פרסומת
דלג

הרודס ויטאליס: הכי טוב במזרח התיכון

מאת: רותם נועם למערכת ערב ערב באילת ● צילום: מערכת ערב ערב ● 26/1/2018 11:05 ● ערב ערב 2847
אתר התיירות הפופולרי טריפ אדוויזור Trip Advisor)) בחר במלון הרודס ויטאליס מאילת כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון זו השנה השנייה ברציפות
הרודס ויטאליס: הכי טוב במזרח התיכון

אתר התיירות העולמי הנהנה ממאות מיליוני כניסות בשנה פרסם כמידי שנה את בחירת הגולשים שלו בתחום המלונות לשנת 2018. ברשימה המכובדת מופיע מלון הרודס ויטאליס באילת, שנבחר למקום הראשון מבין 25 מלונות שהופיעו בקטגוריית המזרח התיכון. זוהי זכייה שנייה ברציפות להרודס ויטאליס שקטף את המקום הראשון בקטגוריה זו גם בשנה שעברה. בשת 2016 זכה המלון בפרס המצויינות של האתר, ממנו נהנים 10% מהנכסים המפורסמים באתר בלבד.
הדירוג של TripAdvisor נקבע מידי שנה על ידי מיליוני חוות דעת וביקורת של מטיילים, שנאספות על ידי האתר ומנותחות לפי אלגוריתם מיוחד שיוצר את הדירוגים השונים. 
הרודס ויטאליס הינו מלון הפרימיום של רשת פתאל באילת. הוא מוגדר כמלון למבוגרים בלבד וחלות בו הגבלות שונות לרבות איסור עישון בשטחי המלון ועוד.


חמישה בתי מלון בישראל מצאו אף הם את מיקומם ברשימה המכובדת, ובהם: 
מקום 1 - מלון הרודס ויטאליס באילת
מקום 8 - מלון בוטיק לילי בלום בתל אביב
מקום 10 - מלון שלום אנד רילקס בתל אביב
מקום 11 - מלון קוקו בתל אביב
מקום 20 - מלון סוויטות בסט ווסטרן ריג'נסי בתל אביב
מקום 22 - מלון הבוטיק מרקט האוס בתל אביב
הכל עניין של כסף?
בשנת 2016 זכתה ישראל במקום השביעי בעולם כיעד המתפתח ביותר מחוץ לארה"ב, אלא שבדיון שנערך בחודש פברואר אותה שנה בכנסת, חשף שר התיירות יריב לוין כי למעשה את המיקום המכובד השיגה ישראל באמצעות הגדלת תקציב הפרסום שלה באתר. הטבלה של 'טריפאדוויזר' פירטה למעשה את יעדי התיירות הלא מוכרים, מחוץ לארה"ב, שראו בשנת 2016 את העלייה הגדולה ביותר בהקלקות גולשים או הזמנות, באתר 'טריפאדווייזור':  "עשינו שיתופי פעולה בפעם הראשונה עם האתרים המרכזיים: 'טריפאדוויזר', 'אקספדיה' ודומיהם", אמר לוין בישיבת ועדה הכלכלה של הכנסת. "כשביקשתי להיכנס למהלך הזה, אמרו לי שזה בלתי ניתן, כי צריך לפי החשבות (הנהלת החשבונות במשרד התיירות) לקבל חשבונית מכל אתר כזה שאליה מצורף צילום של הפרסום.... ב'טריפאדוייזר' לקחנו (רכשנו) את התמונה הראשית (באתר) בשורה של מדינות באירופה, וכך יצרנו חשיפה עצומה לישראל. על פי נתוני 'טריפאדוויזר', אילת היא השביעית בעולם בגידול בחשיפות למקומות שלא היו מוכרים בכלל.  ב'אקספדיה' קפצנו בתוך שלושה חודשים מ-60 אלף ל-85 אלף פריטים חדשים שנמכרו בתוך שלושה חודשים".


חדשות אילת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש