טור מיסטיקה

מאת: הלורד אריסטו ● צילום: או-מד מדיקל ● 6/1/2017 23:00 ● מה נשמע 477
כן חברים יקרים, בחיים נותנים הכל לילדים ולא כולם יודעים להשיב בחזרה. סיפור הכלה והחותנת זה הרי כבר סיפור ישן נושן וחבל שכך שכן לעיתים הכלה לא יודעת אפילו איזו חותנת היא מפספסת על הדרך.
טור מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב.
אני גרה בנתניה, אבל הבן שלי, אשתו והנכד שלי גרים באילת. אני פונה אלייך כי אני בבעיה קשה ואני חייבת את עזרתך. שמעתי עלייך באמת ניסים ונפלאות. אמרו לי שאתה אדם מלאך. אני אלמנה וגם אם שכולה וגם לצערי חירשת. חוץ מהבן שלי והמשפחה שלו אין לי אף אחד בעולם. בני שנהרג לא הספיק להינשא לחברה שלו ולא השאיר לי המשך אחריו. הייתי מאוד רוצה לעבור לאילת לגור לידם, גם כדי לא להישאר בבדידות, וגם כדי לעזור להם. אם אני מוכרת את הוילה שלי בנתניה, אני יכולה לקנות שתי דירות באילת, אחת קטנה לי וגדולה להם, אבל הכלה שלי לצערי לא רוצה. היא מעולם לא אהבה אותי ותמיד עשתה הכל כדי להרחיק את הבן שלי ממני. היא רוצה להיות רק ליד אימא שלה באילת, ותאמין לי, אני שה תמים לעומת האימא הקשה שלה. השבוע הייתי בביקור אצלם, רציתי לנסות לדבר על ליבה, אבל היא בשיא חוצפתה אמרה לי- "את מצידי יכולה לגור כאן, אבל אל תצפי שהבן שלך יהיה לו הרבה זמן בשבילך. הוא עובד קשה ואחר כך צריך להיות בבית לידי לעזור לי עם הילד". הבן שלי, לורד אריסטו, הוא כמו שהיה בעלי עליו השלום- ילד נשמה טהורה, והוא יעשה הכל על מנת להפוך את אשתו למלכה. גם בעלי היה כזה איתי והוא ספג זאת מאבא שלו. הבעיה שאני כבר בת 70 והבדידות קשה לי מאוד. מה אתה כמדיום חושב שאני צריכה לעשות?

גברתי היקרה. לפי הקלפים והתקשור אני רואה שהפתרון שלך צריך להיות למכור את הוילה הענקית שלך ולעבור להתגורר בבית גיל הזהב. להגיע לבקר מדי פעם את בנך ומשפחתו ולנסוע כמה שיותר לחו"ל לטייל. יש היום טיולים מאורגנים בזיל הזול. ספינות קרוז וכדומה. תיהני, תיהני כמה שאת יכולה. אין לך בכלל מה להגיע לאילת לגור ליד כלה כזו. נחת לא נראה שיהיה לך מימנה, והבן שלך תמיד יהיה לצידה. הם חיים יפה ביחד וזה גם יפה וחשוב. אני גם רואה שבבית גיל הזהב את הולכת להכיר גבר מקסים שאיתו תהיי ביחד עד גיל 85. כך שבעזרת השם וברוך השם הדברים יסתדרו לטובה.אמן.

כן חברים יקרים, בחיים נותנים הכל לילדים ולא כולם יודעים להשיב בחזרה. סיפור הכלה והחותנת זה הרי כבר סיפור ישן נושן וחבל שכך שכן לעיתים הכלה לא יודעת אפילו איזו חותנת היא מפספסת על הדרך.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש