זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 15/4/2015 09:58 ● ערב ערב 2702
תחזית לתאריכים שבין ה-16-23/4/15 מאת: רחל ארז
זודיאק

טלה-


יום הולדת, יחד עם הכנות החג, בנוסף לעומס בעבודה, יוצר אצל הטלאים אנרגיית חיוניות ושמחה, שהרי מספיקים הם לבצע כל מטלה כשהם חדורי מוטיבציה ותחרותיות פנימית גועשת. המצב הכלכלי במגמת שיפור, צפו להעלאה משמעותית בשכר או בדרגה, שהרי בחודשים האחרונים עבדתם קשה והוכחתם את טיב עבודתכם.

שור-


השוורים נראים זוהרים ומצויים במרכז הבמה החברתית. בתקופה זו מושם דגש על הקסם האישי הכובש שלכם. מה שנחשב לקשר ידידותי שנרקם זה מכבר, עשוי לעבור לפסים רומנטיים ורציניים למרות שכוונותיכם בהתחלה היו שונות. התקופה הקרובה מצוינת עבורכם. אושר נכנס לחיים והוא יורגש בעיקר בתחום הרגשות. אהבה שבוששה לבוא מובטחת בקרוב.

תאומים-


אתם במגמת שינוי. תחומי התעניינות חדשים שנכנסים לחייכם בקרוב מולידים תחושה של התרעננות. חשוב לזרום עם זה ולנסות למצוא כיוונים חדשים בחיים. זהו זמן מתאים לצעוד בדרך חדשה. התקופה הקרובה תתאפיין בהמון רומנטיקה ואהבה. נראה גם כי כספים זורמים אליכם ממקומות שונים. התחושה טובה והמצב במגמת צמיחה.

סרטן-


חווים בלבול בתחום הזוגי, רוצים אך פוחדים. התכנסות פנימה מאפיינת את רובכם, אך לא לאורך זמן. אתם לומדים שיעור גורלי חשוב מאוד על עצמכם. אל תאפשרו לפחד לשתק את הלב. אתם בפריצת דרך ובהחלט על המסלול הנכון מכל הבחינות ובכל ההיבטים.

אריה-


בימים אלה קיים שיפור ניכר בהרגשתכם. בבית עם המשפחה ועם בן הזוג, אתם בעיצומו של שינוי המאפשר לכם לאמץ את החדש עם הישן ולפעול ממקום יותר מאוזן. התסכולים שפקדו אתכם לאחרונה מפנים מקום, וצפויה תקופה חדשה הן במסגרת המשפחתית והן בענייני הקריירה. ברמה האישית, הגוף שלכם זקוק למנוחה וזה זמן מתאים להרפות מעט ולהנמיך את עצמת הפעילות הפיסית.

בתולה-


זמן מתאים להתחיל בפעילות גופנית שתועיל לבריאותכם. לא צריך לחכות שהמצב יחריף את הרגשתם הכללית. בתחום הזוגי, אינכם רואים נכון את תמונת המצב וזה עלול לגרום לכם לנקוט בצעדים שגויים. יש לחשוב טוב לפני נקיטת צעד כלשהו, כיוון שזה יכול להשפיע על מרבית התחומים בעתיד. אתם מושפעים ממצבים של חולשה ומצבי רוח .

מאזניים-


מערכת יחסים שנכנסה לאחרונה לשגרה תקבל דחיפה רצינית ותהיה הרגשה נהדרת כאילו הנכם חווים מחדש את תחילת החיזור. זה עומד לקרות בקשר עם מישהו מעברכם הרחוק, אדם שהכרתם מזה זמן רב. פיננסית, צפוי שינוי חיובי אשר ישפר את הרגשתכם. מקור כסף לא צפוי יגיע ויגרום להרגשת ביטחון.

עקרב-


תוכניותכם יביאו בקרוב תוצאות טובות. יכולת השכנוע והכישורים החברתיים שלכם יסייעו לכם לפעול ולהשפיע על האנשים הנכונים. כדאי לשמור על הופעה מכובדת, מסודרת ונאה. יתכן מפגש לא צפוי עם אנשים חשובים שיכולים להועיל לכם מבחינת הקריירה. בריא לבצע שינויים פתאומיים בתקופה הקרובה.

קשת-


אתם עייפים מפעילות יתר. בתקופה האחרונה התרוצצתם וחשבתם בלי סוף. מעבר בית עולה על הפרק, מיזוג ומיסוד קשר זוגי, ואף תתכן שותפות עסקית. כספים שהתעכבו או אישורים שהמתנתם עבורם מזמן צפויים להגיע, כך שתוכלו להתרווח. שבוע יצרי ומיני במיוחד, תיהנו.

גדי-


הצעה רומנטית שתגיע מהצד השני, תאלץ אתכם לתת לו את מה שהוא מבקש. לטובת המשך הקשר ושיפורו חשוב יהיה להראות לבן הזוג השקעה גם מהצד שלכם. זהו בדיוק הזמן להתחיל לטפל באותם דברים שהזנחתם לאחרונה. פיסית, בימים אלה מוטב לשמור על תזונה והרבה מנוחה.

דלי-


הלחץ גובר ותשומת הלב מופנית לנושאים פחות מהנים ומעניינים. הבריאות רופפת ורצוי להתייחס לכך ברצינות. בקשרים ובמערכות היחסים מכל סוג חשוב לשחרר קשר לא זורם ולבנות ערוץ תקשורתי חדש. בתחום הכספי, הדברים מתחילים להסתדר, כספים יגיעו ממקומות לא צפויים ויסייעו לכם להירגע.

דגים-


העומס בתחום הקריירה עשוי לרדת, והמיקוד יעבור לנושאים חברתיים, רומנטיים ומשפחתיים.
הרצון להתבלט ולהשפיע, וכן להיות מקובל חברתית, ילך ויתגבר והצלחתכם מובטחת. לעולם אינכם מוכנים לזכות לאהדה בכוח על חשבון פגיעה באחר. יחד עם זאת, בזירה הביתית, זה הזמן ללבן בעיות ולהגיע למקום שהוא טוב עבור כל הצדדים .יש למנוע הרס קשרים שעמלתם קשה להשיג.




חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש