חפשו ערן פיקסר ב'גוגל' והעסק שלכם פיקס

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 22/11/2017 09:41 ● מה נשמע 524
מחפשים חברה שתבנה לכם אתר אינטרנטי מעוצב ויעיל? ● היכנסו ל'פיקסר' במרכז שלום, וערן, מוסמך של 'גוגל' ו'מייקרוסופט', בונה אתרי אינטרנט ומקדם עסקים במדיות שונות, יבנה לכם אתר אינטרנט רספונסיבי (מתאים לניידים), שכולל בתוכו את כל מילות המפתח שאתם צריכים על מנת לקדם את האתר שלכם ב'גוגל'
חפשו ערן פיקסר ב'גוגל' והעסק שלכם פיקס

במרכז שלום, מקום מרכזי ונוח לתושבי אילת, פתח ערן לפני כשנה את 'פיקסר', עסק שתחומו העיקרי הוא הקמת אתרי אינטרנט ומערכות אינטרנט מתקדמות. תוך תהליך אינטנסיבי ומדויק, העסק הקים ומקדם אתרים אילתים רבים בכל הארץ. אתם מוזמנים להיכנס לאתרים אלו ולהתרשם מרמת הביצוע, היופי והיעילות, ביניהם: "שאטו אילת", "רדיו חוף אילת", "ברקה השקעות", "מסעדת חוף ניין ביץ'", "שיש ארז", Taba Sands Hotel” ", שרון הסרת שיער בלייזר, מותג השיער Unique ועוד רבים אחרים.

בימים אלה משיקה חברת 'פיקסר' מערכת לאיסוף ושימור לקוחות. המערכת הנקראת Fixer touch  בנויה כך שכל לקוח המשאיר פרטים באתר של העסק, מקבל בעל העסק, או מי מטעמו, הודעה עם פרטי הפנייה באתר ומספר טלפון נייד של הלקוח. פרטיו נשמרים במאגר מידע של לקוחות, שבעזרתו אפשר לשלוח לכולם או לכל אחד מהם בנפרד הודעת sms  ו/או  email  ישירות מהאתר. בנוסף לשליחת הודעות ושמירת אינפורמציה, יודעת המערכת לנהל מועדון לקוחות. למערכת זו ניתן לעשות ב'פיקסר' מנוי במחיר החל מ -75 ₪ לחודש. לא אהבתם? אפשר להפסיק את המנוי.
ב'פיקסר' לא דואגים. הם יודעים שאחרי שיהיה לכם אתFixer touch , לא תוותרו עליו ולא תצליחו להבין איך הסתדרתם בלעדיו עד כה, והוא ישמש אתכם נאמנה לאורך זמן. 

 

יקדם לכם את העסקים. פיקסר

 

לעלות על הגל הנכון


ערן חי ונושם מחשבים אותם גילה הרבה לפני שמרבית האוכלוסייה ידעה מה זה מחשב. מגיל 13 הוא עוסק בתחום והתמחה בכל הנוגע למחשבים ותוכנות.  "כשהייתי בן שלוש עשרה, אחרי שאבא שלי ראה שאני כל הזמן מתעסק במחשב, הוא לקח אותי לחברת מחשבים. באתי לראות ונשארתי לעבוד. שנה ראשונה עבדתי בהתנדבות ללא שכר, ובשנה השנייה כבר הייתי עובד מן המניין בתשלום".


איך הגעת לאילת?
"אני נשוי לבת אילת. חיינו כאן מספר שנים ואז החלטנו שאם אנו רוצים להתפתח בתחום העסקי, עלינו לעבור מקום. עברנו לירושלים, חיינו שם מספר שנים, ולפני קצת מעל שנה החלטנו שהגיע הזמן לחזור הביתה. באילת עובדת אישתי ב"עמותת אנוש" כמדריכה שיקומית ובבקרים היא מנהלת המשרד במסעדת "מאי תאי ג'ינג'ר". החלטתי לעסוק במה שאני הכי אוהב- פיתוח וקידום עסקים, דבר שעשיתי בעבר בפן התפעולי, לכן אני מבין את צרכי העסקים שאני עובד איתם כל כך טוב, כי הייתי בנעליים שלהם בדיוק. זו הסיבה שהחלטתי לפתוח את 'פיקסר' -  עסק לבנית אתרים וקידום אינטרנטי  - תחום שאותו אני אוהב ומכיר על בוריו, כדי לעזור לעסקים להתרחב לעולם האינטרנט שבו האפשרויות התפתחות אינסופיות".
בנוסף לעסק במרכז שלום לבניית אתרים ומערכות אינטרנט מתקדמות, ערן פותח קורס לקהל האילתי במכללה הטכנולוגית, וגם נותן שיעורים פרטיים אחד על אחד כיצד להפוך למקצוענים ברשת.
במכללה הוא מלמד את סודות השיווק ב'פייסבוק', כיצד לפרסם את העסק שלכם תוך שימוש בתוכנות מתקדמות, על מנת להבין את יעילות הקמפיינים ולשפר אותם באופן מיידי, בנוסף נלמד את חוקי הפרסום הממומן של פייסבוק ונחשף לתוכנות כמו Facebook analytics, שם אפשר לקבל פילוח ופירוט מדויק של קהל היעד הפרסומי. "רוב בעלי העסקים שמגיעים לפתח דלתי לא יודעים על קיום התוכנה הזו כלל. זהו כלי עזר מספר אחת שחוסך זמן וכסף בתקציב הפרסום של העסק שלך", הוא מסביר.

בשיעורים פרטיים אחד על אחד, מלמד ערן הקמת אתרים באמצעות מערכת WORDPRESS, קידום אתרים אורגני וממומן בגוגל. ערן דורש לקיים שיעורים פרטיים תוך אמונה שהאינטרנט כולו קם ומתקיים על בסיס שיתוף בין אנשים, ידע, חשיבה יצירתית ועוד, מתוך כך הוא מקיים שיעורים פרטיים- כדי להעביר את הידע הלאה וליצור דברים חדשים בעולם הווירטואלי. 

ב 'פיקסר' קיימת  גם תוכנית לימודים לבעלי עסקים ועובדיהם. בתוכנית לימוד זו  מדריך ערן את התלמידים כיצד להתנהל ברשתות החברתיות. הלימוד כולל הסבר לבעלי העסק, איך לנהל ולשפר את מוניטין העסק במדיות השונות, וכיצד לתמרץ את עובדי החברה להשתמש במדיות השונות לקידום המותג. אז אם גם אתם רוצים להצעיד את העסק שלכם לעידן הנוכחי, לקדם אותו ולהקל לכם על החיים- ב'פיקסר' תקבלו את כל הכלים לכך.

 

מיקום: מרכז שלום קומה תחתונה ● שעות פתיחה: א-ה 08:00-18:00

 

052-2126366


אתר:  WWW.ERANFIXER.CO.IL 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש