זודיאק- חיזוי באמצעות קלפי טארוט-בתים, מזלות ומספרים והשילוב המנצח ביניהם

מאת: או-מד מדיקל ● 7/9/2011 20:53 ● ערב ערב 2064
התדר האנרגטי של הבית בו אנו גרים משפיע על חיינו, שילוב עדין בין תורת הנומרולוגיה והאסטרולוגיה. מספר הוא תדר אנרגטי שמושך אליו אנרגיות. אם נבין את הפוטנציאל הטמון בכל מספר, נוכל להפיק ממנו את המרב לשיפור חיינו. אם ירצה אדם לחזק אצלו מוטיב, רצוי כי יבחר בהתאם את מספר הבית. מסתבר שלמספרים יש חשיבות רבה, אך כמו בחיים, זהו חלק אחד מהשלם מאחר וישנם כוחות ואלמנטים נוספים המשפיעים עליו
זודיאק- חיזוי באמצעות קלפי טארוט-בתים, מזלות ומספרים והשילוב המנצח ביניהם

לכל מספר היתרונות והחסרונות שלו, לכל מספר תכונות דומיננטיות לטוב ולרע:

טלה, בית מספר 9

תמונת כתבה
ביתם של הטלאים יהיה כמצופה ממזל האש, אנרגטי מאוד. תהיה בו דינמיקה ואווירה ספורטיבית. הבית שמתאים ביותר לבני מזל זה יכול להיות בית מספר 9 (18 ,27). זהו בית שלרוב תהיה בו חצר, או יהיו בו עציצים, בעלי חיים וכמה שיותר נוף לטבע. בבית זה יהיה דגש על טריטוריה וגבולות. יושבי הבית עושים הכול מתי ואיך שבא להם ורוצים לפעול מתוך דחף עכשווי וללא דיחוי. תמיד תהיה בבית זה תחושה של התחלה. מדובר בבית נעים וטוב בעיקר לאנשים העוסקים בניהול. הוא טוב לבעלי עסקים פרטיים ולאנשים שרוצים לעבוד מהבית. הראשוניות במספר חד ספרתי מחזק בנו את היצירתיות, מביא להתחלות חדשות, לפריצת דרך, לראשוניות, אינדיבידואליזם, עצמאות ותעוזה. דחף וכוח, פעלתנות ועוצמה. בית זה יהיה מואר, ידידותי, פתוח ומרחבי, בית שיהיה לילדים מאוד נוח להיכנס אליו. יהיו בו צבעים של אדמה, ירוק וכמובן אלמנטים בולטים של אש. התחושה הכובשת בבית הוא הניגוד המוחלט של הבית לאופיו הבסיסי של הטלה שכולו תזזית ואש, הבית יהיה מאוד נעים, נקי ורגוע, למרות שהנטייה תהיה להשתובב בילדותיות ולארח את כולם. המתגוררים במספר 9 הם אוניברסליים, אינטואיטיביים ובעלי יכולות רוחניות גבוהות.

שור, בית מספר 6

ביתם של השוורים יתאפיין בהקפדה יתרה על מיקומם האסתטי של הרהיטים, בפרופורציה וטוב טעם אריסטוקראטי נעים לעין ונוח במיוחד. בני מזל שור בוחרים בית ורהיטים שירגיש להם בו נוח והם ישימו דגש רב על מותגים. לרוב השוורים נכון לבחור בית מספר 6 (15, 24). בביתם של השוורים תורגש נימה אירופאית, מנומסת ואלגנטית. הדלת תהיה פתוחה תמיד למשפחתיות. הבית יהיה בעל אסתטיקה, נוי ויופי, הרמוניה וקירוב לבבות בין שוכני הבית. זהו מספר שטוב למי שעיסוקו בשירות הזולת. הטון השולט בין דיירי הבית הוא של אהבה ושותפות, אמנות, יופי ויצירה. בביתם של השוורים תוכלו למצוא פינות נעימות ויקרות ערך להתבודד בהן בנינוחות שנעים לשהות בה. הבית מטופל היטב ואין פינה זנוחה. בבית מספר 6 מומלץ לבחור לכל מי שמחפש זוגיות, שותפות ונישואים שכן הוא משרה הרמוניה ומרב לבבות.

תאומים, בית מספר 5

תמונת כתבה
לבני מזל תאומים מתאימות דירות שמספרן 5 (23, 14). זהו בית שמדבר על תקשורת, הרבה מלל ותנועה. בביתם של התאומים הרהיטים יחליפו מקום תדיר. תמיד תורגש ניידות וכפילות. בביתם תמצאו שתי פינות אוכל, כמובן ששני מחשבים והרבה מכשירי טלפון, אינטרקום- חוסר שקט, וכולם מדברים עם כולם. תמיד ישנם רעשים: ילדים שנכנסים ויוצאים, דלת שכמעט אף פעם לא נסגרת אלא נטרקת, בבית זה יגורו לרוב מורים, מדריכים ומטפלים. מילת המפתח הינה 'תקשורת' מכל סוג. אפילו תיבת הדואר תהיה תמיד מפוצצת. זו תהייה דירה עם תחושה של זמניות ולמרות זאת, יש בבית זה תחושה נעימה מאוד- אתה מוזמן ורצוי. למרות התנועתיות, הבית תמיד יראה מאורגן למשעה ובעליו לא יחמיצו שום פרט או רמז למה שמתרחש בתוך הבית ומחוצה לו. הבית מתאים למי שנמצא רוב הזמן בתנועה ושחייו רצופים שינויים. החמש הוא מספר סתגלן ולכן הוא מצוין עבור מי שניידים בין הארץ לבין חו"ל. 5 מסמל פרסום מכל היבטיו ומביא עמו מזל בפרסום ומכאן שהבית טוב לאנשים שעיסוקם בפרסום. בית במספר כזה מחזק את היצרים המיניים, הכריזמה והקסם האישי של דיירי הבית.

סרטן, בית מספר 2

תמונת כתבה
ביתם של הסרטנים יפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של 'כבר הייתי כאן'. ביתם יזמין אורחים ויש תמיד הרגשה נוחה וחמימה. הבית יתאפיין בוילונות, הצללה, שטיחים ורהיטים שבאו מהסבתא או מהאימא. הבית שמתאים לבני מזל סרטן הוא בית מספר 2 (11, 20, 29) אשר מדבר על זוגיות ושותפות. טוב ליצירת קשרים. יש לו את היכולת לחבר בין גורמים שונים ולחוות את שני צידי המטבע. כך שבבית מספר שתיים גם גרים וגם עובדים מתוכו. בית כזה מחזק את הצד הנשי, הרך, הרגיש והאימהי ועל כן מומלץ למי שרוצה הריון ופריון. כמו כן, כשגרים בבית שמספרו הסופי שתיים מתחזקת האינטואיציה. הדגש בבית הסרטנית יהיה על המטבח שאף בו ימצאו ענתיקות. תהיה תחושה עממית ודירה זו תשרת אנשים רבים. דירה כזו אנשים ממהרים לקנות ולמכור, והיא תהיה דירה פשוטה ונוחה.

אריה, בית מספר 1 וגם בית מספר 3

תמונת כתבה
ביתם של האריות יהיה מאוד ייצוגי, יוקרתי ומפואר. בבית זה יגור אדם שינסה ליצור תדמית של בעל אמצעים ומעמד. הוא ירגיש מלך השכונה ובבית זה צריכת האנרגיה תהיה גבוהה מהממוצע. לאריות מתאים לגור בבית מספר1 (10, 28) וכן 3 (12, 21). בבית זה תרגישו שנכנסתם לארמון. יש לזכור שהאריות אוהבים חום ולכן בביתם יימצאו ארובה, אח ומכשירי חימום משוכללים. הרהיטים יהיו על גבול הגרנדיוזיות ורהיטים ברמה בכירה. האריות יבחרו דירה נינוחה ומוארת. מספר 1 מבטיח תדר לחיים טובים, שפע, שמחה, מזל, יצירה, הגנה משמיים ומזל בכל תחומי החיים. כשגרים בבית מספר 3 מתחזק הצד היצירתי, ומכאן שהוא טוב לאנשים העוסקים באמנות מכל סוג.

בתולה, בית מספר 5

תמונת כתבה
בני מזל בתולה ימשכו להתגורר בבית שמספרו 5 (14, 23), בית שהאופנתיות והמודרניות שולטים בו. ביתם יאופיין בפריטים קרים וחדים לעומת חדרי ילדים צבעוניים במיוחד, סדר מופתי כפייתי אסטטי עם גימורים מדויקים. תמיד תהיה הרגשה של חדש בביתם וחדר העבודה יהיה מפואר, עתיר חדשנות ומחשבים. בית זה מתאים למקצועות הרפואה והרצאות. בני מזל בתולה יבחרו פחות בכיסויי בד וקפלים. חדר האמבטיה והמקלחת יהיו המקום שהם ישקיעו בו שיפוץ עד שיהפכו אותו ליוקרתי ביותר. צבעי החרדל יקשטו את הקירות ברמיזות קלות.

מאזניים, בית מספר 6

תמונת כתבה
בית מספר 6 (15, 24), הוא בית שבעליו יחשיב מאוד את יופיו החיצוני ויטרח לקשט ולטפח בכל מיני אביזרים לאו דווקא יקרי ערך אלא בעלי טעם מעודן. בבתים אלה תוכלו להתבשם מאווירה עצלה, ריח נעים, שלווה והרבה פינות שקטות והרמוניות. הבית מתאים במהותו לזוגיות ושותפות עם חשיבות יתרה לעיצוב, אסטטיקה ויופי. בני המאזניים יבחרו קומה גבוהה מאוד או בית עם חצר מטופחת במיוחד סמוך ליערות ובאוויר צח ופסטורלי. בבית זה יתגוררו עורכי דין, יועצים לענייני נישואים ומגשרים. הבית יאופיין בהרמוניה וקירוב לבבות בין שוכניו. מספר שטוב למי שעיסוקו בשירות הזולת. הטון השולט בין דיירי הבית הוא של אהבה ושותפות, אמנות יופי ויצירה. בביתם של המאזניים, כמו אצל השוורים, תוכלו למצוא פינות נעימות ויקרות ערך להתבודד בהם בנינוחות שנעים לשהות בה. הבית מטופל היטב ואין פינה זנוחה.

עקרב, בית מספר 2

תמונת כתבה
בבית תתכן מבואה לקבלת מטופלים, לרוב טיפולי נפש. מראות מיוחדות וגדולות. בית זה יתאפיין לרוב בשיפוץ מיוחד שמשנה את הבית כולו. בבית תורגש דומיננטיות של דמות האם ויתקיימו בו אירועים חברתיים והצלחה בשותפויות, דיפלומטיות וכאלו הקשורות בסבלנות. אנשי העקרב ימקמו בדרך כלל את בתיהם במקומות קשים לגישה, חבויים משהו, מגרים ומסקרנים. בית זה יהיה ספוג לחות עם נטייה כרונית לנזילה ותנועה של מים. כמו בבית הסרטנים, בית מספר 2 יפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של 'כבר הייתי כאן'. ביתם יזמין אורחים ויש תמיד הרגשה נוחה וחמימה. ביתם יתאפיין בוילונות, הצללה, שטיחים ורהיטים שמקורם מהסבתא או מהאמא. הבית שמתאים לבני מזל עקרב וסרטן הוא בית מספר 2 (11, 20, 29). הוא מדבר על זוגיות ושותפות וטוב ליצירת קשרים. יש לו את היכולת לחבר בין גורמים שונים ולראות את שני צידי המטבע. הבית מחזק את הצד הנשי, הרך, הרגיש והאימהי. כשגרים בבית שמספרו הסופי שתיים מתחזקת האינטואיציה.

קשת, בית מספר 3

תמונת כתבה
דירה מספר 3 (12, 21). אצל הקשתים תמצאו דירה שכולה תחושה מזמינה של חופש וחופשיות. בית מספר 3 מיוצג בנסיעות סביב העולם. תמיד ישנה תחושה של ללכת ולבוא. הצבעים שישלטו בדיירי הבית, בפרט אם הם קשתים, הם צבעים חיים ומוארים. כמעט כל פינה תהיה מוארת בגוונים של אור, בדים נעימים לעין, ספרים מכל העולם וכל מה שקשור למוטיבים אוניברסאליים. קיים תמיד דחף לתנועה ותזוזה. הרבה מאוד אופטימיות תמצאו אצל הקשתים שבחרו להתגורר בדירה מספר 3. בדירה זו הקשתים ימצאו עצמם מרחיבים את ההשכלה לכדי לימודים גבוהים בארץ ובחול. הדירה תיבחר, אם ניתן, בגורדי שחקים או בקרבת גשרים. בביתם תמצאו תנועה הרמונית זורמת בין חלק אחד של הבית למשנהו, אם אפשר, ללא קירות והפרדה.

גדי, בית מספר 8

תמונת כתבה
בית מספר 8 (17, 26) מלמד על מעמד, סטטוס, עושר, עסקים וכבוד. זהו בית שלא מחליפים לעיתים קרובות. התחושה בבית זה הינה תחושה של אחורנית בזמן, בית מבוגר שאינו מתאים לילדים אלא מתאים לאנשים בעלי מעמד רם, אנשים דתיים, הרגלים קבועים. הבית תמיד מסודר והסולידיות שולטת בבחירת הרהיטים והכלים. הבית לרוב יבנה על אדמת טרשים באזור הררי ועל הגבול. אלה יהיו בתי אבן חזקים ויציבים. בית שימשוך אליו קבלני בנין או פוליטיקאי ברמה בכירה, יהלומן או מיסטיקן. הספרה 8 מסמלת כוח, סמכות ועוצמה. מספר שטוב לאנשי עסקים, לעבודה ולחומר. מגורים בבית מספר 8 טובים למי שרוצים לעבוד מהבית או למי שרוצה לחזק את המעמד הכלכלי שלו. אנשים שגרים בבית מספר 8 נוטים להיות יועצים טובים ובעלי אוזן קשבת. זהו בית שמעודד רדיפה אחרי כסף, אך בבית זה אפשר גם למצוא איזון בין חומר לרוח. תתכן נטייה פרפקציוניסטית. הצבעים השולטים בדירה יהיו צבעי מתכת רכים וחמים: כחלחל, ירקרק- חום. הגדיים לא יכולים להתגורר בדירה שהם אינם אוהבים ולא אוהבים לעבור דירה לעיתים קרובות, לכן בית מספר 8 מתאים להם. זהו בית עם מזל וכסף, הצלחה והוקרה. האנשים המתגוררים בו הינם אנשים גאים המכירים בערך עצמם, בעלי הופעה נאה במיוחד.

דלי, בית מספר 4

תמונת כתבה
לדליים מתאים לבחור דירה שמספרה 4 (13, 22). בבית זה יבחרו בחיים ליברליים, חסרי עכבות, אינטליגנטיים עד כדי גאונות ותחושות של ניתוק ושחרור מדפוסים הרגלים ומסגרות. בבית זה יתרחשו הרבה אירועים חברתיים יוצאי דופן. בבית מספר 4 תמצאו אילתורים מתקדמים ויוצאי דופן. הקירות יצבעו בכחול, הרהיטים יהיו חדשניים, שונים ומקוריים. 4 הוא המספר הפיזי ביותר מכל המספרים. הוא אחראי על המבנה והקרקע, ולכן הוא טוב לצורכי בית, כיוון שהוא מסמל קרקע יציבה ובטוחה, מסגרות, הליכה בתלם, לפעמים מקובעות. זה מספר המביא עמו דבקות במטרה, מזל בעבודה, חריצות ומשמעת. התחושה בביתם של הדליים, בפרט אם מדובר באלו שבחרו להתגורר בדירה מספר 4, תהיה של חדשנות ופנים קדימה, ללא עבר והיסטוריה או כבדות וגיל. מי שראוי לו לצאת מקיבעון מחשבתי ומחפש דרכי מחשבה מקוריות רצוי לו להתגורר בבית מספר 4. אופי הבית יהיה גברי במהותו ובגוונים של סגול וכחול.

דגים, בית מספר 7

תמונת כתבה
למספר 7 תכונות מיסטיות. 7 רקיעים. המספר נותן לאדם להשתמש בכוח הרוחני שלו. זהו בית מעודן ופשוט, האווירה נעימה, רגועה, חולמנית ומיסטית. הרבה מאוד פסלים או חפצי נוי, תמונות המלמדות על תרבויות ודת, רוחניות. מוסיקה תתנגן בשקט ברקע, לרוב מוסיקה שקטה. בבית זה מתגוררים אנשים שלא אוהבים להיחשף והשכנים יכירו אותם בקושי. לרוב יעסקו בתחום אלטרנטיבי. בבית יהיו הרבה אלמנטים של בד, וילונות, מפות, שטיחים, כריות, דברי אומנות ואומנים שזקוקים ליצירה. הרבה מתחומי הרוח תמצאו בדירה מספר 7. בני הבית משקיעים בהתבוננות פנימה ללא הרף, שאיפה למצוינות וצורך להיות חזקים מבחינה נפשית. הבית יקושט בגוונים של אדום כחול וסגול כהה. מגורים בבית מספר 7 טובים לעוסקים בהדרכה וטיפול. אנרגיית המגורים בבית זה מתועלת לעשייה ופחות לכיוון החומרי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש