טארוט - ייעוץ והכוונה עפ"י מסרים וידע רוחני

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/4/2017 14:09 ● ערב ערב 2808
קוראים יקרים ● אני מבקשת להוביל אתכם לתחום של ייעוץ, הכוונה והנחיה באמצעות קלפי טארוט. בכל שבוע אתן לכם טעימה מהכלי רב העוצמה הטמון בסודות הקלפים. אני עוסקת בתחום כ-30 שנה, וכל אדם שכיבד אותי בפנייתו אלי לשם קבלת ייעוץ, עזר לי לגלות בכל פעם מחדש את איכות הכוחות האנרגטיים שאותם מבטאים הקלפים.
טארוט - ייעוץ והכוונה עפ''י מסרים וידע רוחני

 

סיפור השבוע מחדר עבודתי כמנחה רוחנית


נשים מוכות אינן עניין כה שכיח לצערנו, וזה ברוב המקרים, מתאים לחתך מסוים באוכלוסייה. כך לפחות חשבתי, עד שנתקלתי בעלמה המדהימה הזו. היא קבעה איתי פגישה מבעוד מועד. הגיעה לכנס עורכי דין באילת.
הגברת הגיעה אלי לקריאה בקלפי הטארוט לפני כחמש שנים, כשהיא למעשה נשואה טרייה  בת עשרים וחמש, עורכת דין במקצועה, יפה, נבונה ועצובה. התחלתי בייעוץ והשתוממתי ממה שהקלפים סיפרו לי. "את לא מקיימת חיי אישות עם בעלך!?", הבטתי בה כלא מאמינה. "אני לא חושבת שאי פעם מימשתם את הזוגיות הזו פיסית", אמרתי לה והוספתי- קשה לי להבין את שאני רואה. "כן", היא אישרה. "הוא טוען שאני שמנה, ואני נשבעת לך רחל שהפסקתי לאכול". אין האופה מעיד על עיסתו, אבל אני ידועה בסבלנותי וביכולת שלי להקשיב. לא אפשרתי לה לסיים את המשפט. התפרצתי לתוך דבריה ושאלתי אותה האם היא עוסקת בתחום שלה ?"כן. אני עורכת דין", היא השיבה.
“מה זו אישה מוכה?", שאלתי אותה, כשאני מתכוונת להוביל אותה ראשית להלקאה הנפשית שהיא עוברת. שוב הופתעתי מתגובתה השקטה. "הוא מכה אותי פיסית רק לעיתים רחוקות".
קוראים יקרים. ילדה שהוריה השקיעו בה את כל האהבה, תמכו בה על מנת שיהיה לה מקצוע טוב, היא נראית יפה, חטובה, אבל התחברה למישהו שהוא קטן ממנה בכול המובנים. מתברר שהיא משלמת את כל ההוצאות. הוא לוקח ממנה כספים. ההורים שלה, ממקום של תמימות, מימנו את כל הוצאות החתונה. הגבר הזה חש שעליו להוריד את בת זוגו לגובה עיניו.
ידעתי שיש לי זמן קצר עד שהיא שבה לכנס. ביטלתי את כל פגישותיי וישבתי איתה כשלוש שעות. כיום היא גרושה שחיה עם בן זוג. עוסקת בתחום שיווקי ולא בעריכת דין. "המקצוע הזה לא עזר לי", היא סיפרה לי. "הוא היה הבעל שהורי חשבו שהוא טוב בשבילי. הוא נראה בחור חביב. הם לא ידעו כמה הוא היה משפיל אותי. הם לא ידעו שהוא מכה אותי, וכיוון שאבי חולה לא רציתי שהם ייקחו ללב, מזל שהסכמתי אז שתדברי עם אימה שלי. איך אוכל להודות לך על שהצלת לי את הנשמה?", כך היא פותחת את השיחה איתי בכל פעם שהיא מתקשרת אלי. הוריה חשבו שהיא תפגע אם הם ילחצו עליה לעזוב. היא חששה לאכזב אותם, וכך, שנה תמימה היא נכנעה לאלימות הנפשית המילולית והפיסית. בהמלצתי היא נתנה לו סכום כסף ונחלצה ממנו. עברה טיפול נפשי, וכעת היא שוקלת לעסוק בעריכת דין בתחום חיי אישות, ולייצג נשים במצב דומה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש