אולה - מסע קולינרי חווייתי חובק עולם של טעמים וניחוחות

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 6/1/2017 23:15 ● ערב ערב 2792
דברים חדשים ומפתיעים קורים ב'אולה' ● בימים אלו אולה היא לא רק מסעדה משובחת, 'אולה' היא מסע חובק עולם בו תוכלו ליהנות ממגוון של טעמים וניחוחות מכל קצווי תבל, וכל פינה בה מעוצבת בהתאם לארצות בהן תבקרו במסע הקולינרי שלכם
אולה - מסע קולינרי חווייתי חובק עולם של טעמים וניחוחות

החדר הפרטי, שבו ניתן לערוך גם אירועים פרטיים, מעוצב בסגנון ספרדי, הכניסה למסעדה היא בסגנון בריטי, הפינה היוונית מעוצבת בסגנון יווני ומצוידת באביזרים שנאספו בקפידה, בפינה המרוקאית תוכלו להתרשם מהאוסף המרשים של טז'ינים, קומקומים ודרבוקות, ואילו הפינה הצרפתית מעוצבת בריהוט לבן בסגנון לואי ה- 14. על הקירות הלבנים תלויות בכל פינה תמונות וצילומים השייכים למקום, ומעל הדלת המפרידה את הכניסה מהחלל המרכזי תלוי אוסף מרשים של כלי עבודה עתיקים של ארץ ישראל הישנה והטובה.

 

 

ומה בתפריט?


בתפריט מגוון מנות מובחרות האופייניות למקומות בהם תבקרו במסע הקולינרי שלכם.
מנות ראשונות: פוקצ'ה נפוליטנית אותה מכינים בתנור אבן, סלט אורוגוואי, חציל ים תיכוני, כרובית מטוגנת ישראלית, קרוסטיני נוסח בורדו, קרפצ'יו סינטה האופייני לסביליה שבספרד וגם קרפצ'יו פילה בקר בסגנון מרסיי שבצרפת, שקדי עגל מרוקאים, שישקבאב טורקי אסלי, פטריות פריזאיות ועוד.
בין המנות העיקריות: מנות מהמטבח האיטלקי וההודי כמו ספגטי בולונז, פפרדלה ורדורס, לינגוויני בהרטי או נתחוני פילה מובחרים, צ'יקן טיקה מסאלה.
ובין העיקריות דגים, עופות ובקר
מנות הדגים ייקחו אתכם לנורבגיה בה תטעמו סלמון נורבגי, דרך חריימה מרוקאי שייקח אתכם היישר למרוקו ותנחתו שוב בישראל כשתטעמו דניס או לברק אפויים בסגנון ישראלי. ויש גם מנות עוף, בקר וטלה: כמו פרגית לבנונית, חזה עוף נוסח טוסקנה, המבורגר נוסח ניו יורק, מניפת סינטה נוסח ארגנטינה, אנטרקוט נוסח ברזיל ומדליוני פילה בקר בנוסח פריזאי, ומהגריל הדרום אמריקאי: סינטה אנגוס, אנטרקוט אנגוס, סטייק פילה בקר, צלעות טלה צעיר, פריים ריב פרימיום ומנה נפלאה של פריים ריב עגל חלב פרימיום ועוד.
לקראת החורף מחכים לכם ב'אולה' ספיישלים רבים, ביניהם מרקים חמים וטעימים, בהם תוכלו להתחמם בימים ובערבים הקרים.

 

לטבעוניים תפריט מגוון של מנות טבעוניות 


בראשונות תוכלו לבחור בין 'פוקצ'ה על לבנים' - סלסה ספרדית, טחינה לבנונית, 'פוקצ'ה אנטיפסטי'– ירקות קלויים, צ'ילי טרי, קונפי שום, שמן זית, עשבי תיבול, סלטים כמו 'עלה עלה' – שלל חסות, עלי בייבי, כרוב, גזר, שאלוט, נבטים, שקדים קלויים ברוטב וינגרט הדרים ונענע. או 'פנצ'נלה' –עגבניות שרי בצבעים, פלפל מעושן, זיתי קלמטה, בצל סגול, צלפים וארטישוק או אולי תעדיפו חציל שרוף עם טחינה, או כרובית קראנצ'י או פטריות ממולאות ועוד
בין עיקריות
'ספגטי ארביאטה', 'ספגטי אלאוליו', 'פפרדלה עם פטריות' או מנה של פתיתים עם גזר, סלרי, בצל, שום ושקדים.
ולסיום הארוחה -  הטבעונית קינוחים נפלאים כמו סורבה, מלבי קוקוס, מקפא חלבה טורקי, סופלה שוקולד בלגי ועוד. 

המקום כשר ויש גם אפשרות להזמין מנות בשריות כשרות 'חלק למהדרין'.

מה שנפלא בכל המסע הבינלאומי הזה הוא שאתם יכולים לשבת בחבורה בחדר הספרדי או בפינה הצרפתית, וכל אחד מהסועדים יכול לאכול מנה שתיקח אותו למקום אחר על פני הגלובוס, או לחילופין אתם יכולים להחליט שהערב יוצאים כולם לטיול קולינרי בצרפת או ביוון או בספרד ונהנים מהמנות האופייניות למקום הזה.

ולא רק אוכל מציעים לכם ב'אולה' - בימי שלישי מתקיימים במקום ערבי ג'אז עם במה פתוחה ובימי שישי - קבלות שבת.

 

 

בעתיד מתכננים להנהיג במקום ערב אחד בשבוע אשר יוקדש כולו לביקור במקום מסוים והאוכל, המוסיקה, התלבושות של המלצרים, יגיעו כולם מהמקום לו מוקדש הערב.

בחזית המסעדה לכל אורכה הכינו לכם מרפסת נעימה בסגנון ספרדי שתענוג לשבת בה בערבים קרירים של קיץ או בימים חמימים של החורף.

העסקיות הן לדברי אבי טנג'י הטובות בעיר. במחיר של החל מ- 69 ₪, תוכלו ליהנות מעסקית זוגית הכוללת פוקצ'ה כמנה ראשונה, עיקרית מתוך התפריט ושתיה קלה. ויש גם מנות לילדים עד גיל 12  - שניצלונים וצ'יפס, נקניקיות וצ'יפס או ספגטי ברוטב עגבניות.

ואם אתם מתכננים אירוע כמו בר/בת מצווה, ברית או חתונה, ב'אולה' יארגנו לכם אירוע עד 120 חוגגים  שלא אתם ולא אורחיכם ישכחו - שאלו את אלו שכבר חגגו כאן אירועים ובטוחני שתשמעו רק תשבחות. 


כתובת: תרשיש 7.
שעות פתיחה: א-ה 13:00 עד אחרון הסועדים, שישי סגור, ומוצ"ש - מצאת השבת עד אחרון הסועדים.
טלפון להזמנות:  08-6325566.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש