מיצית? זכית!

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 22/5/2019 09:04 ● מה נשמע 601
תושבים רבים מימשו את זכותם לשמוע, להכיר ולדעת מה מגיע להם, במסגרת יריד מיצוי זכויות ראשון, שקיים בשבוע שעבר האגף לשירותים חברתיים בעירייה בשיתוף סטודנטים לעבודה סוציאלית בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון, מרכז צעירים בעירייה ואלונים - שירותי שיקום בקהילה ● האירוע התקיים בפארק המזרקה המוסיקלית, סמוך למרכז צעירים, ולקחו בו חלק 27 משרדי ממשלה, נותני שירותים עירוניים ועמותות, ביניהם: רשות המסים, המוסד לביטוח לאומי, משרד השיכון, הוצאה לפועל, אגפי העירייה ועוד ● הבאים שפקדו את דוכני ההסברה נהנו גם מפעילויות לילדים, זומבה ודוכני מזון
מיצית? זכית!

את יריד הזכויות הגו סטודנטים לעבודה סוציאלית, כחלק מפרויקט קהילתי אותו הם מגישים בשנה השלישית. האגף לשירותים חברתיים בעירייה הפועל בכל שנה להרחיב את השירותים לכל הגילאים, אימץ את היוזמה באהבה וביחד קיימו כאמור את יריד הזכויות הראשון. ראוי לציין, כי העובדים הסוציאליים באגף לשירותים חברתיים בעירייה, מלווים ומדריכים סטודנטים לעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בן גוריון. במסגרת ההכשרה, מלווים הסטודנטים, פרטנית וקבוצתית את לקוחות האגף בליווי צמוד ותהליך למידה. מכאן שהיכרותם עם הצרכים היא קרובה. 
יריד הזכויות הוא פרי עבודה מאומצת של שמונה סטודנטים, אותם מלווים ארבעה מדריכים, מארבעה שירותים שונים: אלונים - שירותי שיקום בקהילה, האגף לשירותים חברתיים: בית חוסן, מרכז עוצמה ומרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בשותפות עם מרכז צעירים אילת. הפרויקט נבנה מתוך צורך של הלקוחות למידע ולמיצוי זכויות במשרדי הממשלה השונים ובשירותים העירוניים. הסטודנטים ערכו מיפוי של הזכויות השונות, הוציאו עלוני מידע ללקוחות, למדו ליצור שותפות ולהקים פרויקט קהילתי איכותי שנותן מענה לצורך. על רקע חשיבותו יש בכוונת המארגנים, להפוך את היריד למסורת שנתית ובכך להנגיש את מירב השירותים, עבור אוכלוסיית האגף לשירותים חברתיים בפרט ועבור תושבי העיר בכלל.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש