MD מחשבים - חנות והמחשב שלכם בידיים טובות

מאת: אביבה דקל ● 15/4/2015 09:51 ● ערב ערב 2702
צילום ברק בן דוד / מחפשים איש מחשבים אמין ומקצועי שיטפל לכם בתקלה או ייעץ לכם איזה מחשב לרכוש?. איש מחשבים ישר, שיקבל אתכם אצלו במעבדה או יגיע אליכם להתייעצות בבית או בעסק ללא תשלום?. אדם שאם יתבקש לתקן תקלה במחשב או בסמרטפון והתקלה לא תוקנה, יגיד לכם: "לא תוקן, לא שולם". קומו וצרו קשר עם מורן דוסטוב מ- MD מחשבים
MD מחשבים - חנות והמחשב שלכם בידיים טובות

לפני שנתיים הגיע מורן דוסטוב לאילת עם רעייתו ושתי בנותיו. מורן הוא יליד חולון וגם שם עסק במחשבים. " אני חי, לומד ועוסק במחשבים מאז שאני זוכר את עצמי", הוא אומר. גם כשהתגורר בארצות הברית הוא עסק בתחום, מקצוע אותו למד בבית הספר הגבוה למחשבים "ג'ון ברייס" בתל אביב, שם למד כל מה שקשור למחשב והוציא תעודת M.C.I.T.P .המעידה שהוא מוסמך לטפל בכל אחד מהשטחים האלה של עבודות המחשב. השירות שתקבלו אצל מורן הוא מקצועי מאוד וניתן מכל הלב, ויעידו על כך הלקוחות שכבר נהנו משירותיו.
מורן ורעייתו אורטל הגיעו לאילת ונקלטו בשוק העבודה המקומי. אורטל אצל רואה חשבון ידוע, ומורן מצא את מקומו ב'קונקט' שם המשיך לעשות מה שהוא יודע ואוהב – מחשבים. לפני כחודשיים הרגיש שהגיע הזמן לפתוח עסק משלו, ופתח את
'אם.די קומפיוטרס' במרכז 'מור'.

בשם האמינות


'אם.די קומפיוטרס' (MD מחשבים ) היא חנות ומעבדת מחשבים וסלולר מקצועית המספקת מגוון רחב של שירותים: שירות ותיקון במעבדה או אצל הלקוח, מכירת מחשבים וציוד היקפי, התאמת מחשב לפי בקשת לקוח, הרכבת מחשב לפי צרכים, שירותי טכנאי למחשבים ורשתות ואספקת חלקי חילוף לסלולר, מחשבים ניידים ונייחים.
למרות שהעסק נפתח רק לפני חודשיים, כבר יש לו למורן קהל לקוחות המגיעים למקום, ואחרים המצלצלים ומבקשים ביקור בית למחשב שלהם. מידע על המעבדה של מורן עוברת מפה לאוזן ולקוח מרוצה מביא עוד לקוח.

"אני מאמין שעסק נבנה על איכות וטיב השירות ויכולת הטפול בתקלות", אומר מורן, "אני נותן שירות מעל ומעבר במחירים סבירים. אני מטפל במחשבים וסמרטפונים ומוכן תמיד להגיע לטיפול בתקלות בבית הלקוח ושעות העבודה שלי גמישות".
ואכן. מורן פותח את המעבדה כבר בשעה 09:00 בבוקר וכשהוא נקרא לצאת לטיפול בתקלה בבית או בעסק של לקוח, הוא סוגר והולך, אבל על דלת המעבדה תלוי שלט עם מספר הטלפון שלו כדי שתוכלו להגיע אליו בכל רגע נתון והוא תמיד זמין. "כבר קרה שטיפלתי בלקוחות בשעות ערב מאוחרות", הוא אומר ומבהיר כי הוא משתדל לתת שירות במעבדה וגם אצל הלקוח בהקדם האפשרי. "השירות שאני נותן הוא הכי מקצועי שאפשר, והוא ניתן מכל הלב".
מורן הוא בעל מקצוע הגון, שלא גובה כסף על מה שלא נעשה. אילו הייתה מגיעה לאילת התכנית 'יצאת צדיק', אין ספק שהיה זוכה בתואר. ערב אחד ביקר אצל לקוחה שהתלוננה על תפקודי המחשב שלה. מורן בדק, ווידא שהמחשב די חדש, ואמר לגברת שכל מה שצריך זה לעשות למחשב זה 'ריסט' (הפעלה מחדש), והכל יהיה בסדר. להפתעתה של הלקוחה הוא עשה 'ריסט' והמחשב חזר לפעול כמו שצריך. כשרצתה לשלם לו אמר לה מורן- "לא עשיתי כלום, המחשב שלך בסדר, רק אל תשכחי לעשות לו 'ריסט' מפעם לפעם", וסרב לקבל תשלום. תהיו בטוחים שבהתנהגותו זו רכש לעצמו לקוחה לחיים, שגם תשלח אליו עוד ועוד לקוחות.

מורן מוכר מחשבים ניידים ונייחים של כל החברות וגם ציוד היקפי מכל הסוגים. כמו כן אם יש לכם דרישות מיוחדות למחשב שלכם מורן יבנה לכם מחשב בדיוק בהתאם לדרישות שלכם.

ביקור והתייעצות ב- ' MD קומפיוטרס' ניתן ללא חיוב, ואל תשכחו את הסיסמא של המקום- "אם לא תוקן לא שולם". (תדמית)

MD מחשבים
מיקום: רח' האנפה 1 חנות 10 מרכז 'מור'
טל: 08-9152911, נייד 054-3976376
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-17:30 עד וביום שישי 09:00-12:00

בפייסבוק אם.די. קומפיוטרס
אתר: www.mdcomputers.co.il



תמונת כתבה


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש