מותק - מדור החברה של אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 18/4/2024 12:39 ● ערב ערב 3168
מותק - מדור החברה של אילת
תגיות:

שומרים ביום ובלילה
שוטרי סיור יח"ס 3 אילת יצאו בשבת למשמרת רגילה עם ידיעה שהערב עלול להשתנות...  בשעה 03:00 לפנות בוקר בהגיענו למד"א בשד' התמרים, פגשנו את בראנו טגניה בשידור לערוץ 12, מיד השתלבנו.
תומכים בכלכלה הישראלית
מועדון 'אשמורת' מקיים יריד קניות מיוחד במטרה לתמוך בכלכלה הישראלית ובעסקים. ביריד ייקחו חלק 100 אלף חברי הסתדרות המורים. היריד, שיתקיים במשך ארבעה ימים בפריסה ארצית מעכו ועד אילת, נועד להמריץ את הכלכלה הישראלית במסגרתו חברי הסתדרות המורים ייהנו ממבצעים והנחות בלעדיות ביותר בכ- 18 מרכזי קניות וקניונים ברחבי הארץ. ביריד האחרון רכשו אנשי החינוך וההוראה מוצרים בשווי של מעל ל- 100 מיליון ₪. אשמורת, מועדון האשראי וההטבות של הסתדרות המורים, מתגייס לתמיכה בכלכלה הישראלית בשיתוף פעולה עם רשתות קניונים וגופי מסחר. זהו יריד הקניות הגדול ביותר שהתקיים בישראל מאז תחילת המלחמה. 
גבורה ישראלית
תלמידי תיכון 'עתיד באר-שבע', שמטיילים בימים אלה במסגרת 'מסע ישראלי', הגיעו אל העיר אילת. ברחבת אתר המורשת ואנדרטת דגל הדיו, הניפו התלמידים את הדגל והלוגו הרשמי של יום העצמאות ה- 76 של מדינת ישראל ועליו כתוב "גבורה ישראלית". כזכור, דגל הדיו היה דגל ישראל מאולתר שהניפו לוחמי חטיבת הנגב ב- 1949 לאחר שכבשו את משטרת אום רשרש, היום היא אילת. מאיר אבן שימול, מנהל ביה"ס, ציין בטקס: "דגל הדיו הפך לאחד הסמלים בדרך לעצמאות המדינה וכמו אז, גם היום, הלוחמות והלוחמים שלנו שומרים עלינו ובזכותם עם ישראל חזק. לא נירתע מאף אויב וצורר, עם ישראל חי וקיים. אני גאה בתלמידינו על היוזמה היצירתית וההדרכה באתר". צילום: שמרית אמזלג
שיתוף פעולה חדש בין ידידים סניף אילת לבית החולים יוספטל
'ידידים' סניף אילת ובית החולים 'יוספטל' באילת חברו יחדיו לשיתוף פעולה חדש במסגרתו מתנדבי 'ידידים' ישמשו כאלונקאי חירום במקרי צורך ובאירועים רבי נפגעים חלילה. במסגרת שיתוף הפעולה, עברו השבוע ארבעה עשר מתנדבי 'ידידים' הדרכה מקיפה מטעם צוות בית החולים, אותה העבירה הגברת עופרה אברהם. ההדרכה כללה הכשרה מקצועית בנושאי אלונקות, העברת חולים בין מחלקות ותגובה נכונה במצבי חירום.
הרמת כוסית לפסח והשקת אופנוע ל'ידידים' סניף אילת
באירוע הרמת כוסית והשקת אופנוע שנערך בנוכחות עשרות רבות של מתנדבי הארגון בעיר הוענקו אפודים למתנדבים מצטיינים בעיר. במהלך הערב הוצג סרטון מושקע על האופנוע החדש שהגיע לעיר כשלאחריו נגזר הסרט של האופנוע הראשון שהגיע לעיר אילת. המתנדבים קיבלו שי מפנק לכבוד חג הפסח, ובנוסף נערך חידון נושא פרסים. המתנדבים נהנו מ'שולחן שוק' בשרי מפנק ומיוחד שעוצב בהתנדבות על ידי 'ליאמי מלכת העוגות'. כיבדו בנוכחותם ראש העירייה אלי לנקרי, סגן ראש העירייה יהודה מורדי, משנה לראש העירייה סטס דינקין וחברת מועצת העיר – ד"ר סוזי שרם כהן. בנוסף, הגיעו הגברת אמירה אדרי, מנהלת תחום ההתנדבות בעיר ויו"ר ארגון רוטרי אילת. בנוסף, הגיעו לומר דברי תורה וברכה הרב שלומי ויצמן - רב קהילת חזון עובדיה והרב יאיר הדאיה - בנו של רב העיר. שיהיה לנו חג פסח שקט ורגוע. לכל בקשת סיוע או בקשה להתנדב, חייגו 1230 ללא כוכבית, והשירות כרוך בחיוך.
חתונת השנהההה
מזל טוב לזוג הכי מתוק בעיר: שלי אלמלח ובר חזן שנישאו במזל טוב באולם הפביליון במלון 'הרודס'. הורי החתן, הם אילתים ותיקים -  מוטי חזן (מוטי מיקס) ומיטל וגם הורי הכלה: אלמלח מאיר (עיריית אילת) ומיקי יהודית (ראש חשמל). הכל היה מדהים, מרגש ומוקפד לפרטי פרטים. על עיצוב שמלת הכלה: האחת והיחידה - ניקה ריחני, על עיצוב אולם הפביליון - רינה דקו רינה, הקפיצו את האורחים במוזיקה מרגשת, מקפיצה ומדהימה - די ג'יי מור ווליום וליאב דהן. היה אש. לא מיותר לציין, כי שלי חזן, הנשואה הטרייה, היא חלק מצוות מעבדות בית החולים יוספטל מקבוצת 'כללית'.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש