סיפור הצלחה: טיפול הפלזמה החמה כבש את נשות אילת

מאת: ניר אמיתי ● צילום: יח"צ ● 8/2/2024 14:38 ● ערב ערב 2064
בת שבע דניאל, הקוסמטיקאית שהביאה לאילת את טיפול הפלזמה החמה שכוכבות הוליווד כבר הספיקו להתאהב בו, הפכה במהרה לאחת הקוסמטיקאיות המבוקשות בעיר ● בראיון ל׳ערב ערב׳ היא מסבירה כיצד הטכנולוגיה המתקדמת נותנת מענה למגוון בעיות אסתטיות ואף מהווה אלטרנטיבה בריאה פי כמה, לטיפולי ההזרקות ● ״אני מלאת תודה על האמון שנתנו בי ובטכנולוגיה פורצת הדרך שהבאתי, אני מקבלת המון פרגון ופידבקים חיוביים, זה מחמם את הלב״, היא אומרת ● וגם, המבצע המיוחד לחודש פברואר, שלא תרצו לפספס!

לייעוץ ותיאום התקשרו:  054-4250175

 

   אם נמאס לכן להסתכל במראה ולראות עור רפוי, קמטוטים או צלקות אקנה וגם אתן, כמו רבות וטובות, ניסיתן אינספור מוצרי טיפוח וטיפולים, רק כדי להתאכזב מהתוצאות, כנראה שהגיע הזמן שתכירו את הפתרון המהפכני בעולם הטיפוח והקוסמטיקה: פלזמה חמה רציפה - הטיפול ששינה את הדרך בה מעודדים את התחדשות העור, ומציע מענה יעיל ולא פולשני למגוון בעיות אסתטיות עבור נשים וגברים כאחד, תוך שמירה על מראה טבעי לחלוטין.

 

האילתיות מצביעות ברגליים


   בעקבות הכתבה שבישרה לאילתיות כי אחד הטיפוליים הכי נחשקים בעולם הקוסמטיקה נהיה לאחרונה  זמין גם עבורן, הספיקו כבר רבות ומוכרות מנשות העיר להגיע, להתנסות בטכנולוגיה החדשה בקליניקה של בת שבע ואף המשיכו להפיץ את הבשורה מפה לאוזן.  ״אני רוצה להודות מכל הלב לכל הנשים שהגיעו לייעוץ ונתנו הזדמנות לטכנולוגיה החדשה. כקוסמטיקאית וכאישה, ריגש אותי לראות את ההיענות הגדולה והאמון מצד נשות אילת ולקבל מהן כל כך הרבה פידבקים חיוביים. בסופו של יום, אין דבר יותר משמח מלקוחה שיצאה מרוצה ומרגישה טוב יותר עם עצמה״ מסכמת בת שבע. 

 

''בכל טיפול אני נותנת את כולי ומשקיעה כדי למקסם תוצאות ולתת למטופלת חוויה שלמה, מרגיעה ומפנקת'’

 

אז מהו טיפול הפלזמה החמה ולמי הוא מתאים?


   פלזמה זהו מצב צבירה הרביעי בטבע (לצד מצבי צבירה כגון: מוצק, נוזל וגז) הטיפול בפלזמה חמה הוא פשוט וניתן להשלימו תוך דקות ספורות, במהלכו מוחזק המכשיר קרוב לאזור המטופל ויוצר אנרגיית חום ממוקדת מעל פני העור, הנראית כברק זעיר, מעין "ניצוץ" אם תרצו,  הגורם לאידוי מבוקר של הרקמה, ובכך מפעיל את מנגנון ייצור הקולגן הטבעי שלנו. את תוצאות הטיפול ניתן לראות כמעט באופן מידי, והן ממשיכות להשתפר במהלך מספר שבועות עם תהליך הייצור של קולגן החדש. מטופלים רבים מדווחים כי ראו שיפור משמעותי בגוון ובמרקם עורם לאחר טיפול אחד בלבד. אחד היתרונות של הטיפול הוא שהוא מתאים לכל סוגי העור ויכול לטפל במגוון בעיות עור, כגון: הידוק ומיצוק העור, מתיחת פנים וצוואר, הרמת עפעפיים, צלקות אקנה ופוסט אקנה, עידוד צמיחת השיער, פטרת ועוד. 

 

סוף סוף: אלטרנטיבה טבעית לטיפולי ההזרקות


   בעולם שבו כולם מחפשים את הדרך הקצרה והיעילה ביותר לשיפור והעלמת סימני הגיל כדי להשיג מראה צעיר, אחיד ורענן יותר, או במילים אחרות, להיראות במיטבם, מציע שוק טיפולי הקוסמטיקה מגוון אפשרויות וביניהן טיפולי ההזרקות,  ואולם, לא כולם יודעים, שבשונה מטיפולים אלה, אשר חלקם פולשניים, לא נעימים ולעיתים כרוכים בסיבוכים, קיימת כיום טכנולוגיה ייחודית ואפקטיבית במיוחד, המאפשרת להשיג עור מתוח ללא ניתוח, במינימום כאב ובזמן החלמה מהיר, והיא הפלזמה החמה.   
   מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שהפכה לטרנדית מהרגע שנכנסה לשימוש בעולם הטיפולים הקוסמטיים, זאת בשל התוצאות המרשימות בהידוק והצערת העור. הטיפול החדשני הזה לא רק שמנפץ את אחד המיתוסים הנפוצים בעולם הקוסמטיקה, לפיו טיפולים לא פולשניים אינם יכולים להביא לתוצאות משמעותיות, אלא הוא מציע, סוף סוף, אלטרנטיבה מעולה לאותם אנשים שחוששים מזריקות כואבות או מראה מנופח ולא טבעי של הפנים.

   ״הזרקות של חומרי מילוי הן כמו בלון, כל עוד יש אוויר הבלון נראה יפה ועסיסי ולאחר מכן זה לאט לאט יורד״, מסבירה בת שבע ומוסיפה, ״כאן למעשה טכנולוגית הפלזמה באה ובעצם אומרת לטיפולי ההזרקות, שעם כל הכבוד, הם אינם נותנים מענה לבעיה האמתית, שהיא הזדקנות העור. "אני כקוסמטיקאית, רואה בכך שליחות של ממש להסביר לאנשים שטיפולי ההזרקות לא נותנים מענה לכל הפרמטרים השונים של הזדקנות העור, בעוד שהפלזמה החמה משקמת את מרקם העור בצורה טבעית שבה הגוף מרפא את עצמו. ״במילה קוסמטיקאית יש את המילה קסם ועם זאת, אני לא קוסמת, אבל אני כן אשת מקצוע שמאמינה בטכנולוגיה הזו וביופי הטבעי שניתן להשיג באמצעותה ובהחלט גם באפקטיביות שלה לאורך זמן רב״. 

 

מחליפה את הצורך בסכין המנתחים באמצעות חידוש ושימור רמות קולוגן גבוהות

 

הביו מיקרונידילינג – טיפול הפלא


   טיפול נוסף ומבוקש ביותר בקליניקה של בת שבע, הוא טיפול הביו-מיקרונידלינג שהביאה היישר מאנגליה. מדובר בתכשיר הכולל ספוג ימי שנטחן באופן כזה שיוצר החדרה של 3 מיליון מחטים טבעיות בצורת נוזל. כבר לאחר כשבוע-שבועיים נחשף עור צעיר, חדש בעל טקסטורה נהדרת. הטיפול מומלץ במיוחד לאנטי אייג'ינג, פוסט אקנה ופיגמנטציה.
מעבר לכך, בת שבע עושה שימוש במכשיר מתקדם נוסף המשלב שלוש טכנולוגיות במכשיר אחד כדי להציע טיפולים לטווח רחב של צרכים שונים, זאת באמצעות הידיות הכי יעילות ומוכחות קלינית. בין אם לטיפול בפוסט אקנה, פיגמנטציה ומרקם העור או טיפול בקמטים וקמטוטים, מדובר באחד המכשירים הכי ורסטיליים בעולם הקוסמטיקה.   

 

הפינוק המושלם לחודש פברואר


   כידוע, חודש פברואר מזמן לנו שתי הזדמנויות טובות לפנק את היקרים לנו מכל, הראשונה היא יום המשפחה והשנייה כמובן, היא יום האהבה. עבור מי שמעוניינים להתנסות בטכנולוגיות החדשות שנותנות מענה לכל בעיה אסתטית בפנים ובגוף, מדובר הזדמנות פז, שכן, הקליניקה של בת שבע דניאל מציעה הנחה מיוחדת לרוכשים טיפולי פלזמה חמה במהלך חודש פברואר. ״לאור הביקוש הרב והתגובות הכל כך מפרגנות של לקוחות מרוצות שהתנסו בטכנולוגיה החדשה ופשוט התאהבו בה, חשוב לי לפרגן בחזרה ולהנגיש את הטיפול הנפלא הזה  לעוד נשים ולכן, לרגל יום האהבה אני מציעה הנחה שווה במיוחד על טיפולי הפלזמה״ מציינת בת שבע.  

   ״הפינוק שלי ליום האהבה כולל טיפול פנים לא קונבנציונלי עם מכשור מיוחד״ היא מסבירה - ״אני מתחילה בניקוי הפנים, ממשיכה בעיסוי להחדרת תכשירים עם רכיבים פעילים, בין אם זה סרומים, חומצות מסכות או קרמים. מדובר בתכשירים איכותיים עם רכיבים טבעיים משש החברות הטובות ביותר בארץ. בכל טיפול כזה אני נותנת את כולי ומשקיעה כדי למקסם תוצאות ולתת למטופלת חוויה שלמה, מרגיעה ומפנקת. אם למשל, אני מורחת מסכה של 10 דקות, אני לרגע לא עוזבת את הלקוחה ודואגת לנצל את הזמן הזה לעיסוי להמרצת הקרקפת, עיסוי שכמות או כפות הרגליים״.
כפי שבוודאי כבר הבנתן, לבת שבע דניאל יש ארסנל שלם של כלים קוסמטיים בהם היא עושה שימוש מושכל, בהתאם לצרכים ולדרישות של כל לקוחה. על כן, מומלץ לקבוע עמה פגישת תיאום ציפיות, בה היא תוכל להתאים את הטיפולים והתכשירים המתאימים עבור עורך. אנחנו מבטיחים לך, שאחרי שתצאי מהפגישה, תעשירי את עולמך בהמון ידע מקצועי שיסייע לך להגיע לתוצאות מיטביות לאורך זמן.


 

התכוננו להפתעה לקראת יום האישה הבינלאומי


ב-14 במרץ יחול יום האישה הבינלאומי. לקראתו, מכינה בת שבע הפתעה מהממת לנשות אילת, ערב מיוחד בו תחשפו לטכנולוגיה החדשנית, לצד הדגמה חיה שלה ועוד הפתעות רבות נוספות. לפרטים נוספים עקבו אחר הרשתות החברתיות. האירוע בעלות של 50 שקלים לאדם, מספר המקומות מוגבל. מהרו להירשם.

  • חשיפת הטכנולוגיות הכי חדשות ועדכניות בעולם הביוטי - טק
  • הרצאת אורח של חנה שהאינו מדריכה קלינית ומהנדסת  כימית בחברת Neox
  • מייקאובר למודליסטית בלייב בחסות הספר צביקה מ 'צנזורה' והמאפרת רחלי אסארף.
  • תצוגת אופנה בחסות בוטיק ג'ין , כיבוד מפנק 
  • ועוד המון הפתעות...

ההשתתפות בעלות סמלית של 50 ש"ח


 

לייעוץ ותיאום התקשרו:  054-4250175

 

פייסבוק: בת שבע דניאל - קליניקה לקוסמטיקה וטיפולי יופי באילת

 

אינסטגרם: bat_sheva Daniel

 


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש