אילת מתמודדת על אירוח אולימפיאדת הילדים בשנת 2025

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 29/6/2023 18:46 ● ערב ערב 3126
כפי שפורסם לראשונה ב'ערב ערב', יצאו בשבוע הבא 8 ספורטאים אילתים מצטיינים בגילאים 12-15 בענפי השחייה והסטריטבול (כדורסל 3 על 3) כחלק ממשלחת ישראל לאולימפיאדת הילדים שתיפתח בשבוע הבא בדרום קוריאה ● הסיבה העיקרית לשמה יצאו ספורטאי אילת לתחרות היא העובדה כי העיר אילת מתמודדת על אירוח התחרות הבינלאומית היוקרתית בשנת 2025
אילת מתמודדת על אירוח  אולימפיאדת הילדים בשנת 2025
משלחת הספורטאים לאולימפיאדת הילדים

בחודש נובמבר הקרוב תגיע לאילת הנהלת אירגוןICG   האירגון שעומד מאחורי אולימפידת הילדים הבינלאומית, כדי לראות מקרוב את העיר אילת ולאמוד את יכולתה של העיר לארח בשנת 2025 את אולימפיאדת הילדים, צעד חשוב מאוד למדינת ישראל ולעיר אילת בפרט. בד בבד עם התמודדותה של אילת על אירוח התחרות, שנחשבת לאולימפיאדה לכל דבר, ומקיפה שורה של ענפי ספורט בהם מתחרים ילדים בגילאי 12-15 מכל העולם, תצא בשבוע הבא מאילת משלחת של 8 ספורטאים מצטיינים בענפי השחייה והסטריטבול לקחת חלק פעיל יחד עם נבחרת ישראל, הכוללת בסך הכל 15 משתתפים במשחקי האולימפיאדה לילדים שיפתחו בשבוע הבא בדרום קוריאה. רגע לפני צאתם, נפגשה משלחת הספורטאים הצעירים עם ראש העירייה, אלי לנקרי ששמע מהם על ההכנות לקראת התחרויות וקיבלו ממנו את ברכת הדרך.

באולימפיאדה השנה ישתתפו נציגים מ - 150 ערים ברחבי העולם. משלחת ישראל כוללת נציגים מ- 9 ערים בארץ. משלחת אילת כוללת 15 משתתפים, ביניהם 8 ספורטאים (4 שחייניות ו-4 שחקני כדורסל), מאמנים ונציגי איגוד הספורט הישראלי.  
כדי ללמוד עוד על קיום התחרחיות ועל הכגלים הנדרשים לאירוח תחרות מסוג זה יצאו עם המשלחת האילתית גם רונן שחרור - סגן מנהל אגף הספורט בעיריית אילת ושרית הראל- מנהלת פרויקטים בתאגיד התיירות אילת, אשר יציגו את אילת כעיר ספורט בינלאומית וכיעד אטרקטיבי לאירוח המשחקים הבינלאומיים לילדים בשנת 2025. הנציגים האילתים יציגו את אילת כעיר שמארחת כבר מעל עשור, אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפי ספורט וכעיר בה משאבי הטבע, המדבר והים, מהווים מתקני ספורט אדירים לצד מתקני ספורט קיימים כמו קריית הספורט הבינלאומית, היכל ספורט, מגרשים, אולמות ועוד. ראש העירייה שכבר פועל לקדם את העניין מול משרד התרבות והספורט, ברך את ראשי המשלחת ואת הספורטאים ואמר: "אני בטוח שתייצגו אותנו בכבוד ואני מאמין ומקווה שאכן אילת תארח בשנת 2025 את אולימפיאדת הילדים כפי שאירחה בהצלחה רבה אליפויות רבות". 

הספורטאיות שייצגו את אילת בענף השחייה הן: מור אלאלוף, נויה בליאכר, נויה ביטון וקים אעמר, אליהן תתלווה מאמנת השחייה – מעיין בוכריס. בתחרות הסטריטבול יתמודדו: עידו גרטי, דניאל פריץ, יהונתן אידו, ונועם יאיר, זוכי טורניר הסטריט בול בגיל המדובר, שקיים אגף הנוער בעיר לפני מספר חודשים, אליהם יתלווה מאמן הכדורסל – מאיר אורי.  חברי המשלחת צוידו בתיקים ומדי משלחת רשמיים ובברכת דרך צלחה. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש