פומפוי – מקום מצוין להתחיל או לסיים בו את הלילה על טוסט נקניק טעים

מאת: אביבה דקל ● 13/5/2015 09:17 ● ערב ערב 2706
פירוש השם פומפוי בתאילנדית 'שמן', שם שמצלצל יפה ומתחבר טוב לאוכל, אבל לא בהכרח למה שמגישים פה – ב'פומפוי' מגישים דברים טובים וטעימים, אבל למרות השם - לאו דווקא משמינים
פומפוי – מקום מצוין להתחיל או לסיים בו את הלילה על טוסט נקניק טעים

בתל אביב ובערים נוספות במרכז הארץ כבר למדו שאת הלילה מסיימים בטוסט נקניק. תומר חכם החליט שגם לאילתים מגיע מקום שבו אפשר לקבל טוסט נקניק אחרי בילוי לילי, שכן הוא המאכל היושב הכי טוב שאפשר בבטן.

גם לפני בילוי לילי וגם בשעות הקטנות של הלילה אחרי הבילוי, לא בדיוק מתאימה ארוחה גדולה וגם אין חשק לבזבז הרבה זמן וכסף על אוכל – רוצים לנשנש משהו טוב וטעים ולא כבד, והתשובה המתאימה ביותר היא טוסט נקניק.

'פומפוי' הוא מקום מרווח וממוזג ומעוצב בצורה מאד חדשנית – קצת תל אביבית, או אולי קצת סגנון ראשון לציון משם הגיע תומר לאילת לפני עשר שנים. מקום נעים מאד לבוא לשבת ליד השולחנות הגבוהים וליהנות מטוסט טעים אחרי כל בילוי לילי. רצפת קרמיקה מעטרת בצבע בז' ומאחרי דלפק ההגשה והנקניקים קיר מחופה לבני קרמיקה שחורה מבהיקה, שולחנות וכסאות גבוהים בסגנון בר מתאימים מאד למטרה של המקום.

מה תוכלו לאכול ב'פומפוי'?


על טוסטים לחמניות מקמח מלא או קמח רגיל יגישו לכם כאן מבחר של שנים עשר סוגי נקניקים ובשרים – שכולם כשרים - אווז, רוסטביף, כתף/מפולפל/מתובל, פסטרמה רומנית בדבש או על גחלים, נקניק איטלקי ועוד.
הכריכים מתובלים בחמישה עשר מיני רטבים לבחירה, שבנוסף להם תוכלו לקבל את הטוסט שלכם מתובל ברוטב המיוחד ל'פומפוי' שנקרא 'מרקש' והוא תבלין מרוקאי פיקנטי. הכריכים מגיעים עם חמוצים וצ'יפס.
החל מחודש יוני, יוכלו אלה מכם שלא מאמינים שאפשר לשבוע מכריך או טוסט ליהנות ב'פומפוי' גם מהמבורגר או מסטייק אנטרקוט מעולים.
עם האוכל תוכלו לקבל את כל סוגי המשקאות הקלים כולל לימונענע גרוסה טרייה ומגוון גדול של בירות בבקבוקים.
ויש גם משלוחים – טלפון אחד, וטוסט נקניק מעולה יגיע אליכם לכל מקום באילת בו תהיו.

תומר הוא דמות מוכרת באילת. הגיע לעיר כאיש צוות בידור ומהר מאד הפך לקבלן בידור שהיה מוכר לכל בשם "תומר מלך הילדים". באילת פגש את שיר, והשניים נישאו והם כעת הורים לשני בנים -הבכור בן שנה וחמישה חדשים והשני בן חמישה חדשים בלבד. אולי הגעגועים לבילויים בעיר הגדולה שנסתיימו תמיד במקום בו אפשר ליהנות מכריך או טוסט מצוין הם שגרמו לו לפתוח לפני זמן לא רב את 'פומפוי'. אני לא יודעת את הסיבה, אבל 'פומפוי' של תומר חכם הוא בהחלט מקום כייפי וטעים. בואו ל'פומפוי' ומובטח לכם שתיהנו שכן "פומפוי בא טוב".

תמונת כתבה


תמונת כתבה


כתובת: מרכז התיירות מול פפראצ'י
טלפון למשלוחים וליצירת קשר 08-6767518
פתוח: 19:00 עד אחרון אחרון הבליינים
משלוחים לכל מקום בעיר 19:00-06:00.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש