פרובייק - גלגלים לכל אחד

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 27/4/2017 14:23 ● מה נשמע 493
לפני כשנה עברה 'פרו בייק', חנות האופניים, למיקומה החדש במרכז השחמון, מול בית הספר 'היובל' ● ב'פרו בייק' תוכלו למצוא הכל על גלגלים: אופניים חשמליים, אופניים רגילים, סקוטים, קורקינטים, ומגוון רחב של אביזרים נלווים, וגם את הכוכב החדש בשמי העולם הדו-גלגלי- ההובר-בורד
פרובייק - גלגלים לכל אחד

'פרו-בייק' הוא עסק משפחתי. כל המשפחה נוטלת חלק בעבודה מזה מספר שנים: דניאל מליקר, אבי המשפחה הוא הפנים והראש של העסק, וכשתגיעו לחנות תפגשו אותו מן הסתם מטפל באחד מהלקוחות הרבים. יעל אשתו, ממונה על החשבונות ועל הניירת, הבן עידו, אחראי על חלק מהשיווק ועל איתור מוצרים חדשים בשוק, כאלו שעתידים להפוך ללהיט הבא, הבת אדווה ממונה על המחשוב, והקטנה בת הארבע היא דוגמנית הצילום של העסק ותמונתה מתנוססת על הפרסומות. אמרנו עסק משפחתי? 

 

מאתרים את הלהיטים


את ראשית דרכו עשה דניאל כאשר קנה לבנו לפני כחמש שנים אופניים חשמליים וניתקל באי מתן שירות וידע בתחום. דניאל בעל  וותק של שנים רבות וידע רב בתחום הטכני והחשמל, נסע ללמוד במעבדה מרכזית בארץ לתיקונים של אופניים חשמליים, והתחיל לעבוד בתחום בתור מנהל מחלקת אופניים חשמליים בחנות לאלקטרוניקה מוכרת באילת. "מטרתי היתה לתת שירות אמין ומקצועי תוך הפחתת מחירים", הוא מספר, והיה זה דניאל  הוותיק בתחום, שהכניס לאילת את המושג של תחבורה ירוקה ונוחה באמצעות אופניים חשמליים.

 


ארבע שנים לאחר שהחל לעבוד בתחום, פתח דניאל את 'פרו בייק',כשהוא  נעזר בבנו עידו שיש לו ידע רב בתחום ועין טובה לגלוי ה'כוכבים החדשים' בתחום. היה זה עידו שחזה את ההצלחה הגדולה  של ההובר- בורד - השיגעון החדש בשוק הדו גלגלים, שכל מה שצריך לעשות זה לעמוד עליו והוא מתגלגל ולוקח אותך לכל מקום שתרצה. כתוצאה מכך, היתה 'פרו בייק' הראשונה באילת להכניס לחנותה את ההובר-בורד עם תו תקן. אבל לא רק את הובר-בורד תוכלו למצוא ב'פרו-בייק'. במקום מבחר גדול של אופניים  חשמליים ורגילים. בין האופניים החשמליים  תוכלו למצוא כאן את הכוכב הבולט בארץ שהם של חברת 'גרין בייק', שהם כבר בשוק הישראלי מזה 14 שנים ולצדם אופניים של חברות וותיקות ואיכותיות נוספות. 
גם אופניים רגילים יש ב'פרו בייק' במבחר גדול, ביניהם אופניים לנסיעה בעיר וגם אופניים  מקצועיים המיועדים לנסיעה בשטח. ב'פרו בייק' דואגים להתאים את האופניים לצרכיו של הלקוח – גם במחיר גם בגודל וגם לפי גילו של הרוכב.
במקום תוכלו גם למצוא קורקינטים לילדים צעירים, בצבעים מדליקים, וכמו כן את כל הגדג'טים מעולם הגלגלים שהילדים מחפשים. ובנוסף לכל הטוב הזה תוכלו למצוא ב'פרו בייק'- מגוון גדול של מוצרים נלווים: כסאות, מגנים, מושבים לילדים, פעמונים, ידיות (גריפים), מנעולים ומבחר גדול של קסדות יפהפיות וצבעוניות לגדולים ולקטנים. כל המוצרים בחנות הם בעלי תו תקן ובאיכות גבוהה .

 

בשם השירות


ב'פרו- בייק' לא רק מוכרים לכם את המוצר, אלא גם מסבירים איך להפעילו, מזהירים מפני הסכנות השונות הכרוכות בו, ואם הילד צעיר מדי, יזהירו אתכם שלא לקנות לו את המוצר שעלול לסכן אותו. אז למה אתם מחכים? הגיעו ל'פרו בייק', כאן תקבלו מוצרים באיכות מעולה ובאחריות, במחירים מתקבלים על הדעת, ועל הדרך ידאגו לתת לכם עצה מקצועית מה כדאי לקנות ומה לא. 


 

טלפון: 08-6450454, 052-2911262
 

כתובת: מרכז שחמון מול בי"הס היובל
פתוח: ימים א'-ה' 10:30-20:00  
(בקיץ עד שעות מאוחרות יותר), 
שישי 10:30-15:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש