ארקיע תפצה נוסעת שרגלה נתקעה ביציאתה מהמטוס

מאת: רותם נועם ● צילום: רותם נועם ● 18/4/2024 12:48 ● ערב ערב 3168
אישה שרגלה נתפסה בעת היציאה מהמטוס ברווח שבין המטוס למדרגות, ונפלה כתוצאה מכך ונחבלה, תבעה את חברת ארקיע ● ביהמ''ש מצא את חברת התעופה אחראית והורה לה לפצות את האישה
ארקיע תפצה נוסעת שרגלה נתקעה ביציאתה מהמטוס
על חברת התעופה להקפיד שאין מרווח בין המטוס לכבש המדרגות. למצולמים אין קשר לכתבה

   חברת ארקיע תפצה נוסעת בסכום של 13,719 שקל ועוד 1,200 שקל הוצאות, לאחר שבית המשפט לתביעות קטנות באילת, קיבל באופן חלקי את תביעתה של אישה שמעדה בעת היציאה מהמטוס, כשרגלה נתקעה במרווח שבין המטוס למדרגות. כתוצאה מכך נשברה רגלה של הנוסעת. התאונה דווחה על ידי צוות המטוס. כתוצאה מהפגיעה נאלצה האישה לשהות 76 יום בחופשת מחלה, ובמהלך תקופה זו סבלה מכאובים רבים. היא אף נאלצה לבטל את השתתפותה בטיול אופנועים ברומניה שתוכנן מבעוד מועד. 
   ארקיע מצדה לא הכחישה את העובדות, אך טענה לאחריות של הנוסעת למעידה, היא אף טענה לשיהוי בהגשת התביעה שהוגשה כעבור שנתיים מיום המקרה. עד שהעיד מטעם החברה, עובד שדה התעופה ומי שנהג באמבולנס שהובהל על מנת לפנות את האישה, אמר כי אף שהרווח אכן קיים, איש מעולם לא נפל בו וכי הדיילת מזהירה את הנוסעים מפני המרווח ברמקול טרם הירידה מהמטוס. 
   בקבלה את התביעה באופן חלקי, פסקה השופטת ליאורה אדלשטיין, כי היא אינה מקבלת את טענת ארקיע לפיה לא ייתכן שלא היה מרווח בין המטוס למדרגות שכן יש גומי שנצמד, היא הסתמכה על עדויות התובעת, נהג האמבולנס וקברניט אלעל שהובא להעיד כי ראה רווח כזה בטיסות אחרות וכי המדובר בתקלה.
   עם זאת קבעה השופטת אשם תורם בגובה 15% לתובעת, זאת לאור כך שרגלו של איש מהנוסעים האחרים לא נתקעה במרווח. בחשבה את סכום הפיצוי לאישה שיקללה השופטת את עלות כרטיס הטיסה לרומניה והשכרת האופנוע, הפסד השתכרות וכאב וסבל, ובסך הכל 13,719 שקל לאחר קיזוז 15%. כן נפסקו לתובעת 1,200 שקל הוצאות. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש