התפוצצה הכוונה לאיחוד בין אילת לחבל אילות

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 17/8/2023 12:59 ● ערב ערב 3133
הניסיונות ליצירת איחוד בין קבוצת הבוגרים של חבל אילות שתשחק בעונה הקרובה בליגה הארצית, לבין הפועל אילת, שקבוצת הבוגרים השנייה שלה תשחק גם העונה בליגה א', עלו על שרטון ● ממש כמו בניסיונות קודמים להשגת איחוד, גם הפעם לא הגיעו הצדדים להסכמות וגם הפעם ימשיכו הקבוצות והאגודות להתנהל בנפרד ● בחבל אילות כמעט והשלימו את הקאדר לעונה הקרובה ● הקבוצה השכנה תנסה לשרוד את העונה בליגה הארצית, עם תקציב מינימלי, אבל עם שחקנים עם הרבה מוטיבציה ורצון ● באילת לעומת זאת, סיימו השבוע את ההחתמות עם קאדר שחקנים שמאותת על הכוונה להתבסס בראשות בטבלה
התפוצצה הכוונה לאיחוד  בין אילת לחבל אילות
יביא איתו למגרש את הפיזיות והאתלטיות הידועה שלו. מייקל קייזר ● צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי

אחת לכמה שנים עולה האפשרות להשיג איחוד בין קבוצות באגודת הכדורסל של השכנה מחבל אילות לבין אגודת הפועל אילת המקומית, גם השנה קיוו הצדדים כי הרעיון יצליח, אלא שגם הפעם לא בשלו הדברים, הקבוצות לא הגיעו להסכמות וכל אגודה תמשיך ותתנהל בנפרד. על פי הכוונות, דובר על יצירת איחוד בין האגודות שיאפשר את התנהלות הקבוצה השכנה שעלתה בעונה שעברה לליגה הארצית כמו גם את המשך הפעלתה של קבוצת הבוגרים השנייה של הפועל אילת בליגה א'. משלא צלחו הדברים, תמשיך כל אגודה ותתנהל בנפרד ותפעיל את קבוצתה בליגה המתוכננת. אילת תמשיך להפעיל את קבוצת הבוגרים השנייה שלה בליגה א' וקבוצת חבל אילות תממש את עלייתה לליגה הארצית בשנה שעברה ותסמן לעצמה כמטרה לשרוד העונה בליגה הארצית הקשה, כשגם העונה מי שימשיך ויוביל את הקבוצה יהיה המאמן דן גוטספרוכט (דנג'י), שהעלה את הקבוצה בעונה שעברה לליגה הארצית. הקבוצה השכנה אמנם תאלץ לפעול בליגה הארצית עם תקציב מינימלי ואולם בחבל אילות מקווים כי גם השנה יצליח אשף העליות לבנות קבוצה שתהיה מבוססת בעיקר על שחקנים כישרוניים, מוכרים פחות, שישחקו עם הרבה לב ונשמה. בימים אלו הולכת ומסתיימת הרכבת הקבוצה של חבל אילות וזו תהיה מבוססת על 7 שחקנים שימשיכו מהעונה שעברה ושחקנים נוספים שישלימו את התמונה. מקורבים לקבוצה מסרו ל'ערב ערב': "מן הסתם נהיה הקבוצה עם התקציב הכי נמוך בליגה, הקבוצה שמגיעה מהפריפריה הכי רחוקה בארץ, אבל המטרה שלנו תהיה לתקוע יתד בליגה הארצית. אנחנו לגמרי אופטימים".

 

הפועל אילת סיימה את ההחתמות


לאחר העונה האחרונה שלא הייתה מוצלחת בלשון עדינה וכמעט שלחה את הקבוצה האילתית לליגה הלאומית, מאותת הנהלת אילת על כוונותיה הברורות לחזור בעונה הקרובה אל צמרת הכדורסל בארץ. תעיד על כך ההחתמה האחרונה, שהוסיף המאמן מנטי לקאדר הקבוצה, בדמותו של הסנטר המצוין מייקל קייזר בן ה- 31 (2.08 ס"מ). בכך השלימה הפועל יוסי אברהמי אילת את הקו הקדמי והכריזה על סיום ההחתמות לעונה הקרובה. קייזר שהיה שותף לעונה ההיסטורית של הפועל חולון לפני שנתיים, אז זכתה בגביע המדינה והגיעה לפיינלפור ליגת האלופות, יחזור וישתף פעולה באילת עם חברו לקבוצה דאז טיירוס מגי. ב– 25 משחקים בהם שיחק קייזר במדי הפועל חולון הוא תרם ממוצע למשחק של 10.4 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו- 1.4 חסימות. בעונה החולפת שיחק קייזר בבילבאו הספרדית.

מאמן הקבוצה מקסימיליאנו מנטי ברך השבוע על ההחתמה והבהיר כי מדובר בהחתמה מאוד משמעותית עבור הקבוצה: "זו ההחתמה שסוגרת את סגל הקבוצה לעונה הקרובה", אמר מנטי, "ואני בטוח שמייקל יביא איתו למגרש את הפיזיות והאתלטיות הידועה שלו יחד עם כל הניסיון והכישרון שהליגה בארץ כבר ראתה. מייקל יעזור לחבריו הצעירים לקבוצה להשתלב ולשפר את יכולותיהם. אנחנו בטוחים במוטיבציה שלו ובתשוקה שלו להביא את אילת לרמות הגבוהות ומאחלים לו הצלחה רבה". 

קייזר מצטרף לסגל הקבוצה לעונה הקרובה שכולל את הישראלים: הסנטר יהונתן לוי, הרכז קורן ג'ורנו והפורוורד עמית זיס, המתאזרחים: טיג'יי קליין ולגארד קייל פייט והזרים: הגארד ג'ו צ'ילי, טיירוס מגי ואליזה סטוארט.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש