סינטטי זה טוב, אבל למה רק אחד?

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 29/6/2023 18:18 ● ערב ערב 3126
שלוש שנים אחרי שעיריית אילת פספסה את מימונם של שני מגרשי שחב''ק - מגרשי דשא סינטטי לקהילה שהיו אמורים לקום בעיר במימון כמעט מלא של משרד הספורט, הקימה עיריית אילת לאחרונה מגרש דשא סינטטי ראשון בפארק האומגה בשחמון ● רעיון מבורך, ולראיה, הדרישה העצומה אצל הצעירים ובני הנוער שנלחמים על שעות משחק ● בעיריית אילת מבטיחים: ''בכוונת העירייה להקים מגרשי קט רגל נוספים כולל בקריית הספורט”
סינטטי זה טוב,  אבל למה רק אחד?
הילדים מצביעים ברגליים. מגרש הקטרגל הסינטטי הראשון באילת
תגיות:

מי שיעבור בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה בקרבת פארק האומגה בשחמון ויראה שם התקהלות של ילדים ובני נוער, כדאי שיבין שהכל בגלל מגרש קטן של דשא סינטטי שהקימה שם לאחרונה עיריית אילת. למרות החום הכבד, מושך אליו המגרש האחד והיחיד שהוקם עד כה באילת בני נוער רבים, שכל מה שהם רוצים זה לבעוט בכדור ולשחק קטרגל. רעיון מבורך לכל הדעות וילדי אילת מצביעים ברגליים בעד, אלא שעכשיו רק נשאלת השאלה מדוע רק מגרש אחד, בפארק בו קיימים קובץ של מגרשי כדורסל בלבד ומדוע לא הפכה העירייה לפחות מגרש כדורסל אחד נוסף למגרש דשא סיננטי שני? את זה מבקשים לדעת השבוע בני הנוער והורים שלא מבינים איך אמורים כל ילדי אילת להסתדר עם מגרש סינטטי אחד. "זו לכל הדעות יוזמה מבורכת של עיריית אילת", אומר השבוע רוני מיימון, אבא לילד חובב כדורגל, "אבל זו תעודת עניות לעיר כמו אילת שמקימה מגרש אחד כזה ומצפה שכל ילדי אילת יצליחו לשחק עליו".

 

מגרשי השחב"ק התמסמסו


לפני שלוש שנים היו אמורים לקום בעיר שני מגרשי דשא סינטטי במימון כמעט מלא של משרד הספורט. האחד בשכונה א' והשני אמור היה לקום על שטח מגרש הספורט הפתוח הסמוך לבית הספר ים סוף. אלא שבעירייה הטילו וטו על המקום שנבחר בשכונה א' מאחר והשטח יועד להקמת מעונות לסטודנטים והמימון אבד. מאז נשמעו שוב ושוב הבטחות על הקמת מגרשי דשא סינטטי ברחבי העיר ורק לאחרונה, באיחור לא ממש ג'נטלמני ורגע לפני הבחירות המקומיות, הוקם סוף סוף מגרש סינטטי אחד, שכאמור אינו עונה על הביקוש הרב.
"חבל שהעירייה הקימה רק מגרש סינטטי אחד במקום בו ישנם ארבעה מגרשי כדורסל נטושים שאינם בשימוש", מחו השבוע הורי הצעירים שהבהירו כי הילדים המאוכזבים שלא מצליחים לשחק על המגרש הסינטטי, משחקים על מגרשי הכדורסל בכדורגל. "היה נחמד אם עיריית אילת הייתה מסבה לפחות מגרש כדורסל אחד במקום למגרש סינטטי נוסף", אומרים ההורים.

מעיריית אילת נמסר: "בכוונת העירייה להקים מגרשי קט רגל נוספים כולל בקריית הספורט". עוד הבהירה דוברת העירייה:  "על מגרשי הכדורסל הסמוכים לא משחקים כיום, כיוון שהם לקראת צביעה אמנותית ולכן הורדו טבעות הסל. עם השלמת הצביעה יותקנו טבעות הסל ונשוב לראות עליהם מאות ילדים".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש