עיר החלומות של ילדי "פותחים עתיד”

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 27/3/2019 08:34 ● מה נשמע 593
ילדי תכנית "פותחים עתיד" נפגשו עם ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי והציגו בפניו את פרויקט "עיר החלומות" במסגרתו נדרשו להציג מודל המשקף את עיר החלומות שלהם ● בין הרעיונות שהציגו התלמידים היו פארק מים, רכבת, עיר של פסטיגל, קולנוע, גן חיות ועוד
עיר החלומות  של ילדי ''פותחים עתיד”

במסגרת פעילות מתמשכת של תכנית "פותחים עתיד" בבית הספר "עציון גבר" בהובלתה של הנאמנה -  לירן כהן, התבקשו תלמידי התכנית לחלום כיצד היו רוצים לראות את אילת בעתיד? כל ילד התבקש לחלום ולהגשים את עיר החלומות שלו באמצעות מודל שיצר ביחד עם חבריו ומשפחתו. התלמידים כתבו מכתב לראש העיר בו הם ביקשו להיפגש איתו ולהציג בפניו את המודלים. ראש העירייה שהיה בעברו נאמן התרגש לפגוש את התלמידים ועוד יותר לשמוע על החלומות שלהם. הילדים שמחו לגלות, שרוב המודלים שהציגו במסגרת הפרויקט נמצאים בביצוע או בתכנון כחלק מפיתוחה של העיר אילת. ראש העיר התרשם מהפרויקטים וסיפר להם על התכניות העתידיות של העיר אילת ועל אלו שכבר בביצוע. ערגה עוליאל - מנהלת תכנית פותחים עתיד באילת, הדגישה כי מדובר בפעילות אחת מן הרבות במסגרת כלל הקבוצות הפועלות בעיר.  
תכנית "פותחים עתיד" הפועלת באילת מאז שנת 2006, יוצרת ומעודדת הזדמנויות לצמיחה ולהתפתחות באמצעות רעיון חדשני וייחודי לפותחים עתיד – מודל הנאמן. באילת ישנן 8 נאמנות ברחבי בתי הספר היסודיים בעיר ולכל אחת כ- 16 תלמידים. מדובר בתכנית הוליסטית במסגרתה מלווה הנאמנה את הילד באופן צמוד. ילדי "פותחים עתיד" מקבלים ליווי במשך שלוש שנים, במסגרתו נבנית תכנית אישית לכל ילד המותאמת באמצעות הצוותים החינוכיים, ההורים, הילד וצוות התכנית. אחת לשבוע מתקיים מפגש פרטני בו עובדים בארבעה מעגלים: מעגל אישי, חברתי, משפחתי ולימודי. עוד אחת לשבוע מתקיים מפגש קבוצתי של כל נאמנה ואחת לחודש נפגשת הנאמנה עם הורי התלמיד למפגש חודשי ובתקופות החגים וחופשת הקיץ מתבצעים ימי שיא לצורך המשכיות הקשר בנוסף לפעילויות הקיימות. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש