'ענק המזגנים' ענקים בשירות

מאת: אביבה דקל ● 11/1/2012 11:08 ● ערב ערב 2532
שמו הנרדף של אמיר אלון מ'ענק המזגנים' הוא- 'אמיר מזגנים' ולא בכדי.זה מה שעושות לך 17 שנות וותק וניסיון בתחום אותו אתה מייצג על הצד הטוב ביותר. ועם עשרות רבות של לקוחות מרוצים בעיר לא מתווכחים, עובדה.
'ענק המזגנים'  ענקים בשירות

'ענק המזגנים' היא חברה בעלת ותק של 25 שנה בענף המיזוג ולה סניפים בכל הארץ. נתון חשוב כשאתם מבקשים לרכוש מזגן שיהיו לו אבא וגם אמא. אמיר ושירה אלון, זוג מקסים, בעלי ניסיון רב בענף המיזוג, הם הזכיינים של חברת 'ענק המזגנים' באילת, והם מביאים איתם שנות וותק רבות בתחום, ניסיון ולא פחות חשוב- שם טוב.
17 שנה מצוי אמיר בענף המיזוג, מקצוע אותו רכש הודות לניסיון רב בעבודת שטח ובלימודים. אמיר שיודע כל מה שצריך וניתן לדעת בתחום המיזוג, פתח עסק משלו כשלצדו משמשת שירה אשתו היפה, המטפלת בכל הנושא האדמיניסטרטיבי ובניירת ומלווה כל לקוח בכל נושא - בין אם בנושא התאמה, התקנה או כל בעיה המתעוררת, בצורה מקצועית ביותר מרגע רכישת המזגן ב'ענק המזגנים', התקנתו בצורה המקצועית ביותר ומתן השירות הטוב ביותר.
אם רכשת את המזגן ב'ענק המזגנים' אתה יכול להיות סמוך ובטוח שבחירת המזגן וההתקנה יעשו באופן המקצועי והאמין ביותר.
שירה ואמיר מבקרים בבית הלקוח, בודקים את השטח וממליצים בפני הלקוח על המזגן המתאים בדיוק לצרכיו. את המזגן יתקינו באופן המקצועי, הנקי והאסתטי ביותר.

"כשאני מתקין מזגנים הם מותקנים כמו תמונה על הקיר, לא רואים חוטים וצנרת לא מחוץ לבית ולא בתוכו", אומר אמיר: "אני מתייחס למזגן כמו אל רהיט שבא לקשט את הבית ולא לכער אותו".

שירות, לא פחות חשוב


גם בכל הנוגע לשירות אתה יכול להיות סמוך ובטוח שתקבל את השירות הטוב ביותר.
אין צורך לשלוח פקסים, לטלפן, ולרוץ אחרי טכנאי השירות או החנות שנותנת שירות - בענק המזגנים עומדים לרשות הלקוח ונותנים שירות מהימן מקצועי וצמוד במשך כל שלושת שנות האחריות. שירה לרשותכם בטלפון בין שמונה בבוקר לתשע בערב ובמקרי חירום תקבלו שירות עשרים וארבע שעות ביממה.
לא כל מי שיש לו ארגז כלים ומתיימר להיות מתקין מזגנים הוא מתקין מקצועי
בקרוב עומד לצאת חוק חדש בו לקוחות שהתקינו את המזגן אצל מתקין מורשה של החברה המחזיק בידו תעודת מתקין מורשה, מקבלים את כל שלושת שנות האחריות המורחבת: בשנה הראשונה ללא תשלום ובשנה השניה והשלישית בתשלום על קריאת טכנאי בלבד.
כדאי ורצוי להתקין מזגן אצל מתקין מורשה כמו אמיר מענק המזגנים. כל מי שקיבל מחיר זול ומסר את ההתקנה בידי מתקין שאינו מורשה ("חאפר") יקבל שנת אחריות אחת בלבד ולא תמיד יקבל שירות ראוי. ההתקנה הזולה עולה ברוב המקרים ביוקר, שכן אם ההתקנה אינה מקצועית קורות תקלות והמתקין לא תמיד חוזר כדי לתקן אותן ואם הוא חוזר זה כרוך בדרך כלל בתשלום נוסף.
בענק המזגנים לא רק מוכרים ומתקינים מזגנים בנוסף להתקנה ומכירה מתמחים בענק המזגנים בהכנות לתשתיות מיזוג בוילות פרטיות ומבצעים פרויקטים גדולים. הפרויקט האחרון היה במרפאת שינים של קופ"ח כללית (מרפאת שינים סמייל). גם בתי עסק רבים ומסעדות מקבלים שירותי מיזוג מענק המזגנים לשביעות רצונם המלאה.

למה מזגן בחורף? לצורך חימום כמובן!


החורף השנה הוא קר במיוחד. הטמפרטורות בלילה יורדות לתהומות שלא הכרנו בעבר באילת ואנו זקוקים לחימום. בעקבות עליית מחירי החשמל כדאי שתדעו – חימום במזגן חסכוני יותר מכל אמצעי חימום חשמלי אחר בבית המבזבז חשמל יקר. שלא לדבר על הצד הבטיחותי. כל חורף אנחנו שומעים על אסונות ושריפות שקרו בעקבות תנור שהתהפך והעלה את הבית בלהבות, או שאנשים שישנים ליד התנור נחנקים מן העשן. אז למה לקחת סיכון או לבזבז חשמל מיותר – חימום במזגן הוא הזול ביותר וגם הבטיחותי ביותר. ואכן יותר ויותר אנשים מתקינים מזגנים בביתם לצורך חימום בחורף.

בנוסף זמן ההמתנה לטכנאי לייעוץ והתקנה קצר יותר מאשר בשיא העונה.

מזגן מיני מרכזי זו כבר לא מילה גסה


בענק המזגנים מתמחים גם בהתקנת מערכות מיני מרכזיות חסכוניות בחשמל. אם המערכת המיני מרכזית מותקנת בצורה מקצועית בטכניקת "און אוף" או "אינוורטר", צריכת החשמל שלה פחותה בהרבה מזו של המערכות המיני מרכזיות הישנות. אמיר ממליץ בהחלט גם על התקנת מערכת מיזוג אויר מיני מרכזי במידת הצורך.
המלצה נוספת של אמיר: "אם יש לכם מזגן העובד בשבילכם שנים רבות, הצדיעו לו יפה, היפרדו ממנו והחליפו אותו בחדש, כי בטכניקות החדשות השימוש במזגן זול משמעותית."

ענק המזגנים
טלפון: 052-2763936
בשעות 08:00-21:00
בעיות שירות דחופות אפשר להתקשר 24 שעות ביממה.

 
 
 
 
 
 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש