עיצוב: עיצוב מדבק

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 12/9/2014 10:48 ● ערב ערב 2064
אחרי הקאמבק של הטפטים, הגיע תור מדבקות הקיר שכובש כל פיסת טיח פנויה. הם צבעוניים, מעוצבים ומשכנעים, והעיקר- לא צריך להיות אמן כדי לקלף ולהדביק. הטרנד הכי דביק
עיצוב: עיצוב מדבק

אם חשבנו שהטפטים עשו לנו את זה, הטרנד שכובש לאחרונה את הקירות הוא דווקא טרנד המדבקות. דרך מקורית, פשוטה וזולה, להעניק לקיר הסלון, המטבח, החדרים ואפילו לעינית הדלת את הטאץ' הסופי והמעוצב. ויש לזה כמה וכמה יתרונות אפילו על פני הטפט- לא מדובר כאן במדבקה המשתרעת על שטח גדול, מה שאומר שלא צריך להיות רב אמן כדי להיות מסוגל לקלף את המדבקה ופשוט להדביק על הקיר. אין חשש מבועיות טורדניות וסרבול. יתרון נוסף, המדבקות זולות בעשרות מונים לעומת הטפטים, מה שאומר שגם אם הדבקתם והחלטתם אחרי כמה חודשים לקלף ולשנות עיצוב, זה לא בשמיים. המדבקות מגיעות בגדלים שונים, בעיצובים שונים ומתאימות לכל פינה בבית- למטבח, לסלון, לחדרי הילדים ואפילו לחדרי השירותים. המדבקה עשויה מ- PVC או מויניל מה שהופך אותה קלה ונוחה מאוד לשימוש. ואם דאגתם לגבי עמידותה על הקיר- כדאי שתירגעו- היא מחזיקה מעמד מצוין. למעשה, המדבקה לא תרד לכם מהקיר עד שתבחרו אתם להיפרד ממנה. בעזרת המדבקה תוכלו להשיג את האפקט העיצובי שרציתם לכל חדר מבלי להתלכלך, להזיז רהיטים או לשלוח יד עמוק מדי לכיס.

תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
תמונת כתבה
ליין המדבקות העיבוריות ענק וכולל: - מדבקות לגב המיטה- מדבקה שתוכלו להדביק על הקיר ממש במקום בו אמור היה לעמוד גב מיטה דקורטיבי, ואף אחד לא יאמין שזה לא חלק אינטגרלי מהמיטה. -מדבקת נישה בקיר- לא תאמינו אבל את המדבקה התלת ממדית הזו אתם יכולים להדביק בכל מקום הו הייתם רוצים למקמם ארונית קטנה. המדבקה מדמה את אותה ארונית או מדף, עם כלי חסר, עציצים וכדומה. מי שיראה לא יאמין שאין על הקיר מדף אלא שמדובר במדבקה תלת ממדית. -מדבקת קיר שעון- רוצים שעון קיר מעוצב? מהיום אתם לא חייבים לרוץ לרכוש כזה, אלא יכולים להסתפק במדבקת קיר דקורטיבית בדמות שעון קיר. היתרון- זה לא מרעיש, החיסרון- במקרה הזה הזמן לא זז. -מדבקות פרחים- מכל המינים והסוגים לכל פינה שאתם רוצים בבית. -מדבקת קו רקיע- הביטו אל האופק ותגידו לנו מה אתם רואים? בניינים? נוף? תוכלו להדביק את זה על הקיר. -מדבקות לזכוכיות- בעיצובים שונים על פי טעמכם האישי, להדבקה על חלונות או על מקלחונים. -מדבקות קיר לחדרי ילדים- בשלל עיצובים מרהיבים שיהפכו בין רגע את הקיר של חדר הילדים לעליז ומעוצב בכסף קטן וללא טרחה. -מדבקות לעינית הדלת- אם אתם רוצים להפוך גם את עינית הדלת, למשהו יותר מעוצב ומסקרן, יש מדבקות דקורטיביות שמתאימות בדיוק לזה- העין של האח הגדול, ממנה תוכלו להציץ ולבדוק מי נוקש על דלת הכניסה, פרצוף של חתול או בעל חיים אחר שדרך העין שלו תוכלו להציץ, ורשימת האפשרויות עוד ארוכה. אז מה עושים? פשוט בוחרים מבין אלפי האפשרויות, מקלפים, מדביקים ומתחדשים. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש