הוקרה והערכה לשוטרי מרחב אילת

מאת: או-מד מדיקל ● 13/1/2016 16:57 ● מה נשמע 426
בזכות סיכול אירוע חבלני ולכידת מחבל, שביצעה משטרת מרחב אילת בחודשים האחרונים, העניקו היום (א') ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי ומפקד משטרת מרחב אילת – נצ"מ קובי כהן, תעודות הוקרה לתשעה שוטרים ולמפקד מג"ב אילת, רפ"ק רוי לוי.
הוקרה והערכה לשוטרי מרחב אילת

ב – 29.10 התבצע אירוע דקירה ברחוב חטיבת גולני באילת, במהלכו נדקרה תושבת העיר על ידי מפגע, אשר תכנן את אירוע הדקירה ואף השאיר אחריו מכתב התאבדות. בזכות נחישות ומהירות תגובה של משטרת מרחב אילת, בהובלה של השוטרים רס"מ יניב רבוח ורס"ר אבי מלכה, ובזכות עבודה קפדנית של ראש לשכת החקירות במרחב אילת, רפ"ק גלית בן חיון, ובפיקודו של קצין האג"מ במרחב, רפ"ק דני קדושים, נתפס הדוקר תוך זמן קצר ובכך נמנעה פגיעה נוספת והחרפת המצב.

אירוע שני התרחש בעיר ב– 30.11, במהלכו סוכל פיגוע שתוכנן במלון באילת, בזכות ערנות של עובדי המלון ובזכות מהירות תגובה של משטרת מרחב אילת, אשר פעלה בשיתוף השב"כ וחוליית פח"ע של המחוז הדרומי, בפיקודו של פקד שרון זנטי, קצין המודיעין ורס"ב מישל טורג'מן, חברו כל הגורמים והובילו ללכידת החשוד ולסיכול האירוע החמור. 

לצד התעודות האישיות לשוטרים שפעלו במסגרת האירועים, הוענקו גם תעודות למפקדי מערכים, ביניהם: רפ"ק זאב רובינשטיין, ראש לשכת מודיעין ובילוש, רפ"ק דוד לוי, ראש לשכת שיטור קהילה, רפ"ק צחי אפריאט, קצין שיטור עירוני ורפ"ק דני קדושים, קצין אג"מ.

מפקד משטרת מרחב אילת ציין לשבח את פעילות השוטרים ושוטרי מג"ב וציין את מעורבותו הרבה, המשמעותית והאכפתית של ראש העירייה בכל הנוגע לשלום וביטחון תושבי העיר ואורחיה.

"שוטרי המרחב ומג"ב פעלו באירועים לעילא ולעילא והביאו לידי ביטוי יכולות מקצועיות גבוהות וערכי ליבה של נחישות ואחריות", ציינו ראש העירייה ומפקד המרחב, והודו ללובשי המדים על אופן פעילותם ומסירותם בהגנה על תושבי העיר. ראש העירייה הוסיף וציין לשבח את שיתופי הפעולה בין המערכות העירוניות והביטחוניות כאחד. "אנו נמצאים במוכנות, כוננות ודריכות מתמידים", ציין מפקד המרחב והוסיף: "נמשיך לעשות מלאכתנו נאמנה למען ביטחון תושבי העיר ואורחיה". ראש העירייה סיכם ואמר: "אתם ראויים להרבה מאוד הערכה בשם העיר אילת".

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש