מנכ''ל כללית בביקורו באילת: “מערך בריאות הנפש באילת מנוהל על פי קריטריונים סדורים ורגישים''

מאת: יהודית קרנר ● צילום: יח"צ ● 8/12/2023 04:34 ● ערב ערב 3149
מנכ''ל כללית בביקורו באילת: “מערך בריאות הנפש באילת מנוהל על פי קריטריונים סדורים ורגישים''
מנכ''ל כללית בביקורו באילת: “מערך בריאות הנפש באילת מנוהל על פי קריטריונים סדורים ורגישים''
ציינו את ההתארגנות המצוינת והמהירה של מחוז אילת ובית החולים יוספטל לקליטת המפונים. מנכ”ל כללית - מר אלי כהן (במרכז)

  אלי כהן, מנכ"ל כללית יחד עם סמנכ"לית בתי חולים של כללית ד"ר אורלי וויינשטיין וסמנכ״לית כללית וראש חטיבת הקהילה גב׳ מירב גוט, הגיעו השבוע לפגוש את הצוותים המטפלים של בית החולים יוספטל ומחוז אילת מקבוצת כללית ואת הצוותים שהתגייסו והגיעו לאילת בכדי לסייע ולהעניק ל60,000 אלף המפונים שהגיעו לאילת לאחר ה-7/10, את הטיפול הרפואי הפיזי והנפשי לו הם היו זקוקים באופן נגיש, מקיף, מכיל ואיכותי.

בתחילת הביקור נפגשה ההנהלה הראשית עם חברי הנהלת יוספטל ומרחב אילת ועם ראשי הוועדים (עובדים ורופאים), ובסיום הביקור נפגשו עם ראש העיר מר אלי לנקרי וצוותו.

 

 

ד"ר יפה אשור, מנהלת בית החולים יוספטל ומרחב אילת, ליוותה את השלושה בסיורם במספר מרפאות לרפואה ראשונית של כללית שנפתחו במלונות בהם שוהים המפונים (מלכת שבא, ים סוף, במרפאת ילדים וטיפת חלב שנפתחה במלון רויאל גרדן עם צוותים מהמרכז הרפואי לילדים "שניידר") הם פגשו את הצוותים הרפואיים המקומיים ואת אלו המתגברים ושמעו מהם על עשייתם, תחושותיהם וסיפורם האישי בתקופת מלחמת "חרבות ברזל".

כן ביקרו השלושה במרפאה יועצת שנפתחה על ידי צוותים רפואיים מבלינסון ובמרפאת השלום לבריאות הנפש שנפתחה ומטפלת במפונים על ידי צוות מבית החולים לבריאות הנפש שלוותה בשיתוף פעולה עם מרפאת הדקל לבריאות הנפש הפועלת באילת (שיתוף פעולה שהחל עוד לפני אירועי ה- 7/10).
  המנכ"ל והסמנכ"ליות נחשפו למורכבות המקרים בהם מטפלות המרפאות לבריאות הנפש. המנכ"ל הדגיש כי ישנה הרגשה שמערך בריאות הנפש מנוהל על פי קריטריונים סדורים, ותוך הפעלת שיקול דעת ברגישות המותאמת למצב ולצורך.

  אלי כהן, מנכ״ל כללית אמר: "הגעתי בכדי לפגוש ולהכיר באופן אישי את הצוותים הרפואיים ולשמוע את הסיפור האישי שלהם, והדרך בה הם עצמם מתמודדים, זה חשוב לי". המנכ"ל ציין בפני חברי ההנהלה: הטיפול בתושבי אילת ובמפונים בשעה זו של צורך גדול נעשה מתוך תחושת שליחות. אתם מעניקים להם מעטפת כוללת של תמיכה רפואית ונפשית באופן מכיל נגיש ואיכותי תודה  והערכה לכל הצוותים לכל אחת ואחד מכם". 

 

 

  ד"ר אורלי ויינשטיין סמנכ"לית בתי חולים הוסיפה "ההיערכות של בית החולים בתחום המוכנות לכל מצב נעשית באופן מסודר, קוהרנטי ומקצועי. תודה אישית לכל מי שנתן כתף למוכנות הזו".

  גב׳ מירב גוט, סמנכ״לית וראש חטיבת הקהילה, ציינה את ההתארגנות המצוינת, המהירה והמקצועית של מחוז אילת ובית החולים יוספטל ואת התרשמותה הגדולה מההתגייסות הכוללת של צוותי כללית מכל הארץ. "התרגשתי לשמוע את המטופלים שמספרים על השירות המצוין שהם מקבלים במרפאת המחוז ואני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם.”

  ד"ר יפה אשור מנהלת בית החולים יוספטל ומרחב אילת ציינה לשבח את ההירתמות של העובדים שלצד השגרה פועלים להעניק טיפול כוללני גם למפונים, את הצוותים הרפואיים שהגיעו בהתגייסות מרשימה משלוותה, כרמל, שניידר, מחוז ת"א ורבים נוספים, כמו גם את הגעת צוות סימולטק להדרכות שהיו חשובות והכרחיות. ״יש הרגשה שאנחנו חלק ממשפחה גדולה ותומכת, אנחנו לא לבד, ובמקום מרוחק יש לזה משמעות גדולה", אמרה.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש