מאיר – "המאיר לבריות"

מאת: אביבה דקל ● 15/4/2015 09:48 ● ערב ערב 2702
צילום: מהאלבום הפרטי / המאיר לבריות, אדם דתי נשוי ואב לשלושה, ניחן ביכולות לקבל מסרים מכח עליון, אותם הוא מעביר למגיעים אליו: זוגיות, פרנסה, פריון, שלום בית, עסקים, חסימות ועין הרע. בנוסף למסרים המתקבלים מכח עליון, מתקשר מאיר גם עם נפטרים. הנפטרים מגיעים רק אם יש להם מסר להעביר ובמידה ויש להם אישור להגיע. מאיר אינו עושה שום פעולה שתזמן אותם. "זה כמו שיש להם אישור להגיע אלינו בחלומות, כך גם יש להם אישור להגיע אלי, ההבדל הוא שאני רואה אותם בעודי ער", אומר מאיר
מאיר – ''המאיר לבריות''

אימו של מאיר אף היא ניחנה ביכולות אלה אך לא עסקה בזה. הייתה עקרת בית אשר הקדישה את עצמה למשפחתה. לידתו של מאיר היתה אמורה להיות קשה ביותר, אך רבי מאיר בעל הנס הגיע אליה ביום בו כרעה ללדת ואמר לה שהילד ייוולד בריא ושלם והיא צריכה לקרוא לו מאיר על שמו. ואכן הילד נולד בריא ושלם ונקרא על שם הצדיק רבי מאיר בעל הנס.

מאיר החל לקבל מסרים ולראות נפטרים בגיל צעיר מאד. בגיל 19 החל לעזור לאנשים בבעיותיהם.
"אני יכול לפגוש אדם בפעם הראשונה, לשבת מולו ולקרוא אותו כמו ספר פתוח, לקבל עליו מסרים ולזהות את הבעיה, אני לא חוזה עתידות ולא מאלתר, אני מעביר לאנשים את המסרים שאני מקבל בין אם מכוחות עליונים ובין אם מיקיריהם שנפטרו המעבירים להם מסר, מורים להם מה הם צריכים לעשות כדי לפתור את הבעיה", אומר מאיר, "אין פה שום הוקוס פוקוס. לצערי יש בעיות שאין להן פיתרון כמו למשל מחלה סופנית, לפעמים אנשים מתאכזבים מהתשובה שלי כיוון שציפו לשמוע תשובה אחרת, אני אומר גם את הטוב וגם את הרע. יש כאלו החוששים שהעיסוק שלי בא ממקום של טומאה אבל זה לא נכון, חשוב לי שאנשים יבינו שאני אדם דתי ולא עוסק בטומאה כמו פתיחה בקלפים וכישופים, כל מה שאני עושה בא מקדושה.

איך הגעת להיות המאיר לבריות?
"בשנת 1998 הגעתי לאילת ועם השנים הייתי למנהל רשת מלונות בעיר, הייתה לי פרנסה טובה ועזרתי לאנשים רבים בסתר ואני מעיד על עצמי שעזרתי לנשים רבות להתעבר וללדת ילדים בריאים.
בפסח שנה שעברה נפטרה אימי היקרה ובתום שלושים ימי האבל היא וסבתי הגיעו אליי באופן גשמי בשעה שתיים לפנות בוקר, העירו אותי משנתי ואמרו לי לעזוב את כל עיסוקיי". "יודעים עליך למעלה וביקשו להעביר לך שעליך לעזוב את הכל ולעסוק רק בעזרה לאנשים", אמרה אמי. וכאשר שאלתי איך אוכל לעשות זאת, ענתה: "אל תדאג יעזרו לך מלמעלה". "לא ישנתי כל הלילה ובבוקר סיפרתי לאשתי והיא נתנה את ברכתה לצעד שהחלטתי לעשות לבקשתה של אימי. התפטרתי מעבודתי ויצאתי בפרסום בשם שקיבלתי משמיים "המאיר לבריות" וכעת אני עוסק רק בעזרה לאנשים. אני עושה זאת בכל הארץ מאילת ועד מטולה כי יעודי בחיים הוא לעזור ולסייע לאנשים".

תמונת כתבה


רבים יוצאים מפגישה עם המאיר לבריות נרגשים לאחר שחוו חוויה לא רגילה וקיבלו מסרים מיקיריהם ותובנות לגבי חייהם. במקרים רבים המסרים עוזרים להם לפתור את הבעיה.

בפייסבוק של המאיר לבריות ניתן למצוא תגובות וסיפורים של אנשים שלהם עזר המאיר לבריות בכל נושא: זוגיות,פרנסה, פריון,שלום בית, יעוץ עסקי, חסימות ועין הרע.

ליצירת קשר עם המאיר לבריות טלפון: 0534965499 - לא בשבת או בחג
ובפייסבוק: "המאיר לבריות"



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש