ריקושט עם הפנים לחיילים

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 18/7/2018 10:15 ● ערב ערב 2872
רשת 'ריקושט' הארצית החלה דרכה כרשת לחיילים ולמתגייסים, ומשך הזמן הפכה לרשת בה אפשר למצוא כל מה שצריך לטיולים, לקמפינג ולנסיעות, אבל עד היום יש לחנויות הרשת מקום מיוחד בלב לחיילים ולמתגייסים חדשים
 ריקושט עם הפנים לחיילים

השנה יצאו ברשת 'ריקושט' במבצע מיוחד לחיילים ולמתגייסים חדשים: כל מי שיגיע לחנות בחודשים יולי-אוגוסט כשבידו צו גיוס, יקבל שתי חולצות חיילים בצבע חקי במתנה. 

בנוסף, יוכלו מתגייסים חדשים וחיילים למצוא אין ספור פריטים שיעזרו להם להעביר את השירות בכיף -   גרביים, מנעולים, כיסויי דיסקית, תיקים לחיילים, שעונים, פנסים, מצפנים ועוד.

אבל לא רק חיילים נהנים כאן. בסניף האילתי, שהתאים עצמו לאקלים ולאווירה של אילת, תוכלו למצוא כל מה שצריך כדי להעביר קיץ בכיף באילת, בטיולים ברחבי הארץ ובנסיעות לחו"ל, ובל נשכח שב'ריקושט' אילת גם נהנים מהנחת המע"מ, כך שהמחירים בסניף האילתי הם הנמוכים ביותר בארץ.

 

 

לקראת שיא הקיץ, מבצעים מטורפים לדוגמה:


מה בחנות:


כל מה שצריכים ורוצים למסעות, למחנאות ולטיולים – בין בארצות חמות ובין בארצות הקור - וגם ליום יום. 

 

  • פרטי לבוש ונעלי ספורט מתוצרת 'ג'ק וולפסקין', מותג הבית שהיא החברה מספר אחת באירופה, ובשל העובדה שאילת היא עיר ללא מע"מ, מציעים ב'ריקושט' אילת את המוצרים של המותג היוקרתי הזה במחיר הנמוך ביותר בארץ וגם באירופה.

  • מבחר גדול של מזוודות –SAMSONITE, מזוודות של 'קל-גב', תיקי צד, פאוצ'ים, ילקוטים, תיקים ליום יום ולטיולים, תיקי רחצה ואביזרי נסיעות אחרים. 
  • בפן המקצועי: תרמילים מקצועיים, מקלות הליכה, נעלי טרקינג, אוהלים, פנסים, סוללות נטענות, פנלים סולריים, אולרים, שעונים, מצפנים, שקי שינה, ובכלל - כל מה שצריך לנסיעות ולטיולים.
  • פרטי לבוש מתוצרת 'דה נורט פייס', חולצות מנדפות זיעה עם הגנה גבוהה מהשמש גם לגברים וגם לנשים, מכנסיים ארוכים, מכנסיים קצרים ומכנסי ברמודה.
  • נעלי ספורט של חברות שונות כמו נעלי 'סלומון', סנדלי 'שורש' וכפכפים מתוצרת 'קרוקס'.
  • מבחר גדול של אביזרים לים – בגדי ים, סנפירים, מסכות, מזרנים ועוד.

מבצע נוסף ב'ריקושט' שחבל לפספס הוא המבצע על הבריכות. בימים אלו מחסלים ב'ריקושט' את מלאי הבריכות ומציעים בריכות ביתיות למכירה במחירים ללא תחרות עד גמר המלאי.

המבחר בכל המחלקות גדול ואיכותי, הצוות אדיב ומקצועי וישמח לעזור לכם לבחור בדיוק את מה שאתם צריכים.

ריקושט אילת, כתובת: מרכז 'ביג' אילת, פתוח א-ה 9:30-21:30, שישי 9:00-15:00 ובמוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת עד 22:30. טלפון: 08-6339938.
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש