הליגה למקומות עבודה חיה ובועטת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/4/2024 10:15 ● ערב ערב 3167
חודש וחצי אחרי שנפתחה, באיחור לא ממש ג'נטלמני בעקבות המלחמה, הליגה למקומות עבודה באילת - ליגת אחלה, מציגה פעילות סדירה ● 10 קבוצות, מעל 100 חובבי כדורגל מרוצים ופעילות באולם רבין שאמנם לא מצליחה עדיין להחליף את הפעילות באולם בגין, אבל היי, גם זה משהו ● חבל רק שאת טורניר הוותיקים לזכרו של בוגי הגדול עדיין לא מצאו בעיריית אילת דרך להחזיר בהעדר אולם מתאים
הליגה למקומות עבודה חיה ובועטת
עשר קבוצות עם למעלה ממאה שחקנים. קבוצת כיף לי

   חודשיים לאחר שיצאה לדרך באיחור מה בעקבות פרוץ המלחמה והעובדה שחלק משחקני הליגה עלו על מדים, ליגת הקטרגל למקומות עבודה בעיר- ליגת אחלה, חיה ובועטת. אמנם בניגוד לציפיות גם השנה הליגה עדיין לא גדלה בכמות המשתתפים והיא עדיין ליגה אחת ולא שתיים, אבל באילוצים הקיימים שנכפו על הליגה, העובדה שגם השנה משחקות בליגה 10 קבוצות, שגורמות למעל 100 ספורטאים אילתים של מקומות העבודה להגיע, להזיע ולחייך, זו כבר הצלחה.

   לאחר שבשנה שעברה נאבקו שחקני הליגה על הכנסתם לפעילות באולם ולא עוד במגרש קט הרגל החיצוני בבית הספר ים סוף, גם השנה פועלת הליגה באולם בית הספר רבין. אמנם שחקני הליגה העדיפו לחזור לאולם בגין שהוא רחב הרבה יותר ונוח למשחק קטרגל באולם סגור, אלא שגם השנה לא מוכנים בעיריית אילת לחלוק במגרש הספורט של בגין עם ענף ספורט מקומי אחר למעט הכדורסל.
   "זה עצוב מאוד שטורנירים שמגיעים מחוץ לאילת מוצאים את מקומם באולם בגין ואולם אצלנו, בזמן שברור לכולם כי אולם בגין בעל שוליים רחבים יותר שמתאימים יותר לקטרגל באולם סגור, לנו לא מאשרים לשחק בבגין", מלינים גם השנה שחקני הליגה, ובאותה נשימה מודים שלפחות יש להם את אולם רבין.

   גם השנה ממשיכות לשחק בליגת קט הרגל של אילת הקבוצות הוותיקות: עיריית אילת- אלופת הליגה בשנה שעברה, ש.ב אבטחה- מחזיקת הגביע בשנה שעברה ולצידן רשות שדות התעופה, כיבוי אש, משטרה, מקורות ומכס. השנה הפסיקו את פעילותם בליגה שלוש קבוצות ביניהן פתאל ומלך הארץ אך במקומן נוספו לליגה השנה: קבוצת כיף לי- אנטריקוט, פרי ארצנו והאחים אוזן.
   נכון לשבוע זה, לאחר שישה מחזורים מובילות את הטבלה בשיוויון נקודות קבוצת רשות שדות התעופה וקבוצת ש.ב. במשחקי הגביע הגיעו הקבוצות לשלבי רבע הגמר כשעדיין לא ברור מתי יתקיים הגמר.
השנה נותנת חסות לפעילות הליגה מסעדת אחלה שבבעלותם של האחים חן וטל בן אפרים. במסגרת חסות זו בין השאר בסיום כל משחק נבחר השחקן המצטיין שזוכה בארוחה מפנקת במסעדה.

 

לאן נעלם הטורניר לזכרו של בוגי הגדול?


   בכל שנה היו מתקיימים משחקי הגביע של הליגה למקומות עבודה בקט רגל באילת לפני חודש מרץ אז היה מתקיים כמסורת במסגרת אירועי יום אילת טורניר הוותיקים בקט רגל בו היתה גולת הכותרת משחק גמר הגביע. אלא שבשנתיים האחרונות הטורניר נעלם מהנוף המקומי בקול ענות חלשה. לטענת שחקנים בליגה למקומות עבודה, היעלמותו של הטורניר החשוב נובעת גם היא מהעובדה כי לאחר שנים בהם התקיים הטורניר באולם בית הספר בגין, החליטה עיריית אילת לפני שנתיים שלא לאפשר עוד את קיומו של הטורניר באולם. "זו חוצפה לשמה להעלים בצורה כזו טורניר חשוב ומסורתי", מוחים השבוע ספורטאי הליגה למקומות עבודה בעיר. "אילת שנחשבת לעיר הספורט של ישראל חזקה אולי באירוח טורנירים מבחוץ אבל כשזה מגיע לטורנירים מקומיים, השחקנים צריכים לשחק בחוץ על מגרשים מסוכנים. הרי לא יתכן ששחקני קט רגל וותיקים יסכנו את עצמם בגילם וישחקו על מגרש חיצוני עליו הם חשופים לחום ולנפילות קשות".

   מעיריית אילת נמסר: "טורנירי קט רגל לא מתקיימים בהיכל הספורט הסמוך לתיכון "בגין". הם כן מתקיימים באולם הסמוך לתיכון "רבין", שם מתקיימים משחקי קט רגל של הליגה למקומות העבודה." ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש