יש חשמל בעיר - רמי שירותי חשמל

מאת: אביבה דקל ● 13/1/2016 11:23 ● ערב ערב 2741
כשאתם זקוקים לחשמלאי, אתם רוצים לדעת שבחרתם בטוב ביותר ושהבטיחות שלכם ושל משפחתכם בידיים טובות.  כך שאם גם אתם מאמינים שחשמל הוא לא עניין שאפשר להקל בו ראש, הגיע הזמן להכיר את רמי קן, הבעלים של 'רמי שירותי חשמל' - עסק שחרט על דגלו ניסיון, מקצועיות ללא פשרות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים ומחירים הוגנים
יש חשמל בעיר - רמי שירותי חשמל

רמי קן הוא אילתי ותיק שהגיע לעיר בשנות השבעים, ואת תואר הנדסאי חשמל קיבל ב'עמל הישגים' בהנהלתה של פסיה ארוך ז"ל. משסיים את לימודיו, עבר לתל אביב ולאחר חמש שנות עשייה בתחום החשמל בתל אביב, חזר לאילת. את אורלי אשתו, אותה הוא מכנה "העסקה של חיי" , הכיר כשהגיעה לעיר במסגרת שירותה הצבאי, השניים נישאו, והם הורים לשלושה ילדים. אורלי היא יועצת מס המנהלת את משרד רואה החשבון גיא מלר.

 

בשבע השנים הראשונות לאחר שחזר לאילת מתל אביב, עבד רמי כחשמלאי עצמאי ואחרי שבע שנים כעצמאי, עבד 15 שנה בחברת 'ס.נופי ובניו' כחשמלאי של החברה. במסגרת עבודתו, עסק בפרויקטים מגוונים ומורכבים, ביניהם הקמת תשתיות חשמל ותאורה ברחבי העיר ויש סיכוי רב שאף התקין את תאורת הרחוב ברחוב בו אתם גרים. לאחרונה, אחרי הניסיון הרב שצבר, החליט לשוב לעבודה עצמאית ופתח את העסק 'רמי שירותי חשמל' משום שהרגיש שכעצמאי יש שבאפשרותו לבצע את המיטב עבור לקוחותיו במחירים הוגנים ובאיכות עבודה ללא פשרות.


רמי קן הוא בעל מודעות גבוהה מאוד בכל הנוגע לאיכות העבודות שהוא מבצע ואחראי באופן אישי ופרטני לכל עבודה, קטנה כגדולה. כל פרט ושלב בתהליך העבודה יבוצע בהתאם לדרישות הלקוח תוך התאמה מקצועית ספציפית לכל פרויקט.

 

"אני ממליץ בפני כל לקוחותיי לבדוק מחירים של חלקים וגם מחירים עבור ביצוע העבודה ולחזור אלי מתוך בטחון שאצלי יקבלו את השירות הטוב והאמין ביותר", אומר רמי.


ב'רמי שירותי חשמל' מבצעים עבודות חשמל בתחום ביקורות של חברת חשמל, הגדלת הספקת החשמל לבית, בדיקת תקינות החשמל, תכנון למערכות חשמל, פיקוד או כוח, וגם עבודות ייחודיות יותר כגון שדרוג או שיפוץ אביזר חשמלי בעל ערך סנטימנטלי, שלא בא לכם להיפרד ממנו...


"בחשמל הכל אפשרי", אומר רמי, "אני יכול לבצע כל שינוי, תיקון או תכנון. תמיד יש מקום לפתרונות גם במקומות שלא חשבתם שניתן לעשות זאת. אני מבצע עבודות חשמל קטנות ופשוטות או גדולות ומסובכות באותה תשומת לב, דיוק ומחשבה".


טיפ מרמי קן: "אני ממליץ לבדוק את מערכות החשמל בבית אחת לשלוש שנים על ידי חשמלאי מוסמך עם מכשור מתאים, כך תמנעו מתקלות העלולות לגרום לתאונות"!.

רמי קן שירותי חשמל, יצירת קשר: 050-7559691 (לא בשבת).

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש