נגריית חזן - עיצוב מושלם, הקפדה על כל פרט, אמינות ועמידה בלוח זמנים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/12/2018 21:56 ● ערב ערב 2894
נגריית חזן היא הנגרייה הוותיקה בעיר ומשרתת נאמנה את לקוחותיה מזה למעלה מ-40 שנה ● משך שנות קיומה צברה מוניטין ואלפי לקוחות מרוצים ועם אלפי לקוחות לא מתווכחים
נגריית חזן - עיצוב מושלם, הקפדה על כל פרט, אמינות ועמידה בלוח זמנים

בין אם אתם מתכננים מטבח, רהיטים לסלון, ריהוט לחדרי שינה, חדרי ילדים וחדרי אמבטיה - בנגריית חזן תקבלו מענה מקצועי אמין ברמה גבוהה בעיצוב ובתכנון מושלם, תוך עמידה בלוחות זמנים וכן בעזרת צוות הרכבה מיומן ומקצועי. 
"הבסיס להצלחה בכל תחום בענף הנגרות הוא תכנון ועיצוב תוך שימוש נכון בהנדסת אנוש - על מנת שהרהיט לא יהיה רק יפה או מחומרים איכותיים, כי אם שימושי ופרקטי - כל נגר המחשיב עצמו לנגר טוב הבונה רהיטים יפים לתפארת חייב לדעת ולהתייחס לחוקים בהנדסת אנוש - לא די בחומרים משובחים או בידע בנגרות", אומר משה חזן, נגר אומן ובעל הנגרייה, העוסק בתחום מאז מלאו לו שש עשרה, "כסא צריך שיהיה נוח לישיבה, ארון צריך שתהיה בו חלוקה נכונה, שולחן שיהיה בגובה ובגודל המתאימים לצרכי הבית, ושהמטבח - שהוא מרכז הבית, יהיה גם פונקציונלי וגם יפה. כל הפרטים צריכים להיות מותאמים זה לזה כדי ליצור אווירה מעוצבת נאה ונוחה".
איתכם לאורך כל הדרך
מחלקת העיצוב של 'נגריית חזן' פעילה מאד. עובדים בה ששה מעצבים מקצועיים ומנוסים שיעמדו לרשותכם. 
ניסיונם העשיר של המעצבים המועסקים בנגריית חזן מאפשר ללקוחות לקבל תכנון ועיצוב בתחום הריהוט - החל ממטבחים וחדרי שירות, דרך חדרי שינה וארונות ועד חדרי אמבטיה וריהוט סלון הכולל ריהוט המשולב בעבודות מתכת, מסגרות ואבן. כל פריט המוזמן מהנגרייה נבנה בצורה מקצועית, תוך הקפדה על פרטים ועל שימוש בחומרים שבחר הלקוח בין אם זה עץ מלא, סנדוויץ', פורמייקה, פורניר ואפילו מלמין, ואם האהבה שלכם היא רהיטים הצבועים בצבע אפוקסי - במחלקת הצבע שבנגרייה יבצעו עבורכם את הצביעה בטכניקות מיוחדות ובמקצועיות רבה לשביעות רצונכם המלאה. בזכות הידע הרב שרכשו המעצבים אף תוכלו לקבל ללא תשלום נוסף יעוץ ועזרה גם בתחום השיפוצים, בתכנון תקרות דקורטיביות, בתאורה, בעבודות זכוכית ושיש. אדיבותם ורצונם הרב של המעצבים לשלמות העבודה יאפשרו לכם הלקוחות לקבל הדרכה ותיאום בין בעלי המקצוע, וכך תוכלו לחסוך מעצמכם את כאב הראש הגדול הכרוך בזאת - והתוצאה היא תמיד הטובה ביותר שיש.


אולם תצוגה: החרש 20, אזור תעשיה, אילת . מפעל: הסוללים 3, אזור תעשיה שחורת, אילת.
טלפון להזמנות: 08-6333137, 08-6333158.
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-18:00, שישי 08:00-13:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש