טור טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 25/12/2013 22:24 ● ערב ערב 2634
מאת: רחל ארז
טור טארוט

המעסיק


יומיים אחרי הפגישה עם ליטל, התקשרתי אליה ושאלתי אם אני יכולה לפרסם את הסיפור שלה.
הבטחתי כמובן לבצע שינויים בפרטים כך שאיש לא יוכל לזהות את הנפשות המדוברות, אך ליטל הפתיעה אותי בהגיבה בפתיחות מפתיעה. "רחל!! תכתבי מה שבא לך! העיקר שאנשים יחסכו מעצמם כאב לב כמו שיש לי". שוב התפרצות של בכי, אלא שהפעם זה בטלפון.
"את ראית בעצמך באיזה דיכאון אני שרויה", ממשיכה ליטל במשיכת אף. "ראית אותי לובשת הכל שחור והערת לי על כך. אז תספרי לכולם כמה יקר לליבי הבוס שלי, שהיה כמו משפחה בשבילי!. אני אוהבת אותו ואת אשתו אהבת נפש! הם קיבלו אותי לעבודה כשהייתי נערה ולימדו אותי את כל מה שאני היום. הם מימנו את לימודיי, הם אפילו הכירו לי את בעלי, ולימים הפכו למשפחה נוספת עבורי".
ליטל יצאה לחופשת לידה ואז פנה אליה הבוס, שמבחינתה ולדבריה היה כ'אח לה' וביקש ש"נעשה עסקה ביחד. משהו שיביא תשואה ויעלה את ההכנסות שלכם בבית".
"רחל, מבלי לשתף את בעלי הלכתי לבנק ולקחתי הלוואה, הלוואה גדולה במיוחד!!! הסתמכתי על הבטחתו של ידידי, מעסיקי, חברי הטוב, אחי היקר! הוא הבטיח שמיד נוכל ליהנות גם אנחנו מהרווחים, אבל בפועל התברר שהמעסיק שלי היה בתהליך מתדרדר מבחינה כספית, והוא החליט למשוך אותי יחד איתו למטה, נמוך, ישר לתהום שאני נמצאת בה כיום. כואב לי שהוא חדל לדבר איתי. כואב לי שהוא מעליב אותי בכל פעם שהוא מעביר לי פרוטות. אני קורסת תחת הנטל של ההלוואה ומצבי הנפשי קשה מאוד. אני בוכה ללא הרף כשאני לא מצליחה להביא את ארוחת הבוקר לילדים שלי. הילדים שלי משלמים את המחיר של האמונה העיוורת שלי במעסיק! הגענו לפת לחם!!. אני עובדת ומשלמת את ההלוואה. תגידי לקוראים שאומרים שכסף זה לא הכל שאולי לפעמים זה נכון, אבל כשמאבדים חבר קרוב בגלל כסף, אז התשלום הופך לחומצה שמאכלת לך את כל האמון. תספרי לכולם שאני בוחרת להמשיך לבטוח בו שהוא יציל אותי מהחרפה".

קוראים יקרים !


אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי הטארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים באמצעות סיפור אמיתי שאותו חוויתי דרככם.
אני עוסקת בתחום קרוב ל-30שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
כיצד בעצם הופכת פיסת נייר, קלף, למשהו בעל אנרגיה וכוחות כה חזקים !?
ובכן, הקלפים מקבלים את כוחם האנרגטי מהסמלים והציורים המופיעים בתוכם. ככל שהקלף נושא יותר ציורים וסמלים הנוגעים בתחום האזוטרי, כך רמתם האנרגטית חודרת לרבדים העמוקים ביותר של התת מודע. זה הדבר שלמעשה מוביל אותי מבחינה רוחנית להגיע לדיוק ונגיעה מרבית באדם.
אני משתמשת בטארוט כמפת מודעות אישית, המותאמת אישית כמובן, לכל אדם בכל תחומי חיו.
הקלפים מאפשרים לי לחשוף בפניכם את דרכי פעולתכם ודרך מחשבותיכם העמוקים והכמוסים ביותר. דבר זה מאפשר לי להנחותכם כיצד להשתמש בכלים אלו ובנתונים הטבעיים שלכם כספר חוכמה לחיים טובים יותר ומשופרים.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש