זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 12/1/2011 09:25 ● ערב ערב 2480
חיזוי באמצעות קלפי הטארוט תחזית אסטרולוגית לתאריכים 14.01.11 - 21.01.11 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


נראה כי אתם מתפקדים בשני עולמות מקבילים. חיים את הדרישות מכם וגם לוקחים על עצמכם אחריות לרווחתו של בן הזוג. חולשה פיזית מלווה את תחילת השבוע ומוטב לגשת להיבדק אם זה מלווה בחום.
הקלפים שלכם מלמדים על דחף להוציא לפועל את שלל הרעיונות בעיקר במקום העבודה.

מזל שור - מלכת המטבעות


הדלת מובילה אתכם לאפיק חופשי ומשוחרר. אתם מתרחקים מכל מקום מעיק ומחפשים הנאה וקלילות. תכנון נסיעה מאפיין ימים אלה.
התמונה בחייכם מתבהרת. אתם בשלב בו הצורך בשינוי בכל רמות החיים הינו גבוה. אם תתבוננו בדרך שעברתם תגלו שדרככם די סלולה גם לכיוון השינויים.

מזל תאומים - נסיך החרבות


אצל התאומים שבוע זה מאופיין בהתקהלות סביבכם. מומלץ לכם למצוא מעט זמן לפגוש את עצמכם. בני הזוג יתלוננו שאין להם די זמן בחברתכם. אתם אוספים חברים הביתה, מפנקים באירוח עד שאתם נופלים מהרגליים. הנכם גדושים ברעיונות יצירתיים ובכוח הנחוץ לסייע לכולם.

מזל סרטן - מלך הגביעים


שוב נראה כי שואבים אתכם למרכז הבמה המשפחתית ואצל רובכם אף מרכז העניינים בעבודה. התחושה הנפלאה שאתם חווים בזמן שאתם דואגים לשפר את רווחת האחר מעניקה לכם את הכוח להמשיך ולתת. אתם בהחלט מקסימים את כולם.

מזל אריה - מלכת המטות


הצעות נישואין ומיסוד. אתם בטוחים יותר מתמיד בנוגע לעתידכם הזוגי.. הרבה שיחות נפש, חמימות, יצריות ומין. התקשורת בשיאה וזהו זמן מתאים ללבן דברים גם בתחום העבודה שם יתכנו חילופי דברים לא נעימים.
צפויים טרדות בתחום הכספי והתמודדות רגשית בעניין בריאותו של אדם קרוב.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


יתכן שמזג האוויר גורם לכם לרצות להיות בבית ולהזמין חברים אפילו בספונטניות לא אופיינית. התחום הכלכלי מפתיע לטובה ואתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם פינוק יקר כמו עיסוי או ספא. המוטיב החזק שמאפיין את התנהלות הימים הקרובים, מלמד על תמיכה עצומה שהינכם מגישים לבני הזוג. בזכות כך נראה שהם 'מבשלים' תחום תעסוקה חדש. אתם מבטלים תוכניות לטובת צרכי הבית והמשפחה.

מזל מאזניים - מלך החרבות


המוטיב המוביל אצל המאזניים מרמז על הצורך לפרוץ מסגרות או מוסכמות ולעשות פעולות יוצאות דופן.
ישנה אנרגיה בהירה וטובה לגבי כל מה שמאפיין טיפולי גוף- נפש. מסע קניות ונסיעה יתברר כחיוני ומפנק.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


מגמת החיזור, המין והאהבה עדיין במקום הראשון בתוך ליבכם.
למרות שהאנרגיה שלכם בדעיכה עקב דברים פעוטים שלא מסתדרים במהירות לה ציפיתם, סבלנות. הכל יסתדר לשביעות רצונכם לקראת סוף השבוע. שיחה גלויה על הספקות שיש לכם תפתור ימים של מצבי רוח ירודים.

מזל קשת - נסיך המטות


אי הבנות ותחושת קורבן והקרבה מאפיינים את הימים ובעיקר את הלילות של הקשתים שבדרך כלל זורמים ולא מתעכבים. מוטב לכם להניח לאי בהירות לחלוף כי אז תגלו שהפתרונות נמצאים כבר כאן בהישג ידכם.
נסו לשלוט במחשבה ואל תתנו למחשבות שלכם לשלוט בכם.

מזל גדי - מלך המטבעות


אתם משתדלים לחגוג את האנרגיה החגיגית של ימי ההולדת, אך בעיה משפחתית מטרידה את מנוחתכם ואתם בוחרים לשבת על הגדר ולקוות שהדברים יסתדרו מאליהם. קיימת בכם נטייה לשמר את הקיים וזה בסדר אך מיותר למנוע את הטוב שבא לקראתכם.

מזל דלי - מלכת החרבות


מדובר בשבוע נפלא, מאופיין ברומנטיקה וגילויי רגש. הזדמנות טובה לרכישה או מכירה של בית או החלפה של כלי רכב. הצעות נישואין והריון. מומלץ לכם לשמר את האנרגיה הטובה במסגרת הביתית. רגשנות נוסטלגית תביא עימה אורחים מהעבר הרחוק.

מזל דגים - נסיך הגביעים


אתם בתדר של עצמכם וישנה התרפקות בכל הקשור לבית, ילדים, הורים וחברים. אתם כנראה בשלב של שיפוצים בבית הפיסי, הרוחני והמנטאלי. אתם נהנים להתחבר לעצמי. הקלפים מובילים לאנרגיה הרוחנית שבכם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש