פיצוחי אופיר - איכות היא שם המשחק

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/1/2016 11:21 ● ערב ערב 2741
צילום: חיים דוד / אין אילתי שלא מכיר וחווה את טעמם הנפלא, האיכותי והטרי של 'פיצוחי אופיר'. וכל מי שכן – התמכר. גם אצלי על השולחן הם מככבים באופן קבוע – כי סוס מנצח לא מחליפים.
פיצוחי אופיר - איכות היא שם המשחק

'פיצוחי אופיר' הוקם לפני כ- 40 שנה על ידי מאיר מויאל, אילתי ותיק, ובשנת 2002 עבר העסק לבעלותו של בנו, אבי מויאל, ומשם המשיך את מפעל חייו ופיתח אותו אט אט ובהתאם לצרכי ורצון הלקוחות, שמצביעים ברגליים.

בין החידושים שהכניס אבי: במפעל הטחינה והאריזה אשר נמצא בשחורת תוכלו למצוא מכונות טחינה (לרוב התבלינים – פלפל שחור, פלפל לבן, כורכום, כוסברה ועוד) ומכונות אריזה של תבלינים בצנצנות, מכונת אריזה של אורז, פיצוחים וקטניות. לאחרונה רכש אבי גם מכונת אריזה של סוכר ב'מקלות', סוכר המיועד בעיקר לבתי קפה ובתי מלון. לא מכבר, הביאו ב'פיצוחי אופיר' חידוש ברמה ארצית - אריזת הפיצוחים – שקדים, קשיו, בוטנים ועוד (למעט גרעינים) בגביעים. בקרוב ייארזו גם הפירות היבשים באריזות 'ירוקות' מנייר.

'פיצוחי אופיר', בעלי רישיון יצרן, מוכרים לפיצוציות, לסופרים, לבתי מלון – תבלינים ופיצוחים וכמובן לפרטיים.

בחנות 'פיצוחי אופיר' שבמרכז אופיר תוכלו למצוא כאמור – את כל מגוון הפיצוחים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים שנטחנו במפעל, פרג וקפה קולומביאני טחונים טרי במקום (והריח.. אחחח הריח). בחנות ישנו בית קלייה – בו קולים את הפיצוחים במקום טרי טרי מדי יום, לפי הסודות של אבא מאיר...ומכיוון שהביקוש עולה – רכשו לאחרונה ב'פיצוחי אופיר' תנור חדש וגדול כדי לספק כל לקוח. מעבר לכך תוכלו למצוא במקום שתיה, גלידות ועיתונים.

'פיצוחי אופיר' חרטו על דגלם – איכות, טריות, ניקיון ללא פשרות, עמידה בתקנים של משרד הבריאות – הכל ארוז באריזות איכותיות ואסתטיות, העבודה נעשית בכפפות וכמובן הטעם – שהרי אין על הטעם של 'פיצוחי אופיר'. ואם באיכות עסקינן, אז רק נציין את איכות הפירות היבשים במקום – כולם יודעים שהמשמשים המיובשים והתאנים המיובשות – הכי טובים באים מטורקיה, וב'פיצוחי אופיר' תמצאו רק כאלה, שזיפים מיובשים, צימוקים – מארה"ב ותמרי מג'הול – כחול לבן. יש לציין כי כל הפירות היבשים נשמרים במקרר או באריזה סגורה ללא מגע יד.

אבי מסכם: "אנחנו כל הזמן מחדשים, והנה בסוף השבוע הזה תהיה לנו גם חלבה מיוחדת מאוד תוצרת הארץ במשקל, כדאי לבוא ולהתנסות".

 

 

 

 

 

פיצוחי אופיר, שעות פתיחה א'-ה' 08:00-20:45, ו' – מ- 08:00 ועד שעה לפני כניסת שבת. כתובת: מרכז חנויות אופיר. טלפון: כשר בהשגחת הרבנות ובד"ץ בית יוסף. טלפון: 6371782- 08.

 

 

חדשות אילת