רק בשרים - גן עדן לקרניבורים

מאת: אביבה דקל ● 6/9/2012 20:41 ● ערב ערב 2566
רק בשרים - גן עדן לקרניבורים

בחוף הצפוני של אילת, בלב מתחם המלונות, מול מלון 'ליאונרדו פלאזה' ובין מלון 'נפטון' ל'קיסר', ניצבת לה פנינה קולינרית המושכת אליה את כל הקרניבורים המתגוררים באילת וגם את אלה המבקרים בה.
המקום מתאים לתפוסה מקסימאלית של 55 סועדים ובנוי בצורה מאוד נכונה כך שהוא מכיל נישות רומנטיות, מספר שולחנות על במה מוגבהת והוא מתאים הן לארוחות זוגיות לציון אירוע מיוחד והן לאירועים פרטיים שכמוהם נערכים לא מעט במקום.

מי על המטבח ומה מתבשל שם?


על המטבח ממונה השף שי צוקרמן, וזה אומר חגיגה אמיתית. שי עבד במסעדות גורמה שונות בארץ ובחו"ל ואפילו שימש כשף הפרטי של איל המלונאות דיוויד לואיס ז"ל על היאכטה הפרטית שלו. אחרי שפתח מספר מסעדות בחיפה ובזיכרון יעקב, חזר לאילת ואם תשאלו אותו מדוע, יענה:" אני פשוט לא יכול לחיות בלי אילת".
'רק בשרים' מעידה על עצמה שהיא היחידה בעיר שמחזיקה בשר טרי מרמת הגולן, כמו למשל צלעות הטלה, האנטרקוט, נתחי הסינטה והפילה שכולם מיושנים במקום בחדרי יישון בטמפרטורות שונות ולפרקי זמן שונים.
ב'רק בשרים' יכולים הלקוחות לבחור מנות משני תפריטים שונים – 'תפריט השף' שכולל מנות ראשונות מצוינות ומנות עיקריות מעשה ידי השף ו'תפריט הקצבייה' שמתבסס על טהרת הנתחים שנמכרים לפי משקלם, לדוגמה- נתח קצבים טרי במשקל 33 ₪ למאה גרם או כבד אווז טרי במשקל 59 ₪ ל- 100 גרם. הלקוח יכול להחליט מה גודל הנתח בו הוא מעוניין שכן הנתחים נחתכים במקום.

מנה מנצחת


בתפריט כמה מנות נפלאות, לדוגמה - מנת טרטר, פילה בקר קצוץ דק ביד בליווי ביצי שלו עלומות על קרוסטיני שנאפה במקום (54 ₪), צלעות טלה טריות, פוקצ'ה נפלאה המוגשת עם אריסה ביתית, איולי עבודת יד וזיתים מרוקאים, שאסור להתחיל ארוחה בלעדיה, אבל המנצחת הגדולה של המסעדה היא מנת ה'פילה רוסיני' – נתח פילה בקר במשקל 200 גרם ועליו נתח כבד אווז טרי במשקל 100 גר' (148 ₪). המוגשים עם פטריית פורטבלו ורוטב ציר בקר ויין אדום.
ב"רק בשרים" גם ארוחות עיסקיות במחיר של החל מ -39 ₪ המוגשות מדי יום בין השעות 13:00-18:00.

רק בשרים- מסעדת שף, תרשיש 7 אילת, טלפון:08-6223272, פתוח: א-שבת, 13:00-23:00. חניה יש, גישה לנכים יש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש