ה-GRILL BOAT-תרגישו חופשיים ליהנות.

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 3/11/2010 16:52 ● ערב ערב 2470
תארו לעצמכם פינוק אמיתי על הגלים. עשרה חברים, בהפלגה על סירה בנהיגה עצמית, מנגל מעשן, סטיקים, שתייה וכל טוב והכל במחיר מצחיק של 25 ₪ לאדם לשעה (האוכל עליכם). אהבתם את הרעיון? רוצו לחוף 'נביעות' שם כבר ממתינים לכם סמי ושלושת סירות ה-'גריל בואט' שלו

תמונת כתבה


לפני שנה עשו שלושת סירות ה- GRILL BOAT של סמי אוחנה, תושב אילת, עלייה כל הדרך מגרמניה הרחוקה. סמי, איש העולם הגדול, שראה אותן שם בפעולה, התלהב והבין שאטרקציה כזו באילת, זה בדיוק מה שהוא צריך כדי לחזור הביתה ולהשתקע בעיר שהוא אוהב. חשב וגם עשה. מאז, מפטרלות בקצב שלושת סירות ה'גריל בואט' במימי המפרץ, מעניקות הנאה וחוויה מיוחדת לשוכרים אותן.
המדובר בסירות עגולות המיועדות לנהיגה עצמית. 6 כוח סוס כל אחת, בעיצוב מיוחד המאפשר למקם שולחן עגול במרכז הסירה וכיסאות מסביב, או האופציה השאנטית דווקא של המזרון העגול המפנק עם הכריות, מושלם לרביצה על המים. הסירות מגיעות עם שמשיה רחבת ידיים המעניקה צל מוחלט וניתנת לסגירה על פי רצון הלקוח. וזאת רק ההתחלה. כל סירה כזו מכילה עד 10 איש בבת אחת ואפשרויות השייט בה מגוונות ומפתות, החל משייט רגיל בנהיגה עצמית במימי המפרץ, חוויה בפני עצמה, עם אפשרות לעצירה לטובת קפיצה למים (בכל סירה ישנו סולם קטן המאפשר חזרה בטוחה אל הסירה). אבל ישנן גם אפשרויות מפתות יותר כמו למשל האפשרות לצאת להפלגת גריל. במצב כזה תוכלו להביא איתכם בשרים ושתייה כאוות נפשכם ותקבלו גריל פחמים דולק להכנת המטעמים. כמו כן, תקבלו ביציאה כוסות, צלחות, סכו"ם ואפילו קרח, ("לא כלים חד פעמיים, תשכחו מזה", מבהיר סמי) הכל ציוד גריל ארגנטינאי ממסעדת 'אל גאוצ'ו'. וקדימה לדרך לכיף אמיתי. רוצים מוסיקה? בכל סירה ישנו חיבור מוסיקה למכשירי MP3 או פלאפון. נשמע מפתה? ומה אם נספר לכם שמחירה של החוויה הזו, במיוחד לתושבי אילת - בסך הכל 250 ₪ לשעה. חישוב מהיר יעמיד אתכם על העובדה הפשוטה - 25 ₪ לאדם לשעת הפלגה מהנה.
ואם אתם דווקא מאלו שמעדיפים לא לשבור את הראש בקניית בשרים וסלטים, גם לזה יש לסמי הטוב פיתרון הוגן - תמורת סכום של 165 ₪ לאדם, תקבלו מיטב בשרים, תוספות וסלטים מבית היוצר של מסעדת 'אל גאוצ'ו' ושלא נשכח שתייה קלה ובירות. כל שיהיה עליכם לעשות זה להניח את הבשרים על האש ו... לאכול.
אפשרות מפנקת אחרת היא הפלגת ספא- שני מטפלים או מטפלות מקצועיים יוצאים איתכם על הסירה. בלב ים אתם נקשרים למצוף שם על מזרונים מפנקים מתבצע המסאז'. מקצועי, מפנק ומהנה. תארו לעצמכם מסאז' אל מול נופו המרהיב של המפרץ כשסביבכם הכל ים ורק ים. נשמע רומנטי? נשמע מיוחד? בהחלט. וגם לא יקר -
390 ₪ לשעה, מחיר מיוחד לתושבי אילת. (כולל השכרת הסירה והטיפולים)

תמונת כתבה


כמובן, מומלצות מאוד חבילות האהבה הכוללות שילוב מנצח בין הפלגת הספא להפלגת הגריל, אל תוך השקיעה או בכל שעות היום, תמיד זה רעיון מנצח.
מאיזה גיל? אני שואלת את סמי והוא משיב, "חייבים להיות על הסירה שני מבוגרים לפחות מעל גיל 16. כל השאר יכולים להיות בכל גיל אחר".
ומה על הפלגות ליליות?
"גם זה אפשרי", מבהיר סמי, "במקרה הזה חייב להיות על הסירה אדם בעל רישיון משיט רגיל. אם אין בחבורה אחד כזה, אין לי בעיה לספק אדם שישיט את הסירה". כל שעה באה בחשבון, הכל כמובן, בתאום מראש.
אז תחשבו על ימי הולדת מצומצמים או אפילו ימי הולדת שיכולים לחבר בין שלושת הסירות ובסך הכל - 30 נוסעים, הצעות נישואין רומנטיות וקסומות, מסיבות רווקות וכל סיבה אחרת למסיבה או לפינוק.
ועכשיו מבצע מיוחד - המזמינים שלוש שעות הפלגה ברצף, מקבלים את השעה הרביעית חינם.

GRILL BOAT (גריל בואט)
מיקום: חוף 'נביעות'
שעות עבודה: החל מ-9:00 בבוקר ללא הגבלת זמן
טלפון להזמנות: 0502-664477