ישראייר לא מחכה לבצלאל סמוטריץ ומירי רגב

מאת: רותם נועם ● 3/11/2023 04:52 ● ערב ערב 3144
בעוד שמשרד התחבורה מוציא הודעות לעיתונות על מכתבים שהוא שולח לשר האוצר ● בחברת ישראייר לא מחכים לממשלה ומציעים לתושבי העוטף ולאנשי מקצוע היורדים לאילת, כרטיסי טיסה ב-69 שקל
ישראייר לא מחכה  לבצלאל סמוטריץ ומירי רגב

בשבוע שעבר פרסמה שרת התחבורה מירי רגב את מכתבה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ, ובו היא מבקשת ממנו להנחות את משרדו לאפשר למפוני העוטף שהתפנו לאילת לטוס במימון המדינה מאילת ואליה. המכתב מצא את דרכו אל התקשורת ואל אתר הממשלה במהירות האור, אבל לבטח לא תיפלו מהכיסא אם נספר לכם שחוץ ממכתב יח"צני לא קרה דבר בנושא וגם אין כל צפי שיקרה. הנייר סובל את הכל. 
מי שלא חיכתה לשר האוצר ושרת התחבורה היא חברת ישראייר, ומנכ"לה, אורי סירקיס, שהודיעו השבוע כי הם יסבסדו כרטיסי טיסה במחיר עלות של 69 שקל, עבור משפחות המפונים המבקרים את קרוביהם באילת, לתושבי העוטף המגיעים לתל אביב וחוזרים לאילת וכן לצוותים רפואיים הטסים לסייע בטיפולים למפוני העוטף. 
בנוסף לכך, חברת ישראייר כחלק מתמיכתה במאבק להחזרת השבויים והחטופים הביתה. יזמה כיתוב על מטוס של החברה "החזירו אותם הביתה" ועיטורו בסרט צהוב זאת במטרה להעלות את מודעות נושא השבויים והחטופים  ברחבי העולם ובארץ ביעדים אליהם החברה טסה. מנכ"ל החברה אישר ל'ערב ערב' כי אכן היוזמה היא יוזמה פרטית של החברה וכי עד כה טרם שמעו ממשרד האוצר או ממשרד התחבורה בכל הנוגע ליוזמת השרה לסבסד את עלות הטיסות על ידי המדינה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת