שוק דגים - כי מסעדה טובה לא מחליפים

מאת: אביבה דקל ● 20/12/2018 21:47 ● ערב ערב 2894
חולמים על יוון? על מקום בו מוסיקה יוונית מתנגנת ברקע, על שמש, ים ונוף מקסים ובעיקר על אוכל טוב? עזבו הכל והגיעו ל'שוק דגים' המוכרת והוותיקה, שם תוכלו להיות בטוחים שהאווירה נפלאה, המוסיקה בדיוק כמו שאתם אוהבים, הים הכחול מולכם וכל מה שמוגש לכם בצלחת, כמו תמיד, טרי, טעים ומחיה נפשות
שוק דגים - כי מסעדה טובה לא מחליפים

צילום: רוני בלחסן

עלו במדרגות המובילות אל המסעדה, תפסו מקום ליד אחד השולחנות המכוסים מפות משובצות כחול לבן, באולם הפנימי או במרפסת המרווחת מול הים, השאירו את הדאגות מאחוריכם והתחילו ליהנות מכל רגע ומכל ביס של אחת המנות החדשות שהכין לכם שף המסעדה אלון עמר ושנכנסו לתפריט בימים אלו. 

בין המנות החדשות: סביצ'ה סלמון מצוין, דגיגי אנשובי זעירים, סופלקי קבב, סופלקי פרגית, מוסקה מיוחדת, קציצות דגים ופיצה אישית מהפיצריה של 'שוק דגים' עם סלמון טרי, בצל וצלפים. ובגזרה הצמחונית - מנת רביולי במילוי בטטה או במילוי גבינות.   

 

 

המחירים ב'שוק דגים' הם מחירים מצוינים. מחיר המנות העיקריות נע בין 79 ₪ ל- 119 ₪ וכלול במחיר המנה העיקרית מבחר גדול של סלטים טריים ובנוסף חומוס, סירת חציל, מקלוני פוקצ'ה ותוספות חופשי חופשי.

לא ממש רעבים? רוצים רק לשבת, ליהנות מהאווירה ולנשנש מול הים? במחיר 39 ₪ לסועד, תקבלו מבחר סלטים מעולים ולחם הבית.

ואם אינכם רוצים להתנסות במנות המצוינות החדשות שטרם הכרתם, עומד לרשותכם התפריט אותו כולם מכירים ואוהבים ובו תמצאו: דג מבושל, מושט מטוגן או פילה בורי בגריל, קציצות דגים ברוטב אדום חריף, שרימפס וקלמרי מטוגנים עם רטבים שונים, מולים, קדירת סרטנים ופלטה של פירות ים או פלטה של דגים, ויש גם מבחר גדול של דגים ביניהם דניס, לברק, ברמונדי, פילה סלמון, לוקוס, פרידה, מוסר ים או לובסטר. גם אוהבי הבשר לא יצאו רעבים. להם מחכים בתפריט סטייק אנטרקוט בגריל או מדליוני פילה וגם סטייק פרגית.

תפריט היינות משתנה בהתאם לעונה ולהיצע של היקבים המובחרים בארץ. ויש גם 'פלומרי' בשפע המגיע היישר מיוון וכל משקה אחר בו תבחרו. 

 

 

מתכננים לחגוג את הסילבסטר ורוצים לעשות זאת במקום מדליק עם אוכל מצוין ומוסיקה יוונית? בערב הסילבסטר ילווה את הארוחה משך כל הערב נגן בוזוקי במוסיקה יוונית מחממת לב, ובחצות יגישו לכם כאן אוזו ושמפניה חופשי – חגיגה אמיתית לקבל בה את פני השנה החדשה. המחירים שיגבו מכם ב'שוק דגים' הם אלו אותם אתם משלמים בכל יום אחר בשנה, כך שלא תצטרכו ללכת לבנק לבקש משכנתא כדי ליהנות בליל הסילבסטר. אם ברצונכם להשתתף בחגיגה, כדאי מאד להזמין מקום, שכן 'שוק דגים' היא אכן מסעדה גדולה ויש בה 250 מקומות, אבל המקומות כבר מתחילים להתמלא - כך שאל תשאירו את ההזמנה לרגע האחרון. 

 

חוף אלמוג - אילת - מול מלון 'אורכידאה הריף'.‎
טלפון: 08-637-9830.
שעות פתיחה: 12:30-23:00 כל ימות השבוע.
חניה יש בשפע ויש גם חניה לנכים וגישה לנכים.

 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש