 14:42 ● ערב ערב 2505
אם אתם סובלים משיער מיותר או פטרת ציפורניים, ב'גל אור' יפתרו לכם את הבעיה בקלות וללא כאבים אחרי טיפול במכון 'גל אור', הפטרת עוברת לצמיתות, שיער מיותר נעלם, והעור החלק יכול להיחשף ללא חשש ומה יפה יותר מלק צבעוני על בהונות רגליים חלקות למשעי... 'מעט לפני פסח פתחו ערן וגלית את 'גל אור' ומאז ועד היום הפך המקום למוקד משיכה ללקוחות רבים ואין על כך פלא. המקום יפהפה, נקי ומעוצב לתפארת וגלית, המטפלת המקסימה, משרה על מטפליה שלווה ובטחון. המטופלים סומכים על כך שגלית יודעת מה היא עושה, ואם יש מי שיוכל לפטור אותם משיער מיותר במקומות לא רצויים, או מפטרת ציפורניים מציקה - גלית היא זו שתעשה זאת על הצד הטוב ביותר
'גל אור', ואתם נראים הרבה יותר טוב

עיצוב ואווירה, לא פחות חשובים


עיגול כתום על הקיר הלבן והאותיות הכתומות שבהן כתוב שם המכון 'גל אור', מקדמים את פני המגיעים למכון ברחוב מדיין1. אווירה של שלווה ורוגע אופפת את הנכנסים למכון הנקי, המצוחצח והמעוצב באופן מושלם. המקום שהיה משרד לא אטרקטיבי, הפך בידיו של ערן, למקום יפהפה שהמילה 'אסתטיקה' מתחברת אליו באופן מושלם.
ערן וגלית משלימים זה את זו באופן מושלם. ערן אחראי על שיווק, כספים וניירת וגלית, הפטורה מכל אלה, יכולה להתמסר בשלמות למטופליה.

חדשנות בתחום הסרת השיער


גלית עוסקת במקצוע האסתטיקה מזה כ-20 שנה, מהן 15 שנים באילת והיא מומחית לפדיקור רפואי לחולים סוכרתיים. גלית לא מפסיקה ללמוד ולהשתלם ולחפש חידושים, לכן, משנתקלה במכשיר ה- ,I.P.L מכשיר חדשני להסרת שיער, וראתה את ביצועיו המושלמים, רכשה אותו, עברה הכשרה לטיפול בעזרתו וכעת, כשהיא מומחית בשיטה, היא מפעילה אותו במכון שהקימה עם ערן- מכון 'גל אור'.
'גל אור' הוא המקום היחידי באילת בו משתמשים במכשור המתקדם ביותר שיצא לשוק בשנה האחרונה - מכשירים הפועלים בשיטתI.P.L (אור ממוקד פועם). שיטה זו, מיישמת את התכונות הפיסיקליות של האור, על מנת להסיר שיער מהגוף בשיטה המבוססת על שימוש באורכי גל שונים. שלא כמו הסרת שיער בשעווה או בלייזר, במקרה זה, לא ירגיש המטופל כאב בעת הטיפול. השיטה עדינה ובטוחה, והסרת השיער מכל חלקי הגוף, כולל פנים וגם אזורים רגישים ביותר כגון קו הביקיני, מתבצעת ללא כאב. בדרך כלל מספיקים 8-10 טיפולים להסרה של השיער.
ויש בונוס נוסף למטופלים במכשיר ה I.P.L-, שלא כמו בחלק מהמכונים להסרת שיער בלייזר, בשיטת ה-I.P.L אפשר להמשיך להשתזף גם בזמן הטיפולים. אין צורך להפסיק ללכת לים, ואין צורך להתחבא מאור השמש. השיטה פועלת גם על עור שזוף וכהה, ובאילת, שהים הוא חלק חשוב ביותר מחייהם של רבים מתושביה, זה משמעותי מאוד.

תגידו שלום לפטרת


איך נפטרים מפטרת הציפורניים? גם התשובה לשאלה זו, נמצאת בידיה של גלית ומכשיר ה-I.P.L שלה, שכן גלית, מומחית גם לטיפול בפטרת ציפורניים בעזרת מכשיר ה-I.P.L.. הטיפול מבוצע בשיטה של שימוש בקרינה על הפטרייה, שימוש בטווח אור החודר לעור ולציפורן ומונע מהם לשכפל את עצמם, והדלקת, אם עדיין לא התפתחה, נרפאת. אם כבר קיימת דלקת, קרן האור הורגת את הפטרייה השוכנת מתחת ומסביב לציפורן, ומחזירה את הציפורן למצב בריא וגידול נורמאלי. הטיפול בפטרת מתבצע אחת לשבוע ונמשך כעשרים דקות. מובטח למטופל שאחרי 10 טיפולים, ייפרד סופית מהפטרת שהציקה והטרידה אותו שנים במהלכן ניסה טפולים שונים ומשונים כמו: משחות וכדורים, שלא הוכיחו את עצמם, מה גם, שהכדורים האמורים לרפא את הפטרת, עלולים לפגוע בכבד וברוב המקרים צריכים להפסיק את הטיפול בהם עוד בטרם הצליחו לרפא את הפטרת.

תמונת כתבה


יש הוכחות בשטח


גלית גאה במיוחד באחת מהמטופלות שלה, שאחרי שלושה טיפולים הגיעה לטיפול הרביעי נעולה בסנדלים חושפי אצבעות, זאת לאחר שמאז ילדותה לא העזה לנעול סנדלים, כדי שלא יראו את ציפורני בהונותיה מוכות הפטרת.
יש בגלית תכונה המשחררת מיידית את מטופליה מבושה ומעכבות וגורמת להם להתמסר לטיפוליה באמונה שלמה ובידיעה מוחלטת שהכל יהיה בסדר-שהסרת השיער לא תכאב, שהפטרת תעבור, ושהכול יהיה בסדר. ואכן, אחרי 8-10 טיפולים, הפטרת עוברת, והמטופל יכול לשכוח שאי פעם הייתה לו או לה סיבה להתבייש לחשוף את רגליו בפני מישהו.
ב'גל אור' אפשר גם לקבל טיפולי פדיקור רפואי, מניקור, בניית ציפורניים, שעוות ועיצוב גבות.

-למידע והסברים על הטיפולים כנסו לדף הפייסבוק, תחת השם 'גל אור'
-לייעוץ חינם, ללא התחייבות, התקשרו וגלית תשמח לפגוש אתכם בקליניקה ולהסביר בדיוק מה צריך ומה אפשר לעשות כדי לעזור. (תדמית)

'גל אור'-מכון להסרת שיער וטיפולי אסתטיקה
שעות פתיחה: ימים א' – ה' 10:00-18:00
יום ששי 10:00-14:00
כתובת: מדיין 1 מול בית 'ערב ערב באילת'
טלפון : 077-4044106
נייד גלית: 052-4400333



תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש