תלונה: מצוקת חניה ברחוב הדייג בשל חניית מכוניות נטושות

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/5/2019 17:21 ● ערב ערב 2916
שלוש מכוניות שנחזות כנטושות, חוסמות מקום של ארבע חניות ברחוב הדייג 16 ובכך מונעות מבעלי העסקים להחנות את רכבם ● "פנינו למוקד 106 מספר פעמים בחצי השנה האחרונה אבל אפילו לא הניחו אזהרה לפני פינוי לרכבים, ובינתיים אין לנו איפה להחנות את רכבי החברה", קובלים בעלי העסקים
תלונה: מצוקת חניה ברחוב הדייג בשל חניית מכוניות נטושות
רחוב עמוס ומעט חניות. רח’ הדייג

בעלי עסקים ברחוב הדייג טוענים כי שלושה רכבים שנראים כאילו ננטשו על ידי בעליהם, חוסמים ארבע חניות המיועדות לחניית רכבים לבעלי העסקים, וללקוחותיהם. במכתב ששלחו ל'ערב ערב' כמוצא אחרון, הם מבקשים את התערבות העיתון בסוגיה המתסכלת: "ברצוני להביא לידיעתכם שעירית אילת מחלקת גרוטאות מתעללת בנו", הם כותבים. אם היינו חונים בחניות ללא תו חניה הם היו מגיעים תוך שניה. ברצוני לספר על מספר מכוניות גרוטאות שחונות מול משרדינו ברחוב הדייג 16 אילת וחוסמות לנו את החנייה. מספר רב של פעמים פנינו, התחננו, צעקנו ושום דבר לא קורה. המכוניות עדיין כאן באין מפריע. הן מלאות אבק, ללא אויר בגלגלים ובגלל שזה לא עומד מול העיריה אז לא אכפת להם כלום. אנחנו מתחננים להתערב בעניינו ולגרום להם לבוא לפנות את הרכבים". 
"כבר חצי שנה שאני מתקשרת למוקד 106 ומספרת להם על שלושה רכבים מסוג ניסן, שברולט ומונית שחונים ברחוב כשהם תופסים מקום חניה המיועד לארבעה רכבים", מספרת ס' בעלת עסק ברחוב הדייג. "בעירייה יודעים איזה עומס תנועה מטורף יש ברחוב הזה, במיוחד בשעות הבוקר, אז כולם מגיעים לעבודה ואז מתחיל הסיוט בחיפוש אחר מקום חניה. הרחוב הזה תמיד עמוס במשאיות ורכבים". לדבריה, "בכל פעם מבטיחים לי כי ישלחו פקח, אני אף פעם לא ראיתי שהגיע פקח למקום. בדרך כלל כאשר יש רכב שלא זז ממקומו זמן ממושך אז צריך לשים לו שלט אזהרה כי במידה ולא יזיז את רכבו הוא ייגרר,  גם זה לא נעשה". 

לדברי מ' במחזיק עסק ברחוב: "אני לא יודע מי בעלי הרכבים האלו, אבל מי שיגיע למקום יבין שמדובר ברכבים שננטשו הם מלאים אבק, ללא אוויר בגלגלים. הבעיה שאחד הרכבים חונה כך שהוא לוקח מקום של שתי חניות ואי אפשר לחנות בינו לבין הרכב שלפניו שנטוש אף הוא, מכיוון שהמקום קטן כך ששני רכבים תופסים חניה של שלושה ויש עוד רכב נוסף שתופס חניה נוספת. הרכבים האלו נמצאים כאן יותר מחצי שנה". לדברי ס': "אנחנו נואשים. עוד ארבע חניות יכולות לשמש את בעלי העסקים במקום. הבעיה שהמכוניות לא מפריעות רק לחניה אלא גם לפריקה וטעינה כך שפעמים רבות נאלצים העסקים במקום לחנות בחניה כפולה כדי להוריד משהו או לקחת משהו מהמשרד כי המכוניות האלו לא מאפשרות גישה אחרת ואין מפרצי עצירה במקום". 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש